Nelibilo se mi jednání kdy jsem dostala voucher pršelo jako blázen, volala jsem tam ze v tomhle nechci jezdit a ze se ozvou na jiný termín a nic.
Vyjádření podniku
Před 5 roky
Dobrý den,
V případě nepříznivého počasí nabízíme zákazníkům možnost jízdu bezplatně přesunout na jiný termín. Obvykle striktně nerušíme všechny jízdy, protože někteří mohou mít naplánované další aktivity spojené s cestou do Prahy a nehodilo by se jim jízdu přesouvat.
Ve Vašem případě, jste se rozhodli jízdu přesunout.
Náhradní termín rezervujete stejným způsobem, jako jste vytvořila původní rezervaci. Vy nám napíšete přes email Vaše preference, kdy by se Vám jízda hodila a my se Vám snažíme vyhovět.
Při původní rezervaci jste si termín dokonce potvrzovala emailem i telefonicky.
Z tohoto důvodu opravdu nerozumím, že jste se ozvala nyní, až po dvou měsících a to pouze cestou negativního hodnocení.
Stačilo napsat email nebo zavolat a nahradní termín byste dostala, jako to udělali všichni před Vámi.
S pozdravem
RozjeďteTo.cz
Dobrý den,
mrzí nás, že jste na jízdu musel čekat, ale chyba nebyla na naší straně a rádi bychom situaci uvedli na pravou míru. Zákazník před Vámi dorazil se zpožděním a nechtěli jsme ho o celou jízdu připravit, a proto došlo ke zdržení Vaší jízdy. Ještě jednou se moc omlouváme.