Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Prvorepublikový 4* hotel v Jičíně na 1–2 noci s jídlem, wellness i masáží
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Otevřené vouchery: Rezervaci proveďte co nejdříve po zakoupení voucheru na tel. 493 599 210 nebo na e‑mailu info@grandhoteljicin.cz. Při rezervaci uveďte kód voucheru.
- Děti do 2,99 let zdarma s rodiči na lůžku
- Od 3 do 11,99 let: 990 Kč za pobyt
- Osoba od 12 let: 1490 Kč za pobyt
- Domácí mazlíčci: 500 Kč/noc (pouze po předchozí domluvě)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 125 Kč/den
- Rezervaci můžete 5 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 5 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat na možnost parkování. děkuji
Parkovaní je možné u hotelu za poplatek 125 Kč den, nebo v přilehlé ulici cca 50 metrů od hotelu zdarma.
Dobrý den, nikde jsem se nedočetl, zda-li je u Vás možnost pobytu s malým pejskem, případně jaký by byl event. poplatek/den, děkuji.
Ubytovaní s pejskem se vždy řeší individuálně. Poprosím kontaktujte
recepci.
Děkuji
A.
Dobrý den,
ráda bych dorazila i s 8 měsíčním miminkem, je možnost si přivézt
postýlku? A vejdeme se i s kočárkem do pokoje?
Děkuji
Dobrý den, ano není problém, vejdete se s postýlkou i s kočárkem
(jestli Vám záleží hodně na prostoru rezervujte si pokoj suit ty jsou
prostornější). Jenom Vás prosím, informujte recepci při rezervaci dají
vám pokoj blíže výtahu. Je možné si i postýlku za poplatek
pronajmout.
A.
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat na rozdíl mezi pokojem suit a standart… Chtěla bych pokoj s manželskou posteli. Děkuji
Pokoj suit je větší, a lepé vybavený. Podobnosti s fotkami všech pokojů najdete na naších webových stránkách.
Dobrý den,
rada bych se zeptala, zda je možné voucher zakoupit i přes benefit
kartu?
Děkuji za zpětné info.
Netusilova
Dobrý den, Gabrielo, ano je nutné je nejprve převést
na kredity, kterými jde platit u nás na Slevomat.cz. Zakoupené kredity lze
využít pouze na nákup nabídek z vybraných kategorií. Přikládám odkaz,
kde se dozvíte více informací https://www.slevomat.cz/cafeteria.
Hezký den :)
Dobry večer, měla bych zájem o koupi wellnesu. Jsme 4 mladé ženy a chce koupit jedné z nás rozlucku se svobodou. Je možné zakoupit pobyt od 11.1 do 13.1 Mockrát Vám děkuji za odpověď Veronika Balejová
Dobrý den, Veroniko, pro konkrétní informace o dostupných kapacitách kontaktujte přímo hotel. Hezký den :)
Dobrý den,
V tomto termínu jsou ještě volné pokoje. Kontaktujte recepci
k předrezervaci.
Děkuji
A.
Dobry den!Rada bych koupila pobyt za 3590Kc na vikend 25.1.-27.1.,v online slevomatove terminove rezervaci sviti tento datum zelene, ale v omezeni pisete ze do 31.1.nelze pobyty objednat…prosim co je tedy spravne??dekuji
Dobrý den,
Jedná se o překlep. „Voucher není možné využít v období od
21.12.2018 – 31.1.2018 a od 19.4.2019 – 22.4.2019.“
Má tam být do 31.12.2018.
Ve vámi požadovaném termínu lze pobyt využít.
Děkuji
A.
Dobrý den,
jakou variantu si zakoupit, když chci pobyt pro dvě dospělé osoby na jednu
či dvě noci do pokoje standard 25metrů. Pokoj Standard (25m²) vč. polopenze
a wellness – všední dny
2 osoby, 2 dny (1 noc) – Období do 30. 4. 2019
U této první varianty máte v nadpisu pro dvě osoby, avšak jídlo zde je
uvedeno jen 1krát, tedy jen pro jednu osobu?
Děkuji
Dobrý den,
Přesně nevím u jaké varianty je to myšleno a však všechny varianty
s polopenzí jsou pro oba.
Podrobnosti o baličku zjistíte kliknutím na variantu..
A.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den je možno i jiný termín ?dekuji
Dobrý den, tento balíček je možné využít do 30.4.2019. Již jsou volné pouze termíny v týdnu (víkendy jsou vyprodány). Pro ověření konkrétního termínu kontaktujte recepci hotelu.
Na tomto hotelu běží ještě letní akce do půlky záři s nástupním dnem v neděli akci naleznete zde:
https://www.slevomat.cz/akce/1427736-romanticky-wellness-pobyt-ve-4-hotelu-v-jicine
A.