Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Jaro nebo léto ve Špindlerově Mlýně: polopenze, krásné výhledy i výlety
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Doporučujeme termín pobytu ověřit před zakoupením voucheru, následně proveďte rezervaci na na telefonu +420 603 194 027 či na e‑mailu horalka.spindl@gmail.com. Při rezervaci uveďte kód voucheru.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Vouchery je možné sčítat a pobyt si tak prodloužit.
- Děti do 2,9 let mají pobyt bez nároku na vlastní lůžko a stravu zdarma.
- Za dítě ve věku 3–10,9 let doplatíte následující příplatky:
- 2 noci, všední dny – 840 Kč
- 2 noci, víkend – 975 Kč
- 3 noci, všední dny – 1190 Kč
- 3 noci, kdykoli – 1330 Kč
- Další dospělá osoba nebo dítě od 11 let doplatí 50 % z ceny zakoupeného voucheru.
- Počet dětí či další dospělé osoby je třeba nahlásit při rezervaci. Odpovídající částka je splatná na místě.
- Domácí mazlíčci: 100 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobry den, měli bychom zájem v květnu o pobyt pro 2 na 3dny. V cene balíčku je polopenze, bohužel jeden z nas je ze zdravotnich důvodů(celiakie) omezen bezlepkovou dietou. Chtela bych se tedy optat, zda mate tento „problem“ ohledne polopenze nejak vyřešený (na vyber z vice jidel, svedsky stul aj. ) ci mame hledat dal. Mnohokrát děkuji, Kašparová Michaela
Dobrý den,
děkuji za Váš zájem, Pokud tuto skutečnost víme dopředu, jistě
dokážeme zajistit bezlepkové večeře.
Simona
Dobrý den,
ráda bych se zeptala na dostupnost termínu 6.5.(pondělí) až 8.5.(středa)
na dva dvoulůžkové pokoje. Děkuji, M.V.
Dobrý den, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity penzionu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den, Simča :)
Děkuji za rychlou odpověď. Pokud se jedná pouze o horší sjízdnost,
v tom by nemusel být problém, máme čtyřkolku, ale pokud je do konce dubna
zákaz výjezdu k penzionu jako takový, zvážili bychom termín
následující týden, pokud by byla ještě volná kapacita.
Hezký večer,
Vodehnalová
Dobrý den,
bohužel přes sjezdovky nemůžete jet žádným autem. Museli by jste dojít
pěšky a je to cca 2 km od parkoviště.
Děkuji
Simona
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda je možnost mít na dvoulůžkovém
pokoji postel manželskou, případně, zda jsou postele alespoň u sebe, aby
s námi mohlo spát roční miminko, či si raději přibalit cestovní
postýlku.
A ještě jeden :) Zda by bylo volno v termínu 23. – 25.4. (st-pá)
Děkuji, hezký den, Vodehnalová
Dobrý den,
postele jsou vedle sebe a miminko může spát s Vámi. Termín bych
doporučila až květnový, do konce dubna se k nám nedá dostat autem.
Děkuji
Dobrý den, je možné spojovat vouchery? Radi bychom pobyt na 6 dni, tzv 5 nocí ( koupila bych voucher na 3 a 2 noci mimo víkend). Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Miroslavo, ano, vouchery je možné sčítat a pobyt si tak prodloužit. :-) přeji krásný den
Dobrý den, nabídka platí do konce Července, ale v on-line kalendáři se vůbec nezobrazuje. Takže platí jen do konce Června? Dekuji
Dobrý den,
děkuji za Váš zájem, červenec je již obsazen.
SK
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, chtela bych se zeptat jestli mate volny pokoj pro 2osoby, psa a dite 7m pristi vikend 10.-12.5.? A je mozne uz k vam prijet autem?
Dobrý den,
tento víkend je bohužel obsazen.
Děkuji