Dobrý den,
máme děti ve věku 12 a 9 let, nabízíte pro děti nějaké slevy nebo
také platí plnou cenu? A máte v některé z nabízených destinací česky
hovořícího delegáta?
CK ZANZO
Dobrý den, Vítězslave, děkujeme za Vaše dotazy. Se známými fintami
cestovních kanceláří typu „děti zdarma“, kdy je cena za dospělého
patřičně navýšena, se u nás nesetkáte :) Každý hotel má cenovou
nabídku pro děti jinak koncipovanou. Stačí si jen vybrat hotel či hotely,
které Vás zajímají a vyplnit nezávaznou poptávku, popřípadě nám
konkrétní poptávku zaslat na náš email: info@zanzo.cz. Mile rádi Vám
zašleme cenovou nabídku. Obecně však ve většině destinací platí, že
slevy se poskytují dětem do 12 let věku… U aktuálně prodávaných
destinací česky hovořící delegáty nemáme, provozujeme pouze telefonickou
asistenci v českém jazyce. Nabídku však budeme pravidelně rošiřovat a
objeví se i destinace s česky hovořícími delegáty. Za tým CK
Zanzo, Radek.
Marcela Plačková
Dobrý den, sleduji Vaše nabídky od CK Zanzo, protože na první pohled
vypadají celkem lákavě. Přitom v textu pak ale zjišťuji, že nic z toho
neplatí. Např. u nabídky na Srí Lanku je, že budeme ubytováni
v luxusním pokoji s all inclusive. Pak ale když rozklikávám jednotlivé
termíny, tak tam je v ceně pouze polopenze a za all inclusive si můžu
jedině připlatit, zrovna tak pokoj. Také máte v ceně napsáno
pojištění, ale pak je tam tabulka, kolik se platí. To samé teď u ostrova
Mauricius. Přímo v nabídce je „s polopenzí“, pak ale v ceně je pouze
snídaně! Tak nevím, jestli to jsou nějaké chyby, nebo jestli to je
úmysl…? Plačková
CK ZANZO
Dobrý den, Marcelo, děkujeme za Vaší zpětnou vazbu. I my jsme jen lidé
a chybička se může vloudit. Můžete si být však jistá, že co anoncujeme
v nadpisech, to také vždy dostanete. Žádné fígle na své zákazníky
nebudeme NIKDY zkoušet. Co se Mauriciu týče, do textu jsme polopenzi obratem
dopsali. Co se SríLanky týče, nikde jsem nenalezl problém. S all inclusive
v této destinaci nabízíme pouze jeden hotel a tam vidím v textu vše
v pořádku. Co se pokoje týče, opět nenacházím problém. Velmi by nám
usnadnilo, kdybyste nám na email info@zanzo.cz poslala odkaz na
hotel, kde vnímáte jakoukoliv nejasnost. Pokud jde o pojištění, tak je
VŽDY v ceně cestovní pojištění s bezkonkurenčními limity na trhu
včetně pojištění zavazadel. Volitelně si můžete připlatit pouze
pojištění storna zájezdu. Toto vše tabulka jasně popisuje. Pěkný den a
ještě jednou děkujeme za upozornění. Za tým CK Zanzo, Radek.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
máme děti ve věku 12 a 9 let, nabízíte pro děti nějaké slevy nebo také platí plnou cenu? A máte v některé z nabízených destinací česky hovořícího delegáta?
Dobrý den, Vítězslave, děkujeme za Vaše dotazy. Se známými fintami cestovních kanceláří typu „děti zdarma“, kdy je cena za dospělého patřičně navýšena, se u nás nesetkáte :) Každý hotel má cenovou nabídku pro děti jinak koncipovanou. Stačí si jen vybrat hotel či hotely, které Vás zajímají a vyplnit nezávaznou poptávku, popřípadě nám konkrétní poptávku zaslat na náš email: info@zanzo.cz. Mile rádi Vám zašleme cenovou nabídku. Obecně však ve většině destinací platí, že slevy se poskytují dětem do 12 let věku… U aktuálně prodávaných destinací česky hovořící delegáty nemáme, provozujeme pouze telefonickou asistenci v českém jazyce. Nabídku však budeme pravidelně rošiřovat a objeví se i destinace s česky hovořícími delegáty. Za tým CK Zanzo, Radek.