Rezervace: termín představení si zarezervujte předem na e‑mailu objednavky@pixa-pro.cz – uveďte kód voucheru, příjmení, termín a hodinu vybraného představení a kontaktní údaje.
E‑mailem obdržíte potvrzení s vaším místem a řadou.
Vstupenku si vyzvedněte u uvaděčů nejpozději 30 minut před začátkem muzikálu.
Dobrý den,
dne 10.11. jsem objednala 2 ks vstupenek na muzikál „Sněhová královna“
. Bylo mi sděleno, že si vstupenky mohu vyzvednout mimo jiné i na prodejně
CAL, v Praze 10-Záběhlicích. Bohužel, oba dny co tam volám, se nikdo
nehlásí a ani na zanechanou zprávu nikdo nereagoval. Jak mám postupovat
dále? Děkuji za zprávu. Ch.
Pixa-Pro
Dobrý den. Nevim kdo vám tuto informaci sdělil, ale není to možné. Na
voucheru je napsáno, že máte čísla voucheru zaslat na email: objednavky@pixapro.cz a
tam provest rezervaci míst. Vstupenky vám buď zašleme emailem nebo si je
před představením vyzvednete v Divadle. L. Pixova
Jana Ouředníčková
Dobrý den,prosím platí vstupenka kterou jsem si vytiskla…v poznámce
jsem si vyčetla ,že vstupenky vyzvednout v divadle, půl hodiny před
začátkem,.kody voucheru jsou 441264–441266, děkuji předem za
odpověd,J.Ouředníčková
Pixa-Pro
Dobrý den paní Ouředníčková, našla jsem, že jsem vám vstupenky
posílala e-mailem, nic si už vyzvedávat nemusíte. Hezký večer,
Lenka Pixová
Jindra
Dobrý den,jak mám rozumět tomu,že je dán určitý termín představení
např. 20.1. a následně píšete -lze využít do 24.2.?
Pixa-Pro
Dobrý den. Na termín na který si koupíte voucher garantujeme vstupenky
v dané kategorii. Výměna na jiné termíny je možná pouze když budou
volna místa.
Valca Hubena
Dobry den, jakym zpusobem si muzu vybrat mista na sezeni? Budem 2dospeli a
3 deti a nechci riskovat , ze na nas zbydou mista kazde jinde daleko
odsebe.
Dekuji
Pixa-Pro
Dobrý den. Vždy dávám místa u sebe
Alena
Dobrý den,
prosím, je možné zjistit – garantovat kdy bude hrát Dáda
Patrasová? Děkuji
Pixa-Pro
Dobrý den. Paní Patrasová jiz ve zbylých představeních nehraje
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
dne 10.11. jsem objednala 2 ks vstupenek na muzikál „Sněhová královna“ . Bylo mi sděleno, že si vstupenky mohu vyzvednout mimo jiné i na prodejně CAL, v Praze 10-Záběhlicích. Bohužel, oba dny co tam volám, se nikdo nehlásí a ani na zanechanou zprávu nikdo nereagoval. Jak mám postupovat dále? Děkuji za zprávu. Ch.
Dobrý den. Nevim kdo vám tuto informaci sdělil, ale není to možné. Na voucheru je napsáno, že máte čísla voucheru zaslat na email: objednavky@pixapro.cz a tam provest rezervaci míst. Vstupenky vám buď zašleme emailem nebo si je před představením vyzvednete v Divadle. L. Pixova