Fotokalendář z vašich fotografií, stolní nebo nástěnný
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
zakoupila jsem si poukaz na kalendář, a když zadám kód voucheru do kolonky
poukaz, napíše mi to, že je neplatný. Bude stačit, když kód zadám do
poznámky?
Děkuji za odpověď
Dobrý den, je to tak jak píšete. Voucher zapište do poznámky. Na konci objednávky Vám zůstane plná cena, tu ale neřešte. Upravíme ji, jakmile se k objednávce propracujeme. Na Vás je pak pouze zaplatit poštovné na účet, který najdete v potvrzovacím mailu. Hezký den Marek Németh
Dobrý den,
do kdy je potřeba vytvořit kalendář, aby byl doručen do Vánoc.
Děkuji za odpověď a přeji Vám hezký den.
Dana
Dobrý den, samozřejmě čím dřív, tím lépe. Osobně bych to viděl tak, že objednávky do 10.12.18 by neměly mít problém s doručením do Vánoc. Pak už ručit nemůžeme. Hezký den Marek Németh
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat zda u týdenního stolního kalendáře, jsou uvedené jména a svátky. Prostě jako u klasického běžného kalendáře. Děkuji
Dobrý den, ano, u kalendářů stolních jsou uvedeny svátky a jména. Je také možnost dopsat si svoje poznámky, jako jsou narozeniny příbuzných atp. Hezký den Marek Németh
Dobrý den když objedná 3 kalendáře kolik bude stát poštovné dekuji
Dobrý den, poštovné jsou různé od 79 až po 99kč. Pokud byste platila dobírkou, doběrečné je +29kč. Hezký den Marek Németh
Dobrý den,
ale tato možnost se v nabídce na Slevomatu nezobrazuje. Je tam jen roční,
měsíční a čtrnáctidenní. Ověřte to prosím ještě jednou.
Děkuji, Pavla
Dobrý den, Pavlo, když si zobrazíte varianty, poslední z nich je Kalendář stolní týdenní. Je možné, že v dobu, kdy jste se dívala, byla tato možnost zrovna vyprodaná, nicméně momentálně v nabídce je :)
Dobrý den,
v editoru jsem si vytvořila týdenní kalendář a když jsem šla kupovat
vouchery, týdenní kalendář najednou není v nabídce, přestože včera tam
byl. Jak je to možné?
Dobrý den, teď jsem prověřil a kalendář je k dispozici a je možné ho objednat. Hezký den Marek Németh
Dobrý den,
je nějak omezeno, kolik fotografií lze dát na jednu stranu, tj. jeden
měsíc?
Děkuji,
Vovsová
Dobrý den,
zkuste nezávazně nahlédnout přímo do editoru kalendáře na našich
stránkách fotoknihy.net. Jsou tam různé rozdíly v šablonách.
Hezký den
Marek Németh
Dobrý den, za jak dlouho po odeslání vytvořeného kalendáře bude vytištěn a připraven k vyzvednutí? Pokud zítra (čtvrtek) zadám, mohu v pondělí vyzvednout? Děkuji!
Dobrý den,
výroba objednávky trvá klasicky 5 prac. dnů. Je možné, že objednávka
proběhne rychleji, zaručit to však nemůžeme. Vše je podle vytíženosti
výroby.
Hezký den
Marek Németh
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, mám prosbičku. Kód voucheru jsem zadala do poznámky. Odeslala objednávku. V potvrzovacím e- mailu mi přišla cena za dva kalendáře 977 Kč. Které píši, že nám zaplatit. Jak to tedy mám provést. Mám zaplatit pouze 79 Kč za doručení na účet, co je v e-mailu? Mockrát děkuji za odpověď.
Dobrý den, Markéto, zvolila jste v objednávce při výběru dopravy „Slevomat platba na účet předem“ nebo na dobírku? Pokud ano a stejně Vám to ukazuje jinou cenu, budete mít nejrychlejší a nejpohodlnější si zavolat na telefonní číslo +420 702 610 157, kde to s Vámi Fotoknihy rádi vyřeší a cenu upraví. Hezké Vánoce, Ivet :)
Dobrý den, potvrzení objednávky je automatické a nejsou v ní prozatím započítané vouchery,. Je tedy potřeba uhradit pouze poštovné na účet, který Vám přišel v potvrzovacím mailu. Hezký den Marek Németh