Tříchodové menu pro dva s filírovanou panenkou nebo kuřecím supreme
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
dnes jsem chtěla zakoupit 2 vouchery… Bude nabídka ještě do Vánoc
k dispozici, prosím?
Děkuji.
Dobrý den, další nabídka je momentálně v přípravách. S přáním hezkého dne, Renata
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli je nějaký časový omezení, kdy můžeme přijít. Jako v jaký čas jaký den nebo jestli je voucher možný uplatnit kdykoliv.
Dobrý den, voucher je možné využít v rámci otevírací doby a uvedeného období. Stůl si prosím rezervujte předem na emailové adrese uvedené u konkrétní akce. Děkujeme a hezký den Vám přeje Renata
Dobrý den, mohu voucher využít v jakékoli v hodině/ Samozřejmě po nahlasene rezervaci /nebo je to časově omezené?dekuji
Dobrý den, Marcelo, ano, kdykoli v rámci otevírací doby a v období 2. 1. – 31. 3. 2019. :-)
Může si každý z dvojice vybrat jiný pokrm ze dvou možností?
Dobrý den, předkrm i hlavní chod je dle výběru ze dvou možností. Děkujeme a přeji hezký den, Renata
Asi před týdnem jsem objednala voucher na tuto večeři ve dvou, platila jsem ji v zápětí. Chci se zeptat kdy ho mohu očekávat. Díky Fišerová
Dobrý večer, paní Fišerová, ohledně doručení voucheru se prosím obraťte na Slevomat. Děkujeme a těšíme se na Vás, Renata
Dobrý den,
je voucher pro 2 lidi?
Děkuji.
Dobrý den, Jane, ano, voucher je pro 2 osoby, obsahuje všechny chody 2×. Hezký den :)
Dobrý den, před dvěma dnema jsem kupovala tento voucher přes slevomat online platbou, zatím mi do mailu nepřišel kód voucheru, je to kupované jako dárek, tak bych Ráda věděla za jak dlouho to přijde, abych mohla ještě vytisknout. Psala jsem na email uvedené restaurace a email se vrátil ze je neznámý adresát. Děkuji moc za pomoc.
Dobrý den, paní Bendakova, děkujeme za Váš zájem o služby naší
restaurace. Ohledně platby a nedoručeného voucheru se prosím obraťte na
Slevomat, u nás nic nehradíte, vouchery zasílá Slevomat. Pro další
komunikaci s naší restaurací použijte
emailovou adresu info@charlesbridge-prague.cz,
na původním emailu od Vás byla uvedena chybná adresa a doručil se nám
až Váš druhý email dnes v 10:34. Děkujeme a přeji hezký den, Renata
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, budou prosím ještě nové nabídky? Chtěla bych jako dárek k Vánocům. Děkuji Horčičková
Dobrý den, Lenko, prozatím takovou informaci nemáme. Můžete si nastavit upozornění na nové nabídky obchodníka a tak Vám případná další akce neunikne. Pěkný den