Online termíny:Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřený voucher: Termín si zamluvte co nejdříve na e‑mailu recepce@inspirithotel.cz – při rezervaci přiložte kód voucheru a uveďte název akce, případně zavolejte na tel. +420 601 171 083.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
dobrý den, jakou možnost parkování prosíme nabízíte, jedná se mi
o kryté pro kabriolet. dále bych chtěla vědět, jak jste na tom s termíny
na začátku srpna na cca.5 dní, klidně bez víkendu.
Hotel In Spirit****
Dobrý den paní Jelínková,
na začátku srpna nás můžete navštívit, máme ještě volná místa.
Parkovat můžete přímo před hotelem In Spirit nebo přímo v Pivovaru. Vše
se nachází v jedné budově a příjezd k hotelu je označen ukazatelem.
Kryté parkování bohužel nenabízíme. Pro více informací nás prosím
kontaktujte na e-mailové adrese recepce@roznovskepivnilazne.cz
nebo na tel.: 774 430 000.
Děkujeme a přejeme hezký den.
Denisa Rozsívalová
Dobrý den,
budete už od začátku června fungovat?
Děkuji
Hotel In Spirit****
Dobrý den paní Rozsívalová,
na základě vyjádření vlády bychom měli od 8.6.2020 fungovat. Veškeré
procedury včetně snídaní a večeří budou probíhat privátní formou za
zvýšených hygienických podmínek.
V případě dalších dotazů nás prosím kontaktujte na e-mailové adrese recepce@roznovskepivnilazne.cz
nebo na tel.:
774 430 000
Děkujeme a přejeme Vám hezký den.
Nikol Kohlová
Dobrý den,
chtěla bych se prosím zeptat na informace ohledně zarezervovaného pokoje. Je
možné rezervaci zrušit a zamluvit jiný termín? A zamluvit si ho později,
až poté, co se uvidí, jak se vyvine aktuální situace v ČR způsobená
korona virem?
Děkuji a s přáním hezkého dne
Kohlová
Hotel In Spirit****
Dobrý den paní Kohlová,
samozřejmě můžete. Prosím kontaktujte nás na recepce@roznovskepivnilazne.cz
Děkujeme a přejeme Vám pěkný den
Nikola
Dobry den, o jakou cokoladovnu se jedna a jaka je pracovni doba? Dekuji za
odpoved.
Slevomat.cz
Dobrý den, Nikolo :) jedná se o Málkovu čokoládovnu přímo
v komplexu. Její otevírací doba je:
PONDĚLÍ Zavřeno
ÚTERÝ 12 – 18
STŘEDA 12 – 18
ČTVRTEK 12 – 18
PÁTEK 10 – 18
SOBOTA 10 – 18
NEDĚLE 10 – 18
Pěkný den, Lukáš :)
Petra Podolska
Dobrý den, ráda bych si zakoupila romantický balíček pro dva s vanou
přímo na pokoji, tento balíček je jen na jeden den, pokud u Vas budu
2 nebo 3 noci? Děkuji za odpověď, Petra 😊
Slevomat.cz
Dobrý den, Petro :) balíček s ubytováním v pokoji Wellness De Luxe
s vanou lze koupit až na 2 noci. Pěkný den Lukáš :)
Ivana Bystřičanová
Dobrý den, prosím máte i tří lůžkové pokoje? Chtěli bychom vzít
sebou 18letou dceru. A je možná strava bez laktózy.
Předem děkuji za odpověď,
s pozdravem Bystřičanová
Slevomat.cz
Dobrý den, Ivano :) bohužel tato nabídka je koncipována pouze pro dvě
osoby bez možnosti přistýlek. Tudíž by bylo nutné zakoupit zde dva
vouchery a mít tak k dispozici dva pokoje. Pěkný den Lukáš :)
N.Vymazalová
Dobrý večer máme zájem o velikonoční pobyt pro dva s pivní lázní a
všude uvádíte voucher bez termínu, co to znamená?
Slevomat.cz
Dobrý den :) voucher bez termínu znamená, že termín Všeho pobytu si
domluvíte až po zakoupení přímo s hotelem dle Vašich požadavků a
volných kapacit. Bohužel tato nabídka má v omezeních, že nejde využít
na období Velikonoc. Snad si z naší nabídky vyberete jiný velikonoční
pobyt Pěkný den Lukáš :)
Petr
Dobrý večer,chtěl bych se zeptat,zda je možné v rámci voucheru
zažádat o jedno lůžkový pokoj,popřípadě za jakou cenu,děkuji.
Hotel In Spirit****
Dobrý večer Petře!
ano, je možné si požádat o jednolůžkový pokoj. Prosíme před
zakoupením voucheru nás raději kontaktujte na naši emailové adrese: recepce@inspirithotel.cz.
Děkujeme a přejeme Vám hezký večer
Rožnovské pivní lázně
Nikol Jiravová
Dobrý den, ráda bych se zeptala na polopenzi v případě 3denního pobytu
(balíček pivní lázně). Co obnáší polopenze v případě tohoto
3 denního balíčku ?? děkuji za info
Slevomat.cz
Dobrý den Nikolo, v polopenzi Vám bude nabídnuta Bohatá snídaně
z lokálních surovin
Večeře v podobě pečeného kolena pro dva v pivovarské hospůdce (nebo
podle aktuální nabídky). S přáním hezkého dne Janča :)
Lenka
Dobrý den,
při koupi gurmánského pobytu na 2 noci pro 2 osoby jsou balíčky procedur
po oba dva dny a jsou stejné nebo jiné?
Děkuji
Hotel In Spirit****
Dobrý den,
druhá noc je pouze ubytování včetně snídaně. Však můžete balíček
procedur zahrnout i do druhého dne.
Děkujeme za Váš zájem!
S pozdravem
Rožnovské pivní lázně
Daniela Hartošová
Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat, když koupím voucher na 3 dny(asi 2 noci), tak zda
bude nabídka na druhý den jiná? Myslím těch procedur. Vybrala jsem si
balíček zážitek s pivními lázněmi.
děkuji za odpověd. Hartošová
Hotel In Spirit****
Dobrý den paní Hartošová,
u našich třídenních balíčku, jsou jeden den pivní lázně, a druhý den
mořské lázně.
Pokud si přejete rezervaci nebo ověření volných termínů, prosím
kontaktujte nás na recepce@roznovskepivnilazne.cz
Děkujeme a přejeme Vám krásný den.
Tereza Dočkalová
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat jestli jde zakoupený voucher uplatnit i na více
dní.
Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den Terezo, pokud máte zájem o delší pobyt, je možné zakoupit
více voucherů a pobyt si tak prodloužit. Hezký den, Gabča. :)
Kristýna Havlová
Dobrý den, lze udělat degustační večeři ve
vegetariánské formě?
Hotel In Spirit****
Dobrý den paní Havlová,
ano je možné si degustační večeři sestavit dle vegetariánské
nabídky.
Děkujeme a přejeme Vám hezký den
S pozdravem
Gajdošová Adriana
Michaela Onderková
Dobrý den,
chtěli bychom se informovat, zda-li je možné po zakoupení voucheru dodat
ještě nad jeho rámec některé z procedur, jako např. masáž zad a šíje
aj, v takovém případě bychom chtěli požádat o ceník těchto
procedur.
Děkuji a přeji příjemný den
Onderková
Hotel In Spirit****
Dobrý den paní Onderková,
procedury nad rámec poukazu je možné si zarezervovat přímo, při
vytváření rezervace na zakoupený poukaz.
Ceník procedur Vám rádi na požádaní zašleme na recepce@roznovskepivnilazne.cz.
Pokud si přejete rezervaci nebo ověření volných termínů, prosím
kontaktujte nás na recepce@roznovskepivnilazne.cz
Děkujeme a přejeme Vám krásný den.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
dobrý den, jakou možnost parkování prosíme nabízíte, jedná se mi o kryté pro kabriolet. dále bych chtěla vědět, jak jste na tom s termíny na začátku srpna na cca.5 dní, klidně bez víkendu.
Dobrý den paní Jelínková,
na začátku srpna nás můžete navštívit, máme ještě volná místa. Parkovat můžete přímo před hotelem In Spirit nebo přímo v Pivovaru. Vše se nachází v jedné budově a příjezd k hotelu je označen ukazatelem. Kryté parkování bohužel nenabízíme. Pro více informací nás prosím kontaktujte na e-mailové adrese recepce@roznovskepivnilazne.cz nebo na tel.: 774 430 000.
Děkujeme a přejeme hezký den.