Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Vysněná relaxace ve Vysokých Tatrách: pobyt s wellness a snídaní či polopenzí
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Po zakoupení voucheru si ověřte dostupnost volného termínu telefonicky na tel. č. +421 52 4761 000 nebo e‑mailem na recepcia@hotellesna.sk
- Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.)
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci je třeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem. (od 1. 1. 2019 není možné ubytování s mazlíčkem)
- Každá další osoba na přistýlce bez ohledu na věk platí 65 € / noc se snídaní.
- Každá další osoba na přistýlce bez ohledu na věk platí 85 € / noc s polopenzí.
- Ubytování s dítětem nebo další osobou je možné pouze v pokoji Superior Suite. Maximální počet přistýlek na pokoji typu Superior Suite je jedna.
- Přistýlka v pokoji typu Standard není možná.
- Dětské postýlky nejsou k dispozici.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, chtěli bychom se zeptat na termín od 9. 7. do 14. 7. pro 3 osoby ( 43, 17 a 14 ) s polopenzí. Prosíme o zaslání cenové nabídky. Předem děkujeme.
Dobry den, prosim kontaktujte recepciu hotela na recepcia@hotellesna.sk. Radi by sme Vas vsak upozornili ze hotel pracuje na zaklade konceptu Adult Friendly, co znamena jednotnu cenu pre dieta a dospeleho, zakaz vstupu do wellness detom mladsim ako 16 r., a vstup do bazena iba do 18:00 hod (deti mladsie ako 16 r.)
Dobrý den, prosím můžete mi poradit, jak zakoupit voucher na termín letních prázdnin. ( Jak uvádíte v textu ). Při označení zakoupit bez termínu se stejně nabízí jen výběr termínu a to do 30.6. a od 2.9.2019.....což je před a po prázdninách. Předem děkuji za odpověď. R. A.
Dobrý den, Radko, bohužel, v této nabídce nemáme termíny na
prázdniny. Je dost možné, že má hotel na toto období omezené kapacity a
tudíž se nabídka na nevztahuje na Slevomat. :-(
Hezký den, David
Dobry den prajeme, pani Adamova,
treba si vybrat voucher, ktory je platny aj pocas letnych prazdnin, tzn. bud
v cene 259€ alebo 279€, ostatne ponuky nie je mozne pocas leta uplatnit,
preto Vam ponuka iba terminy, ktore uvadzate.
Voucher vsak nie je nutne zakupit s terminom, kludne si ho kupte aj bez terminu
a rezervaciu si spravite mailom na recepcia@hotellesna.sk,
kde je samozrejme potrebne ID kod voucheru nahlasit.
Dobrý den,
je možné si u Vás objednat bezlepkovou stravu?
Děkuji Grenarová
Dobry den, pani Grenarova,
ano, ponukame moznost bezlepkovej stravy.
S pozdravom, recepcia HOTEL LESNA****
Dobrý den, dá se k vám dojet vlakem jsme až z Ostravy.Mockrat děkuji.
Dobry den, pani Baculiakova,
ano, da sa vlakom dostat do Popradu a nasledne z Popradu do Starej Lesnej.
Autobus alebo vlak z Popradu, si najdete na stranke cp.sk podla prichodu do
Popradu.
S pozdravom
recepcia
HOTEL LESNA****
Dobrý den, ráda bych si zakoupila 2 vouchery na 3denní pobyt. Můžete mi prosím upřesnit zda v případě, že budu chtít pobyt od 21.7.2019 trvá do 26.7.2019, tedy je to celkem 5 nocí? V případě, že tomu tak není a 2×3denní pobyt je na 4 noci, kolik by byl doplatek za pátou noc? Děkuji.
Dobry den, ďakujeme Vam za prejavený záujem o pobyt v hoteli Lesna****.
Vo Vami požadovanom termíne máme ešte dostupné ubytovacie kapacity.
Ohľadom cenovej ponuky nás kontaktujte na telefónnom čísle
+421 910 998 827 alebo prostredníctvom mailu na recepcia@hotellesna.sk.
Radi zodpovieme všetky Vaše otázky.
S pozdravom, recepcia hotel Lesná****
Dobrý den, je možné se ubytovat o víkendu 22–24.3
Pro 4 osoby, 2 pokoje
Prosim taky popřípadě kalkulačku.
Děkuji
Košanová
Dobrý den, Moniko, o dostupnosti termínů se můžete kontaktovat přímo u partnerana tel. č. +421 52 4761 000 nebo e-mailem na recepcia@hotellesna.sk. Nebo při výběru možnosti Online rezervace si Vámi preferovaný termín můžete rovnou rezervovat v rezervačním kalendáři. :) Pěkný den, Honza
Dobrý den,
lze koupit 2 vouchery pro rodiče a děti (5 a 8 let) a mít společné
ubytování? Nebo budeme mít 2 oddělené pokoje? Díky Daniela
Dobry den, pani Platosova, pokojne si mozete kupit dva vouchre a pri
rezervacii poprosit o ubytovanie v apartmane Deluxe Suite. Tento apartman je
dvojspalnovy.
S pozdravom, recepcia hotela Lesna****
Dobrý den, je u Vás možnost i bezlepkové stravy při polopenzi?
Děkuji
Rusková
Dobre rano prajeme, pani Ruskova,
dakujeme za prejaveny zaujem o prejaveny zaujem o sluzby Hotela Lesna****.
Samozrejme, moznost bezlepkovej stravy u nas je.
Tuto informaciu je potrebne uviest pri vytvarani rezervacie.
V pripade akychkolvek otazok nas nevahajte kontaktovat na e-mailovu adresu recepcia@hotellesna.sk.
S pozdravom
Recepcia Hotela Lesna****
Dobrý den. Dle webu hotelu a ceníku za ubytování se uvádí u pobytu pro dvě osoby na dvě noci přes týden pokoj standard. Polopenze a welness cena 249 euro. Na slevomatu plná cena je podstatně vyšší. Jsou v ní nějaké služby navíc? Děkuji za info
Dobry den prajeme,
dakujeme za prejaveny zaujem o sluzby hotela Lesna****.
K dispozicii su na zlavomate aj voucheri, ktore sa daju vyuzit len cez tyzden
s polpenziou v dvojlozkovej izbe Standard v cene 5790 Kc, t.j. priblizne
219€.
V pripade otazok nas nevahajte kontaktovat na nasej e-mailovej adrese recepcia@hotellesna.sk.
S pozdravom
Recepcia Hotela Lesna****
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, bylo by možné napsat ukázku jídel
obsažených v tříchodovém menu – součást polopenze?
Děkuji
Dobry den prajeme, pani Veronika,
prosim napiste nam e-mail priamo na recepciu: recepcia@hotellesna.sk
Kedze jedal je viac, bude lepsie, ked Vam budeme moct poslat scan jedalneho
listka mailom.
S pozdravom
Barbora
recepcia
HOTEL LESNA****
Dobrý den,
rád bych se zeptal na placení ohledně přistýlky, zvažujeme zakoupení dvou
voucherů od 20.7. – 26. 7. 2019. a není možné v nabídce zadat jednu
osobu navíc. Můžete mi prosím sdělit jakým způsobem je možné provést
rezervaci pro 3 osoby? Nebo se platí za třetí osobu až na místě?
Předem děkuji za odpověď
R. Sláma
Dobry den pan Slama, dakujeme za prejaveny zaujem o sluzby hotela Lesna****.
Vouchere v ponuke su platne len pre 2 osoby.
Mozne je ubytovanie 3. osoby, ale len na apartmane Superior Suite za doplatok
85€/noc s polpenziou. Doplatok sa hradi priamo na recepcii hotela. Nahlasit
tretiu osobu je vsak potrebne este pred nastupom. V pripade akychkolvek otazok
nas prosim nevahajte kontaktovat. Prajem pekny den. S pozdravom, Juraj Debre,
recepcia hotela Lesna****
Dobrý den, chci se zeptat. Za dítě do jedno roku, které by bylo bez snídaně (nebo bez polopenze) se svojí přistýlkou, by se taky platilo 65€ (85€) za noc? Děkuji za odpověď
Dobry den,
dakujeme za Vasu spravu. Nakolko dane vouchere su len pre dve osoby, kazda
dalsia osoba plati ubytovanie 50€/noc bez stravy. Doplatok je pre vsetky osoby
bez ohladu na vek. Taktiez by som Vas rada informovala, ze tri osoby je mozne
ubytovat len na apartmane Superior Suite. Ak by ste mali zaujem o izbu
Standard, ta je maximalne pre 2 osoby.
Suma 65€ je doplatok za tretiu osobu s ranajkami na noc a suma 85€ je
doplatok za tretiu osobu s polpenziou/noc.
Ak by ste mali akekolvek otazky nevahajte nas kedykolvek kontaktovat.
S pozdravom,
Recepcia Hotel Lesna****
Dobry den, radi bychom vyrazili s rodici na tyden do Tater (od nedele 10.2. do soboty 16.2.). Je mozne zakoupit 4 poukazy na 3 dny a ty uplatnit na 2× Superior suite v uvedenem terminu? Dekuji!
Dobry den pan Honza, dakujeme za prejaveny zaujem o sluzby hotela Lesna****.
Vouchere mozete kludne kombinovat, takze je mozne zakupit 4 × 3 nocovy
voucher a prist dve izby na 6 noci. Nam staci uviest ID kody zakupenych
voucherov. V pripade akychkolvek dalsich otazok nas prosim nevahajte
kontaktovat na e-mailovej adrese: recepcia@hotellesna.sk.
