Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Dokoupení masáží a wellness služeb je možné, doporučujeme služby objednávat alespoň 14 dní před nástupem na pobyt.
Rezervaci můžete 5 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 5 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Včera jsem zaplatila Silvestrovský pobyt, ale voucher jsem ještě
neobdržela. Ráno mi někdo volal a potvrdila jsem, že jsem zaplatila pobyt
30.12.-1.1. v pokoji se společným soc. zařízením pro 2 pokoje.
Slevomat.cz
Dobrý den, Libuše, objednávku vidím v pořádku zaplacenou a voucher
jsme vám v pořádku zaslali. Pro jistotu Vám jej ale zašlu znovu :-) E-mail
dorazí z naší e-mailové adresy hezkyden@slevomat.cz.
Určitě prosím zkontrolujte sekci Spam, Hromadné nebo Promo. Pro vaše
pohodlí si voucher můžete vždy také stáhnout kdykoliv ze svého
uživatelského účtu po přihlášení, kde vložíte e-mail a heslo. Po
přihlášení uvidíte vpravo nahoře tlačítko „Mé nákupy“, po
kliknutí na něj se vám zobrazí účet se všemi zakoupenými vouchery.
Pěkný den
JANAPREČOVÁ
DOBRÝ DEN,
ráda bych se zeptala, kolik bychom zaplatili za 2 dospělé + dítě –12let
a malý jorkširek na 2 noci s vlastním soc. zařízením silvestrovský
pobyt..DĚKUJI, Mgr.Jana Prečová.
Slevomat.cz
Dobrý den, tato nabídka už bohužel skončila. Snad si vyberete jiný
pobyt. Pro bližší informace o cenách kontaktujte vždy raději přímo
hotel telefonicky nebo e-mailem. Je to tak nejrychlejší a nejpřesnější.
Hezký den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Včera jsem zaplatila Silvestrovský pobyt, ale voucher jsem ještě neobdržela. Ráno mi někdo volal a potvrdila jsem, že jsem zaplatila pobyt 30.12.-1.1. v pokoji se společným soc. zařízením pro 2 pokoje.
Dobrý den, Libuše, objednávku vidím v pořádku zaplacenou a voucher jsme vám v pořádku zaslali. Pro jistotu Vám jej ale zašlu znovu :-) E-mail dorazí z naší e-mailové adresy hezkyden@slevomat.cz. Určitě prosím zkontrolujte sekci Spam, Hromadné nebo Promo. Pro vaše pohodlí si voucher můžete vždy také stáhnout kdykoliv ze svého uživatelského účtu po přihlášení, kde vložíte e-mail a heslo. Po přihlášení uvidíte vpravo nahoře tlačítko „Mé nákupy“, po kliknutí na něj se vám zobrazí účet se všemi zakoupenými vouchery. Pěkný den