Netermínová varianta: Volné kapacity si můžete ověřit na tel. čísle: + 36–34 / 383–614 nebo e‑mailem: info@hotelkristaly.eu (anglicky nebo maďarsky).
Rezervaci doporučejeme řešit co nejdříve po obdržení voucheru.
Vouchery lze sčítat.
Pomoc při rezervaci: rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi vám pomůžeme, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz
Termínová varianta: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti, pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit). V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou nebo pokoj Superior, ověřte si dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci třeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, rádi bychom jeli v termínu 19.-21. 7. Pokud koupíme voucher
bez termínu je to možné? V termínovém máte možný nástup pouze v so
20. 7. a to nechceme. Dekuji
Slevomat.cz
Dobrý den, v případě koupě voucheru bez termínu je třeba si
dostupnost ověřit přímo u partnera na tel. čísle: + 36–34 / 383–614
nebo e‑mailem: info@hotelkristaly.eu.
Pokud budete mít problém s komunikací v cizím jazyce zašlete nám název
hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz. Pěkný
den, Honza
Jakub
Dobrý den, jak je to s výběrem večere? Přítelkyně je vegetariaánka.
Děkuji za odpověd
Hotel Kristály Imperial****
V našej reštaurácii je možné jesť vegetariánsku výživu. Na základe
predbežnej diskusie.
Michaela Čápová
Dobrý den,
v podmínkách uvádíte brzký check in a check out – obojí ve 12 hodin,
ale na stránkách hotelu je check out do 11 a check in od 14 hodin. Který
údaj je tedy platný?
Předem děkuji!
Slevomat.cz
Dobrý den, Michaelo, zřejmě půjde o nedorozumění, i u nás na
stránkách je informace Check in od 14:00 – Check out do 11:00. V rámci
naší nabídky však máte k dispozici brzký check-in (od 12:00) a pozdní
check-out (do 12:00) pro vaše pohodlí. Hezký den, Simča :)
Dana K.
Dobrý den, jak postupovat v případě, že chceme jet 3 dospělé osoby a
voucher je pro osoby 2 ? Děkuji za odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Dano, volala jsem partnerovi a pokud chcete jet ve třech,
napište do hotelu email (v angličtině) a oni Vám zarezervují pokoj pro
tři osoby. Příplatek za dospělou osobu je 108 euro na dvě noci. Hezký
den, Ivet :)
Jaromír Chytil
Dobrý den, je možnost ubytování 2 dospělí a 2 děti ( do 7 let
)?
Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Jaromíre, ano je, děti od 4 do 10,99 let jsou za 20 €/noc
včetně polopenze a wellness. Hezký den :)
Petr Petřík
Dobrý den, je možné uhradit tento voucher z Fksp zaměstnavatele. Prosím
o brzkou odpověď, potřebují fond dočerpat do 30.11.2018.
Slevomat.cz
Dobrý den, Petře, jelikož se jedná o hotel mimo ČR, není
pravděpodobné, že by vystavoval fakturu FKSP. Je zde totiž problém, že
vám nevystaví fakturu na české koruny. Můžete ale zkusit kontaktovat hotel
sám a třeba by udělali individuální výjimku: info@hotelkristaly.eu
+36 34383614
Hezký den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, rádi bychom jeli v termínu 19.-21. 7. Pokud koupíme voucher bez termínu je to možné? V termínovém máte možný nástup pouze v so 20. 7. a to nechceme. Dekuji
Dobrý den, v případě koupě voucheru bez termínu je třeba si dostupnost ověřit přímo u partnera na tel. čísle: + 36–34 / 383–614 nebo e‑mailem: info@hotelkristaly.eu. Pokud budete mít problém s komunikací v cizím jazyce zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz. Pěkný den, Honza