Prajem pekny den.
S pozdravom, recepcia hotela Lesna****
Dobrý den.
Je možnost ubytování na dvě noci v týdnu 11–15/2? Děkuji.
Ivo
Dobry den pan Ivo, dakujeme za prejaveny zaujem o sluzby hotela Lesna****.
V uvedenom termine mame dostupne dvojlozkove izby Standard, aj apartmany
Superior Suite. V ponuke su k dispozicii dvojnocove vouchery. Pre viac
informacii nas nevahajte kontaktovat na e-mailovej adrese: recepcia@hotellesna.sk.
S pozdravom, recepcia hotela Lesna****
Dobrý den. Je na pokoji balkón. Děkuji.
Dobrý deň,
nie každá naša izba je vybavená balkónom, preto je lepšie v prípade
záujmu požiadať o balkón pri rezervácii.
Ak by ste mali záujem o apartmán Superior Suite, tak tie máme všetky
vybavené balkónom, ale izby Standard máme len pár s balkónom.
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kedykoľvek kontaktovať.
S pozdravom,
Recepcia Hotel Lesná****
Dobrý den,
chtěla bych koupit voucher pro sve rodiče na Vánoce ale mrzí mě, že je
v ceně pouze snídně. Je možnost k voucheru přikoupit i večeře?
Děkuji předem za odpověd.
M.K.
Dobrý den, Michaelo, je tu možnost, vybrat voucher na jiné termíny
s polopenzí, Nebo se můžete zkusit domluvit přímo s hotelem recepcia@hotellesna.sk
+421 524 761 000. Hezký den :)
Dobry den,
mala by som zaujem kupit u Vas pobyt pre rodicov, maju ale psa. Mozu k Vam aj
psiky? Ma cca 10 kgs.
dakujem, Martina
Dobry den,
zial pobyt y so psikmi u nas nie su povolene.
Ak by ste mali akekolvek dalsie otazky, radi Vam na ne odpovieme.
S pozdravom,
recepcia Residence Lesna,
Hotel Lesna****
Dobrý den, když budu chtít přijet v neděli a odjet v pátek (2+3), musí být jeden voucher na pobyt „kdykoli“ a druhý „v týdnu“ nebo mě stačí dva vouchery „v týdnu“.Děkuji Richard
Dobry den prajeme, pan Bačina,
dakujeme za prejaveny zaujem o sluzby hotela Lesna****
Kombinacia voucherov zavisi od toho, na kolko noci chcete prist, kedze mame
v ponuke dvojnocove pobyty aj trojnocove pobyty. Ale teda pocas pracovnych dni
staci zakupit samozrejme voucher cez tyzden.
S pozdarvom
HOTEL LESNA****
Dobrý den, jakou bychom měli zakoupit kombinaci voucherů, pokud chceme pobyt kdykoliv na 4 dny pro 3 dospělé osoby? Děkuji Klára
Dobry den pani Nesnerova,
dakujeme za prejaveny zaujem o sluzby hotela Lesna****.
V ponuke su vouchery platne len pre 2 osoby. Za 3. osobu sa doplaca podla
standardneho hoteloveho cennika. 3 osoby mozu byt ubytovane len na apartmane
Superior Suite, standardna izba je kapacitne maximalne pre 2 osoby.
V pripade akychkolvek dalsich otazok nas prosim nevahajte kontaktovat na
e-mailovej adrese: recepcia@hotellesna.sk.
Prajem pekny den.
S pozdravom, recepcia hotela Lesna****
Dobrý den,kdy je prosím check inn a check out? Je možné při víkendovém
pobytu po opuštění pokoje v neděli ještě navštívit wellness?
Děkuji
JR
Dobry vecer prajeme,
dakujeme za Vas e-mail.
Check in prebieha od 14:00 hodiny v priebehu dna a check out je do 10:00
hodiny.
V den, kedy hostia odchadzaju z pobytu uz nie je mozne navstivit wellness
vzhladom k tomu, ze sa v nedelu otvara az o 14:00 hodiny.
Je mozne ho navstivit v pripade, ak si doplatite late check out do 15:00
hod./20€ alebo do 18:00 hod./40€.
V pripade otazok nas nevahajte kontaktovat na e-mailovej adrese recepcia@hotellesna.sk.
S pozdravom
Recepcia hotela Lesna****
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň,
Chcem sa spýtať či v Hotely máte možnosť zapožičania žehličky alebo je potrebné si priniesť vlastnú?
ďakujem za odpoveď
Dobry den prajeme,
ano, v hoteli je moznost zapozicania zehlicky.
V pripade dalsich otazok nas nevahajte kontaktovat na e-mailovej adrese recepcia@hotellesna.sk.
S pozdravom
Recepcia
Hotel Lesna****