Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Fantastická Breussova masáž v kombinaci s lávovými kameny a infrazářičem

4,3 / 5 Studio Emel Praha - Kobylisy  (mapa) 51 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Storno podmínky
Benefity
Radko Blažo

Dobry den, dovolujem si reagovat na vyjadrenie partnera na moj feedback – Studio Emel – feedback vlozeny 09/01/2018

Prisiel ste o pol hodiny skor – pani maserka klame, prisiel som 18:13 (schvalne som sa pozrel na hodinky, nechcel som prist velmi skoro). Podla instrukcii na voucheru mam prist najneskor 5 min pred zacatim (18:25)

Nectu pokyny na voucheru – citam, pani maserka je zjavne zmatena a odmieta si priznat chybu – vobec netusim k comu referuje.

Posiela ma na caj – pani maserka mi ho zaplati?

prisil som o 8 minut skor – pani maserka klame, prisiel som 18:27 (opat som sa schvalne pozrel na hodinky) – alebo ma zle nastavene hodinky

rvem z chodby – pani maserka mi otvorila dvere, velmi skaredo sa na mna pozrela a zmizla bez slova do dalsej miestnosti. Vosiel som dnu a kedze mi nepovedala ani slovo, slusne (ale nahlas aby ma vobec pocula) som sa spytal, ci mam ostat cakat, alebo mam ist dalej.

Pani predomnou bola sokovana a znehodnotil som jej zaplatenu hodinu. Verim ze jej to bolo neprijemne (vobec som ju nevidel. Avsak ak este prebiehala masaz, znamenalo to ze prisla neskoro). Otazka je ci si pani maserka uvedomuje ze aj ja ako klient som meral cestu tam, prechadzal sa po vonku v zime 15 minut, musel som si vypocut jej vystup a pristup ku klientovi a neabsolvovat masaz at all.


Ci som potreboval sundat budnu nebo boty? Myslim ze tato cast hovori sama za seba (ironicka a s 0 vypovedaciou hodnotou)

Ve studiu se cekat neda,proto se to na vouchery pise – pani maserka by si mala opat precitat co je a co nie je napisane na vouchery. Tu pripominam ze rovnako argumentovala aj pri navsteve a ze som sa jej to snazil vysvetlit este pred odchodom(ze to tak nie je), avsak vobec ma nepustila k slovu. Doteraz som z toho mimo.

to ci jej uniko teplo – pardon ale to ako ma zariadeny salon nie je problem zakaznika. Ako sa ma clovek dostat do jej premises

Pustte si tu pisnicku,,JA JA JA JENOM JA ,, ta je o vas,chtelo by to vice ohledu na ostatni ve vasem zivote – Dalsia cast jej vyjadrenia ktora hovori o jej profesionalite a komunikaaci s klientom. Naozaj moze toto poskytovatel sluzby napisat? Pani maserka si neuvdomuje, ze toto citaju jej potencionalni klienti? O tom aku to ma vypovedaciu hodnotu (ako jej feedback na moju staznost) sa myslim netreba bavit



Na vouchery je – Zrušení rezervace je možné nejpozději 48 h předem – Tu si len dovolim povedat tolko, ze mi ju pani zrusila v ten isty den (mal som ju mat v pondelok vecer a zrusila ju v pondelok rano) – Stat sa to moze, pokladam to za OK. Ale v kontexte tohto vsetkeho si myslim ze je to dobre spomenut. Aby si pani maserka uvedomila ze pravidla by mali platit pre obe strany.

Nie som maser, ale na masaze chodim pravidelne a viem ako maseri funguju. Ak pani maserka berie klienta za klientom bez prestavky ( s co najvacsou uctou, pani maserka nema 20 rokov) nemoze poskytnut 100 %servis, pretoze je to namahava cinnost.

Naozaj ma jej pristup sokoval. V pozicii kedy som ja klient a nemat moznost dokoncit vetu, lebo vam to nedovoli a povie vam nech neprudim, si dovolim povedat ze toto bolo so far najhorsi pristup aky som kedy zazil v sluzbach. Tak isto pracujem v sluzbach a to v medzinarodnej spolocnosti. Ak by som si dovolil co i len zlomok toho co ona, som v momente nezamestnatny. Preto si dovolim porovnavat a odhodlal som sa k tejto dlhej reakcii.

Verim ze Vam to pomoze v rozhodovani, ci s danou osobou budete spolupracovat aj nadalej.

S pozdravom
Radko Blazo

Studio Emel

.

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru