Rezervaci můžete 3 dny před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 3 dny před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, už jsme u Vás byli, byli jsme moc spokojeni a chtěli jsme si
zamluvit pobyt někdy na jaro v jednopokojovém apartmánu. Je něco volné,
když tady vidím vše vyprodáno až do června? Děkuji moc Míčková
Privát Kamzík
Dobrý den paní Míčková,
těší nás, že se k nám vracíte :)
Bohužel je to tak, Apartmán 1 nebude od února do června k dispozici.
Možná byste si chtěla vybrat jiný z našich apartmánů? Napište nám
prosím e-mail na privatkamzik@gmail.com
a tam se lépe domluvíme.
Děkujeme Vám za důvěru.
S pozdravem
Privát Kamzík
Katka Myn
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat zda lze zaplatit pobyt u Vás přes slevomat poukazkama
Unišek +.
Děkuji.
S pozdravem
Mynářová
Privát Kamzík
Dobrý den,
děkujeme Vám za dotaz. Platbu za poukaz na Slevomatu provádíte výhradně
portálu, jde to tedy mimo nás. Zkontaktujte se prosím s infolinkou na
Slevomatu ohledně způsobu platby.
Děkujeme Vám.
S pozdravem
Privát Kamzík
Adam Kreisl
dobrý den chci přítelkyní koupit tenhle voucher k vánocům. Chtěl bych
tenhle 3 denní pobyt prodloužit o jeden den tudíž na 4 dny (3 noci) .
Šlo by to udělat tak že bych vám mohl doplatit ještě 1 noc navíc?
Popřípadě kolik by to ještě stalo navíc? Děkuji Kreisl Adam
Privát Kamzík
Dobrý den,
děkujeme Vám za dotaz. Určitě není problém si jednu noc navíc doplatit.
Napište nám prosím na e-mail privatkamzik@gmail.com
a domluvíme se.
Děkuji Vám.
S pozdravem
Privát Kamzík
Jiřina Králíková
Dobrý den, chci koupit pobyt sestře a jeji rodině jako dárek a potřebuji
k tomu dokoupit dítě a poplatek za psa. Ten doplatek se platí az na místě
nebo mohu uz ted pri zakoupení? Dekuji za odpověď.
Privát Kamzík
Dobrý den,
doplatek za dítě a pejska může Vaše sestra uhradit na místě v hotovosti
nebo můžete Vy platbu provést převodem na náš účet. Prosím
o kontaktování via e-mail privatkamzik@gmail.com
.
Děkuji Vám.
S pozdravem
Privát Kamzík
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, už jsme u Vás byli, byli jsme moc spokojeni a chtěli jsme si zamluvit pobyt někdy na jaro v jednopokojovém apartmánu. Je něco volné, když tady vidím vše vyprodáno až do června? Děkuji moc Míčková
Dobrý den paní Míčková,
těší nás, že se k nám vracíte :)
Bohužel je to tak, Apartmán 1 nebude od února do června k dispozici. Možná byste si chtěla vybrat jiný z našich apartmánů? Napište nám prosím e-mail na privatkamzik@gmail.com a tam se lépe domluvíme.
Děkujeme Vám za důvěru.
S pozdravem
Privát Kamzík