Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Jaro i léto v hotelu v centru Harrachova: 3–8 dní s polopenzí
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřené vouchery: Rezervace provádějte co nejdříve po zakoupení voucheru na
e‑mailu rezervace@anna-hotel.cz nebo na tel. +420 704 198 198 - Vždy uveďte kód voucheru.
- Pobyt vždy začíná nástupem od 14:00 do 18:00 hodin s večeří od 18:00 do 19:30 hodin. V případě pozdějšího příjezdu nás prosím kontaktujte na e‑mailu: rezervace@anna-hotel.cz nebo na tel. +420 704 198 198.
- Děti do 2,9 let mají pobyt zdarma s rodiči na lůžku a bez stravy.
- Dětská postýlka k zapůjčení za 100 Kč/den
- Děti od 3 do 11,9 let 450 Kč/noc s polopenzí
- Děti od 12 let a další dospělá osoba podle platného ceníku.
- Domácí mazlíčci: 200 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma (dle dostupných kapacit - omezený počet parkovacích míst)
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý večer 19.2. jsem Vám poslala na účet peníze na pobyt do
Harrachova hotel Anna na 3 dny,2 noci.
Prosím kdy mohu očekávat voucher pro dvě osoby,děkuji Danka Kocmanová
email borovickova.d@seznam.cz
Dobrý večer,
prosíme ohledně Vaší platby musíte kontaktovat přímo slevový portál,
který mu jste poukázala platbu, tudíž slevový portál „Slevomat“ .
Děkujeme.
S pozdravem
Eva Klabouchová
recepce
Dobrý den,děkuji voucher už mám
Rádo se stalo, jsme tu pro Vás :)
Dobrý den, máte prosím volno 16.-18.7.2019, 2 dospělý, 2 děti (1× do 1 roku a 1× 5 let). Děkuji. Lím
Dobrý den,
v termínu 16.7.-18.7.2019 Vám můžeme nabídnout 1× dvoulůžkový pokoj
s přistýlkou ( pevné lůžko ).
Dítě ve věku 1 roku je zdarma bez nároku na lůžko a stravu.
Pro závaznou rezervaci nás zkontaktujte na emailu rezervace@spabilyhorec.cz
S pozdravem
Eva Klabouchová
recepce
Dobrý den,chtěli bychom přijet v týdnu od 25.3.2019 dva dospělé a dítě 14let na tři noci.Jak by to bylo s doplatkem pro syna?Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
Dítě 14 let je už jako dospělá osoba,doplatek je 50 % ceny voucheru.
Hezký den.
Klouček Roman
Dobrý den,
rádi bychom si zakoupili poukaz pro 2 na 3 noci (na začátek března), ale
chtěli bychom přijet i se psem. Bylo by to možné?
Předem děkuji za odpověď!
Dobrý den,
děkujeme za poptávku na náš hotel. V březnu můžete využít pobyt od
3 nocí. V březnu nejsou balíčky od 2 nocí až od 1.4.2019.
Návštěva pejska na hotelu není problém je zpoplatněný 200,–Kč/1 pes/1
noc.
Budeme se těšit na Vaši návštěvu.
S pozdravem
Eva Klabouchová
recepce
Dobrý den, chtěli bychom přijet ve 3 (manzele a dospěla dcera) od
10.3. do 12.3 (dvě noci). Je možné koupit voacher na 2 osoby a doplatit
zbytek na místě?
Děkuji
Dobrý den,
děkujeme za Váš email ale v březnu jsou balíčky platné pouze od 3 noci.
Balíčky od 2 noci jsou platně od 1.4.2019.
S pozdravem
Eva Klabouchová
recepce
Dobrý den,máte volno od 1.-3.3. ? Pro 8 osob. Dvě rodiny. Děkuji.
Dobrý den,
děkujeme za poptávku na náš hotel. V termínu 1.3.-3.3.2019 Vám můžeme
nabídnout 4× dvoulůžkový pokoj s polopenzí.
Při Vašem zájmu prosíme o zakoupení voucheru a poté o zaslání čísel
voucheru do našeho emailu hotelu (rezervace@anna-hotel.cz).
S pozdravem
Eva Klabouchová
recepce
Dobrý den, bylo by možné si k balíčku pro 2 osoby v termínu 3.3–6.3. v akci přikoupit ještě vouchery pro dvě 8 leté děti? Pokud ano, mohla bych si tento termín rezervovat? Děkuji M.Mihová
Dobrý den,
děkujeme za poptávku na náš hotel. V termínu 3.3.-6.3.2019 Vám můžeme
nabídnout 1× čtyřlůžkový pokoj. Děti se doplácí v den příjezdu na
recepci v částce 450,–Kč/1 dítě/1 noc.
Pro závaznou rezervaci nás zkontaktujte na email ( rezervace@anna-hotel.cz),
kam prosíme o zaslání čísla voucheru. Děkujeme.
Budeme se těšit na Vaši odpověď.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Eva Klabouchová
recepce
Dobrý den prosimvas máte volny termín od 15.2.2019 víkend.Přijel bych z kamarádkou a malim joksirem.Uzit relaxa.Dekuji predem za odpověď.A v kolik bychom mohli priject.
Dobrý den,
děkujeme za poptávku na náš hotel. Vouchery od slevového portálu
„Slevomat“ můžete využít v termínu pouze lednovým a nebo březnovým
měsíci.
Ale samozřejmě můžete náš hotel navštívit v únoru dle pultového
ceníku našeho hotelu. Při Vašem zájmu nás zkontaktujte na náš email.
S pozdravem
Eva Klabouchová
recepce
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
vidím zde uvedeno"popvé u nás" a přitom tato nabídka je na slevomatu každý rok…
překlep- poprvé u nás
Dobrý den, Hano, tento hotel má u nás nabídku opravdu poprvé. Hezký den, Simča =)