Hodnocení podniku
Kosmetické služby Marcela Zvolská
4,4
29×
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Filtry
Recenze zákazníků
Ověřený zákazník
únor 2019
1,0/5
Chaotické objednání, kdy realizace samotného kosmetického úkonu proběhla až pří mojí TŘETÍ návštěvě salonu. Ačkoli jsem měla voucher na nové umělé řasy metodou řasa na řasu, úpravu obočí a kartáček zdarma, proběhla pouze samotná aplikace řas. O „řasa na řasu“ se vůbec nedá mluvit, řas mám nalepených jen několik (možná proto, že paní si na celé nové řasy vyhradí pouze 1h času), a lepidlem je mám všechny slepené k sobě. Navštívila jsem již několik salonu, ale takto hrozný výsledek jsem opravdu nečekala. Určitě nedoporučuji, řasy jsem si dnes musela nechat celé sundat!
Vyjádření podniku
Před 5 roky
Byla jsem dlouhodobě nemocná, proto přeložený termín, pokud jste nebyla spokojená, dalo se tohle řešit na místě.
Tuhle slečnu nedoporučuji. Naprosto neprofesiónální přístup. Doporučuji si připlatit a jít jinam.
Osobní zkušenost
Domluvili jsme se slečnou na termín a já přijela z Karlovarského kraje (cca 2.5 h tam ). Čekala jsem 1 hodinu a slečna se nedostavila a ani neomluvila předem a její kolegyně v práci o ní vůbec nic nevěděla. Jela jsem tedy domů ( 5 hodin cesty, celý den a volno v práci zabité) . Poté jsem volala 3× nezvedala a když už to po 4 zvedla, říkala, že se omlouvá, ale byla nemocná (to mi můj čas nevrátí). Domluvili jsme na jiný termín. Den před termínem jsem musela napsat, jestli to platí, jinak by se ani neozvala, to mi oznámila, že je stále nemocná. Rozhodla jsem se službu vyhledat jinde a požadovala reklamaci (právem). Slečna má ještě tu drzost a tvrdit, že jsme se nedomluvili a odmíta reklamaci. Jde vidět jaké má tato slečna hodnoty a že peníze jsou pro ní více než důstojnost, hrdost a poctivost. Snad když jsem neodvedla práci a vím, že jsem to nezvládla tak vrátím peníze. Pokud se nějak nedomluvíme na reklamaci budu to dále řešit s pocií a s ČOI.
Vyjádření podniku
Před 5 roky
Určitě pro mne nejsou peníze na prvním místě, uznávám jiné hodnoty, pro tentokrát to bylo především zdraví. Vaše reklamace uznána byla. Děkuji