Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Filtry
Recenze zákazníků
Tatjana
duben 2019
1,0/5
Dobrý nápad se samovýčepem.
Poměr cena a kvalita/množství jídla. Maso nebylo chutné, suche – sama kost a tlusté. Na reklamní fotce množství pro dvě osoby a ne že každý dostane sve prkno. Za ty prachy – drahé!
Maso bylo akorát doměkka propečené. Hodnocení piva je subjektivní, každému asi chutná jinak, my jsme celkem pivaři a vyhledáváme malé pivovary, tento hodnotíme průměrně.
Porce byla spíš pro 1 a půl osoby, i vzhledem i množstvím.
nic, uz nikdy do teto restaurace nepujdeme, spatna obsluha, neochota, majitel se na nasi zadost si stezovat nedostavil.
po prichodu do restaurace, nam nebyla uznaná ani rezervace, to co bylo nabízeno jsme nedostali.
Vyjádření podniku
Před 5 roky
Chtěli bychom reagovat na toto hodnocení, nicméně, nelze z anonymního hodnocení určit datum a čas návštěvy hostů.
Pokud se jedná o hosty uplatňující voucher č. … 70A845 a .. 80A161 dne 16.3., můžeme k tomu říci, že problém vznikl již při dojednání času návštěvy, a nelze jednoznačně určit na které straně je vinna. Dle našich záznamů hosté měli přijít již v 16h s využitím 2h voucheru ( na 18h již byla rezervace pro jiné hosty, opět na 2h), ale nějakým nedopatřením přišli hosté až v 17h, I přes toto nedopatření, které nebylo způsobené z naší strany, se personál snažil vyjít ve všem vstříc.
Při odchodu a podání ruky s číšníkem byla mu dána najevo spokojenost ze strany hosta. Tudíž vůbec nerozumíme tomuto hodnocení.
Ještě jedna věc, host v hodnocení uvádí restauraci (asi tam hledal svou rezervaci), nýbrž na voucheru je jasně psáno, že se nabídka uplatňuje v pivnici, proto je celkem jasné, že obsluha v restauraci nemohla rezervaci uznat.