Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
prosím o sdělení dostupnosti v termínu 1.-5.5. (4 noci) pro dvě osoby, dítě 3 roky, pes 4 roky :-)
Děkuji, HH
Dobrý den mám volno pouze od 1.5. Do 3.5.2019 ale domácí mazlíček k nám nemůže. Šťastná Lenka Jitkovský mlýn