Pobyt v Zakopaném pro dva: Snídaně či polopenze a relax ve wellness centru
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý večer, když koupím 2 vouchery ( 3 dny / 2 noci ), je možné je spojit dohromady na celkový pobyt 5 dní / 4 noci? Děkuji za odpověď. Martin
Dobrý den, Martine, ano je to možné, záleží to však na dostupných kapacitách hotelu. Hezký den, Simča :)
Witam.Ta data przyjazdu jest zakwaterowanie od ile godzin?Drozd
Witam, Przyjazd od 15.00 – Wymeldowanie do 11:00. Miłego dnia, Simča :)
Dobrý den.V kolik hodin prvního dne nástupu je u Vás se možno ubytovat.Hezký den.Radek
Dobrý den, Radku, check in v tomto hotelu je od 15:00. :) Pěkný den, Honza
Dobrý den,je volný termín 26.-28.6.2019?
Měla bych zájem ve všední dny se snídaní.Děkuji Zdeňka Zelenková
Dobrý den, Zdeňko, ohledně volných termínů kontaktujte přímo hotel: recepcja@goldhotel.eu, +48 182 011 151. Dostupnost termínů si také můžete ověřit přímo v nabídce, stačí kliknout na Vámi vybranou variantu a poté na kolonku Koupit na termín, před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Rezervace termínů probíhá v cizím jazyce, pokud budete mít s rezervací problém, rádi Vám pomůžeme, stačí nám do emailu pomoc@slevomat.cz napsat název hotelu a preferovaný termín. Hezký den :)
Dobrý den,
je možný pobyt s pejskem? Jedná se o střední plemeno.
Děkuji
Dobrý den, Zuzano, bohužel tentokrát musíte mazlíčka nechat doma. Hotel není pro pejsky uzpůsoben. Hezký den, Simča :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, jakými jazyky hovoří personál? Domluvíme se i česky?
Děkuji
Dobrý den, Aleši, takovou informaci bohužel nemáme, můžete se informovat přímo u partnera na e-mailu recepcja@goldhotel.eu nebo na telefonním čísle +48 182 011 151. Pěkný den, Honza