Při rezervaci je nutné nahlásit kód voucheru. Ubytovat se můžete po 14:00 a v den odjezdu je třeba pokoj uvolnit do 10:00. Pobyt začíná příchodového večeří v čase 17:30–19:00, výběr z menu je možný na následující den.
Upozornění: Wellness služby doporučujeme rezervovat v den nástupu na pobyt. Využívání konkrétních služeb je podmíněno aktuální kapacitou.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
V případě, že budete potřebovat vystavit doklad, tak je potřeba hotelu poskytnout fakturační údaje dopředu. U online termínů napište požadavek s údaji do poznámky a v případě otevřeného voucheru je sdělte při emailové či telefonické komunikaci.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, když chci koupit pobyt na termín, tak se mi v nabídce
nezobrazuje květen. Znamená to tedy, že se pobyt na květen koupit nedá nebo
jsou již všechny termíny obsazené?
Slevomat.cz
Dobrý den, Katko, pokud se Vám termíny na květen nezobrazují není
možné je zakoupit. Hezký den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, když chci koupit pobyt na termín, tak se mi v nabídce nezobrazuje květen. Znamená to tedy, že se pobyt na květen koupit nedá nebo jsou již všechny termíny obsazené?
Dobrý den, Katko, pokud se Vám termíny na květen nezobrazují není možné je zakoupit. Hezký den :)