Otevřené vouchery: V dostatečném předstihu na e‑mailu biuroliptakowka@gmail.com nebo na telefonním čísle č. +48 609 146 840, +48 18 26 535 72 (fax. +48 18 26 543 12). Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
Pomoc při rezervaci: Personál hovoří polsky nebo anglicky. Pokud máte s rezervací potíže, rádi vám pomůžeme, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
V případě, že budete potřebovat vystavit doklad, tak je potřeba hotelu poskytnout fakturační údaje dopředu. U online termínů napište požadavek s údaji do poznámky a v případě otevřeného voucheru je sdělte při emailové či telefonické komunikaci.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
je možný pobyt od 14.12 – 16.12.2018 s polopenzí ?
Děkuji Sawczuková
Witam
brak wolnych pokoi