Vánoční balíčky dobrot od Macháčků: sirupy, pečené čaje, džemy i povidla
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, chci se Vás zeptat, zda vaše produkty obsahují cukr? Děkuji Vám :)
Dobrý den, ano, obsahují. Přímo na hlavní stránce nabídky našich dobrot najdete odkaz SLOŽENÍ DOBROT, kde je přesné složení nabízených výrobků. Na našem e-shopu pak také najdete záložku „Výrobky bez cukru“ – zde: https://poctive-dobroty.webnode.cz/vyrobky-bez-cukru/. Tyto dobroty však nejsou součástí letošní vánoční akce. Přeji hezký den. Helena Macháčková
Dobrý den, je prosím možné spojit dohromady objednávku ze Slevomatu s objednávkou z e-shopu, aby bylo počítáno jen jedno poštovné? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, ano, je to možné. Nakupte (nejlépe v jeden den) na Slevomatu (vč.zvýhodněného poštovného) a na našem e-shopu (vyberte osobní odběr – nepřipočítá se poštovné – a do Zprávy prodejci uveďte spojit se Slevomatem). Jen je důležité, aby objednávky byly pod jedním jménem. Následně Vám pošleme platební údaje ke zboží z našeho e-shopu, objednávky spojíme a pošleme dohromady :-) Přeji krásný den! Helena Macháčková
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den. Tak tohle jsem minule nepochopila a tudíž jsem platila poštovné víckrát. Vyšlo mě to mnohem dráž. Trošku složité řešení.
Už nevadí. Jinak díky.
Dobrý den, paní Homolková, pokud nám zavoláte nebo napíšete, případně jen napíšete při nákupu na našem e-shopu do zprávy prodejci „Spojit se slevomatem“, vždy to rádi uděláme. Ráda zodpovím jakékoli dotazy, vše je u nás na domluvě. Pokud jste nám ale svůj požadavek nesdělila, mohlo se stát, že se objednávky u nás nespárovaly a byly odeslány odděleně. Bohužel jste tak platila poštovné 2×. Bohužel samy se objednávky u nás nespárují, systémy e-shopu i Slevomatu jsou oddělené, párujeme je na přání zákazníků individuálně. Děkuji za pochopení. Helena Macháčková