Otevřené vouchery: V dostatečném předstihu na e‑mailu recepcja@goldhotel.eu nebo na telefonním čísle +48 182 011 151. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Tip pro vás: kupte si více voucherů a prodlužte si tak pobyt.
Pomoc při rezervaci: rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den chtěl bych se zeptat jestli máte volné dva pokoje na tři noci
v termínu od 4.3–7.3 2019 Děkuji.
Hotel Gold***
Niestety w podanym terminie nie posiadamy dostępnymi pokojami.
Mušálková Jana
Dobrý večer v neděli 16.12. jsem zaplatila dva vouchery do aqvalandu a
ještě mi nepřišly. Chtěl bych se zeptat kde je problém. Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Jano, objednávku vidím v pořádku zaplacenou a voucher jsme
vám v pořádku zaslali. Pro jistotu Vám jej ale zašlu znovu :-) E-mail
dorazí z naší e-mailové adresy hezkyden@slevomat.cz.
Určitě prosím zkontrolujte sekci Spam, Hromadné nebo Promo. Pro vaše
pohodlí si voucher můžete vždy také stáhnout kdykoliv ze svého
uživatelského účtu po přihlášení, kde vložíte e-mail a heslo. Po
přihlášení uvidíte vpravo nahoře tlačítko „Mé nákupy“, po
kliknutí na něj se vám zobrazí účet se všemi zakoupenými vouchery.
Hezké Vánoce, Ivet :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den chtěl bych se zeptat jestli máte volné dva pokoje na tři noci v termínu od 4.3–7.3 2019 Děkuji.
Niestety w podanym terminie nie posiadamy dostępnymi pokojami.