Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Aroma masáž celého těla nebo terapeutická hloubková masáž na 30–90 minut
Hodnocení podniku Vinné lázně Monastery Garden
Vinná lázeň je to pouze podle toho, že dostanete lahev, Proseca, jinak to s vínem nemá nic společného, ale zážitek super.
Vše bylo úžasné!
prostředí a lokalita
Velice příjemný vstřícný personál, skvělá lokalita, nádherné prostory.
Všechno naprosto perfektní, skvělá komunikace a vynikající personál
Během masáže a relaxace jsme postrádali hudební kulisu
Hodnocená nabídka: Relaxační či levandulový rituál a pohoštění pro dva
Jídlo vynikající, personál milý. Prostředí hezké a čisté.
- nedalo se to najít, následně jsme zjistili že si nás personál musí vyzvednout na recepci a odvést do útrob hotelu
– restaurace působila spíše jako chodba hotelu
Čisté a příjemné prostředí, soukromý, milá paní masérka
vse perfektni, maserka martina ma zlate ruce.:) vrele doporucuji.:)
Moc hezky prostredi, vyborna dostupnost, laskavy personal, necekala jsem ze to bude az tak skvely.. radi se zas zastavime a zarelaxujeme..
Všechno
Hodnocená nabídka: Saunový rituál pro 2: sauna, masáž i láhev vína
vše bylo na1*
Mily personal, krasne, romanticke prostredi, mysli opravdu na vse, abyste meli maximální pohodli :-)
všechno skvělé…jídlo, víno, prostředí i obslaha
Hodnocená nabídka: Tříchodové menu v centru Prahy pro 2 osoby
skvělá atmosféra, perfektní servis, báječný relax… jezdíme sen opakovaně, rádi se vracíme, všem vřele doporučuji
Navštívili jsme po několikáté a vždy perfektni, ..naprostá spokojenost. Určitě zase příjdeme.
ochotný personál, chutné jídlo. možnost volby zahrádky na dvoře.
stolek na litinové noze byl malý a vratky. nedovedu si představit čtyři stolujici.
Skvělá lázeň ; skvěla masáže . Maser zaslouží velkou pochvalu👏👏👏. Večeři jsme využili v jiný den . Jídlo bylo moc skvělí . Velká pochvala cicnikovi byl velmi příjemný a šikovný .
Chování a komunikace paní na recepci . Měly jsme voucher kompletně s večeři . Po skvěle lázni a vynikající masáži takové skládání ☹️☹️☹️. Vyvedly nás na chodbu a žádnou večeři ani jsme neviděli . Šla jsem za paní na recepci s tím ze jsme měly mít ještě večeři . Ona zavolala na kuchyň a přeji ze dnes to menu nemají a ze jsem neudělala rezervaci přímo do restauraci. Ale za 1 – nikde to nebylo napsané ze musíme udělat tu rezervaci. Za 2 bylo napsáno ze do poznámek napsat jen kód voucheru . Za 3 v systému personálu mělo bych to ukazovat co ten voucher obsahuje. Za 4 proč to nabízíte zákazníkům když to neumí to personal zařídit? Paní na recepci mi řekla můžeme vám to připravit na jiný den a než bych se omluvila . A to buďte rádi ze to pro vás uděláme . Tak člověka hodně naštve ☹️☹️☹️. A navíc to bylo překvapeni pro přítele . Na místě šéfa bych nejdříve proškolila personal na recepci jak se má chovat k zákazníkům .