Running sushi: 2 h neomezené konzumace sushi a dalších asijských specialit
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
s radostí jsem si šla koupit voucher na running sushi a zjišťuju, že je
již vyprodané. Budete mít running sushi opět někdy v nabídce?
popřípadě kdy?
Děkuji za odpověď
Dobrý den, Jano, mrzí nás, že jste nabídku nestihla. Prozatím nemáme informaci, jestli bude sushi znovu v nabídce. Můžete si nastavit upozornění na nové nabídky obchodníka a tak Vám případná další akce neunikne. Pěkný den :)
Dobrý den, zaplaceno peníze strženy a email nikde?
Dobrý den, objednávku vidím v pořádku zaplacenou a voucher jsme vám v pořádku zaslali. Pro jistotu Vám jej ale zašlu znovu :-) E-mail dorazí z naší e-mailové adresy hezkyden@slevomat.cz. Určitě prosím zkontrolujte sekci Spam, Hromadné nebo Promo. Pro vaše pohodlí si voucher můžete vždy také stáhnout kdykoliv ze svého uživatelského účtu po přihlášení, kde vložíte e-mail a heslo. Po přihlášení uvidíte vpravo nahoře tlačítko „Mé nákupy“, po kliknutí na něj se vám zobrazí účet se všemi zakoupenými vouchery. Pěkný den
Dobrý den, odjednel jsem u vás dva vouchery running sushi. Zaplatil jsem bankovním převodem. Peníze se z účtu odečetli, ale nic jsem neobdržel. Jak dál postupovat? Předem díky za odpověď.
Dobrý den, Luďku, objednávku vidím v pořádku zaplacenou a voucher jsme vám v pořádku zaslali. Pro jistotu Vám jej ale zašlu znovu :-) E-mail dorazí z naší e-mailové adresy hezkyden@slevomat.cz. Určitě prosím zkontrolujte sekci Spam, Hromadné nebo Promo. Pro vaše pohodlí si voucher můžete vždy také stáhnout kdykoliv ze svého uživatelského účtu po přihlášení, kde vložíte e-mail a heslo. Po přihlášení uvidíte vpravo nahoře tlačítko „Mé nákupy“, po kliknutí na něj se vám zobrazí účet se všemi zakoupenými vouchery. Pěkný den
Dobrý den, je možné u Vás platit stravenkovými kartami? Děkuji za odpověd
Dobrý den, Michaelo, omlouvám se, že jste musela tak dlouho čekat na odpověď :/ Bohužel stravenkové karty nelze použít na sekci Restaurace a bary. Další informace o možnosti využití stravenkových karet najedete na webové stránce https://www.slevomat.cz/cafeteria. Hezký den, Ivet :)
Dobrý den, jak je to u vás s toaletami? Někde v diskusi jsem zaznamenal, že prý přímo v podniku nejsou, a že ty v hypermarketu zavírají už ve 21 hodin. Předpokládám, že tomu tak není, proto prosím o upřesnění. Děkuji.
Dobrý den, toalety bohužel přímo v podniku opravdu nejsou. Jsou určeny jedny pro celý areál Albert, ale ten zavírá ve 22:00, takže toalety taktéž. Hezký den :)
Dobrý den, objednala jsem si tady dva poukazy k vám, zaplatila je kartou,
ale neodečetly se mi ani peníze, ani nedošel voucher. Můžete mi říct jak
postupovat?
Děkuji Srbová
Dobrý den, Petro, objednávka byla stornovaná. Zkuste ji zaplatit znova a už by to mělo být v pořádku. Po platbě Vám ihned pošleme vouchery. Pěkný den
Mate dva pasy pro teple a studene? Na fotce je videt seshora jen jeden pas. Dekuji
Dobrý den, Zdeňku, Na dalších fotkách vidíte i druhý pás. Nemusíte se bát, nebudete ošizen. Hezký den :)
Dobrý den, prosím jak je to, když se mnou příjde partner, který nic z vaší nabídky nejí a já naopak sushi miluji? Chodíme s přáteli na sushi a on je jediný který si dá jen „pivo“. Je nutné mu kupovat voucher, když nebude nic jíst, nebo se mnou může jen tak sedět u stolu? Nerada bych, aby došlo k situaci, že já s přáteli budu sedět u pásu a on přes uličku u jiného stolu. Děkuji
Dobrý den, Marcelo, neměl by být problém, když s Vámi půjde i partner a budete konzumovat sushi pouze Vy. Záleží také na domluvě v restauraci. Můžete se obrátit přímo na restauraci: cervenejablko88@seznam.cz, nebo na tel. +420 739 777 378. Pěkný den :)
Dobrý den, dá se u vás parkovat?
