Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Máte suchou unavenou pleť? Dopřejte si hydratační péči: 1, 3 či 6 ošetření
Hodnocení podniku Tereza Centrum
vse
Děkujeme :)
Věnovala jsem mamince dárek k vanocum. K hloubkovemu čištění pleti, kvůli kterému jsem to hlavně objednavala, které je uvedené v naplni procedury, nedošlo. O vodu si maminka musela sama říct (očekávala bych alespoň nabídnuti kohoutkove vody obzvlášť v těchto vedrech-opet uvedené chlazené nápoje zdarma-to si o ne mají říct zákazníci sami?…) Cela procedura o 30 (!!!) minut zkrácena. Masaz hodnotila prijemne. Divila se, ze se neodlicuji oci, s tím se na ošetření pleti setkala prvně. Za ty peníze jsem mohla zvolit jiný salon a udelala bych lepe. Poprvé dávám negativní hodnocení na Slevomat.
Dobrý den,
děkuji za recenzi. Mamince jsem vysvětlila, že kosmetika, kterou používám, obsahuje AHA kyseliny, které prostupují do nejhlubší části pokožky,
proto se upouští od mechanického hloubkového čištění, které by narušilo pokožku. Pokud to není nezbytně nutné, což u Vaši maminky nebylo, mechanické hloubkové čištění neprovádím protože používám kosmetiku, která mi umožňuje velmi citlivé a přitom hloubkové čištění pleti. Vše se vyvíjí a od starých způsobů péče o pleť se již upouští mnoho let. Pokud si to zákaznice ale přeje, a její pleť to vyžaduje, vyhovím jí. Vaše maminka nic takového nepožadovala. Nevidím nic špatného na tom, že si zákazník řekne o vodu, obzvláště když si spolu povídáme a mezi řečí, zákazník požádá o vodu, myslím si, že stížnost by byla na místě, kdybych mamince vodu odmítla podat. 90 minut péče zahrnuje barvení řas a obočí, což vaše maminka nepožadovala a tak se logicky zkrátí délka poskytnuté služby. To, že procedura může být kratší mělo být uvedeno v popisu akce. Příště by bylo tedy vhodné, abyste celou proceduru absolvovala s maminkou a tak se přesvědčila o všem, co je mamince poskytnuto a mohla se popřípadě zeptat, proč se něco dělá a něco ne.
K pití, které nabízíme ještě uvádím, že maminka byla v salonu a ne v baru, takže není náš první dotaz na pití, ale na to, co zákaznice požaduje. Ještě jednou Vám děkujeme za Vaši zprávu a přejeme krásné letní dny.
Příjemné prostředí, příjemná pracovnice, příjemné popovídání. Vše prostě super :-).