Otevřené vouchery: Po zakoupení voucheru si musíte pobyt zarezervovat pomocí e‑mailu: recepcia@rozalka.sk nebo na tel. čísle +421 33 242 00 20
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti, pro definitivní platnost vaší rezervace musíte voucher uhradit.
V případě zájmu o pokoj s přistýlkou si dopředu před zakoupením voucheru ověřte dostupnost telefonicky či e‑mailem.
Pokud se chystáte na pobyt s domácím mazlíčkem, je třeba informovat recepci předem.
Rezervaci můžete 5 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 5 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den šlo by domluvit termín v červenci. Děkuji pěkně
Slevomat.cz
Dobrý den, Roberte, ohledně individuálních pobytů se můžete obrátit
na našeho partnera na e-mailu recepcia@rozalka.sk nebo
tel.: +421 332 420 020 .
Hezký den, David :)
Petr
Dobry den, je volny termin 10–13.5.? Dekuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Petře, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici.
Poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce,
kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a
před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba
najdete termín, který Vám bude vyhovovat. Hezký den :)
Jaroslav
Dobrý den, je v hotelu možnost spojených lůžek nebo pouze
rozdělených? Děkuji moc za odpověď.
Jan Zelenka
Dobrý den, jaký je rozdíl mezi variantami na 4 dny. Nějak rozdíl, krom
ceny, nemůžu najít😄. Děkuji za odpověď
Slevomat.cz
Dobrý den, Jane, omlouváme se, nastala chyba v administraci webu. Jeden
pobyt je na 4 dny a další na 5 dní. Hezký dne, Simča :)
Marie Kovářová
Dobry den mate ještě volno na dnes pro manz.par sháníme ubytovani.dekuji
za vasi odpověď a cenovou nabidku Kovarova
Slevomat.cz
Dobrý den, Marie, pro konkrétní informace o dostupnosti kontaktujte
přímo hotel. Hezký den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den šlo by domluvit termín v červenci. Děkuji pěkně
Dobrý den, Roberte, ohledně individuálních pobytů se můžete obrátit na našeho partnera na e-mailu recepcia@rozalka.sk nebo tel.: +421 332 420 020 .
Hezký den, David :)