Dobrý den, Aneto, v areálu je možné parkování zdarma. Pěkný den :)
Dobrý den,
chci se zeptat, zda je třeba rezervace a zda je možné po koupi na Slevomatu
udělat rezervaci ke stolům u běžícího pásu.
Děkuji
Dobrý den, Ivo, rezervace není nutná, ale pokud chcete mít jistotu volného stolu nebo vás bude více, rezervaci proveďte na +420 739 777 378. Pěkný den
Dobrý den,
kromě sushi, jsou na pásu i další jídla z asijské kuchyně? Např.
nějaké maso ve sladkokyselé omáčce, závitky, atp.?
Děkuji za odpověď
Dobrý dne, Tomáši, kromě sushi si také budete moci vybrat například z polévek, mořských plodů, dezertů nebo několika druhů ovoce. Milovníci asijské kuchyně si přijdou na své :) Pěkný den
Dobrý den, ráda bych se optala jako úplný laik neboť jsem nikdy sushi a pod. nejedla. Ráda bych ale ochutnala a toto mě přijde jako dobré na ochutnání všeho a zjistit co mě chutná a co ne. A ted dotaz- je na stolkách jídelní lístek s popisem složení jednotlivých dávek -pokrmů, či někde na stojanu? Tak abych vlastně zjistila co si beru za jídlo na talířku ? Možná se to bude zdát někomu jako hloupý dotaz , ale opravdu nikdy jsem ani neochutnala a zase nerada bych brala talířek s něčím co obsahuje zrovna složku, kterou opravdu nejím. Bylo by mě pak hloupé jídlo vyhazovat. Díky za odpověď.
Dobrý den, Ino, těší nás, že chcete sushi zkusit. :) Na stole ani
v restauraci žádný výpis surovin nebývá, ale určitě nic nedáte za to,
když se poptáte. Nebojte se, i ten, kdo nejí mořské plody si na running
sushi vybere. :) Jsou zde sladké i slané varianty a když vám něco nebude
chutnat, nemusíte se bát. Když to nedojíte, obsluha vás nekousne. :) Pro
více informací si můžete zavolat na +420 739 777 378
Hezký den :)
Dobry den, jak u koupe voucheru pro 3 dospele a 1 dite zvolim moznost prave „dite“ (169,–)?
Dobrý den, koupíte 3 vouchery a na místě pak uhradíte 169 Kč za dítě, které vezmete na sushi s sebou :-)
Dobry den,
precetla jsem si recenze na Vasem facebooku a jak je to tedy s doplnovanim
sushi na pasu? Pry jezdi poloprazdne, nedoplnujete, jezdi „ovoce, kompoty,
zakusky, kdyz prijelo nahodou sushi tak bylo s paprikou, okurkem nebo redkvi,
lososa“ Nerada bych byla nemile prekvapena.. Dale dotaz k cene…v listopadu
mate akci 20 procent slevu z 389 kc… coz nevim, zda neni klamani SLEVOMATU
zakaznika..A dale jsem nikde nenasla jidelni listek..ceny..kde ho prosim
naleznu, nez se vydam do vasi restaurace? Dekuji za odpovedi.
Dobrý den Libuše,
moc děkujeme za Váš dotaz. Jsme si vědomi recenzí ohledně nedostatečné
nabídky. Restauraci jsme otevírali v říjnu, kdy jsme na zahájení spustili
akci 1+1 zdarma. Bylo proto neskutečně plno od rána do večera, a to nejen
na running, ale i u klasických stolů. Do toho se zajížděl personál,
takže k pár chybám došlo, začátky jsou těžké všude. :) Od té doby
tyto recenze neplatí, nabídka je opravdu bohatá a dbáme na její
doplňování na maximum mističek, které mohou kolovat. Co se ceny týče –
ještě před spuštěním na Slevomatu jsme vytvořili akci přímo u nás na
20% slevu při konzumaci min. dvou osob na měsíc listopad. Akci nechceme
rušit, jsou zákazníci, kteří si naplánovali a zarezervovali oslavy a
nechceme je kvůli běžící akci na Slevomatu, diskvalifikovat. Tuto nabídku
mohou ale využít už jen pouhý týden- tj. do konce listopadu. Na Slevomatu
je nabídka s daleko delší platností a neomezuje konzumaci od dvou osob.
Proto to prosím neberte jako klamání Slevomatu, ani námi. Máte pravdu,
jídelní lístek a ceník na facebooku není, a to okamžitě napravíme!
Budeme se na Vás moc těšit a věříme, že si pochutnáte!
Tým Tenmanya
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, staci kod vouchru ukazat v sms v mobilu, nebo musim mit kupon vytisteny?
Dobrý den, mělo by stačit, když kód voucheru budete mít v mobilním telefonu a při příchodu kód obsluze ukážete v sms. Hezký den :)