Dobrý den, Aleno, prozatím takovou informaci nemáme. Můžete si nastavit
upozornění na nové nabídky obchodníka a tak Vám případná další akce
neunikne. Pěkný den
Vendula Firýtová
Dobrý den, ráda bych se zeptala jak je to s reklamací pokud stromečky
nesvítí. Minulý týden jsem si je vyzvedla v zásilkovně a ze 3 jsou dva
nefunkční. Na můj email dosud nikdo nereagoval.
Děkuji za odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Vendulo, doporučujeme kontaktovat obchodníka přímo na tel.
+420 702 723 724, ve všedních dnech od 10 do 18 hodin. Pěkný
den :)
Maximat.cz
Dobrý den, paní Firýtová,
Váš email se nám bohužel nepodařilo dohledat, ale podle jména jsme si
našli Vaší objednávku a zaslali Vám možnosti řešení, abychom Vám mohli
vyměnit nefunkční stromečky za nové k Vaší spokojenosti.
Tereza
Dobrý den, budou se andílci ještě naskladňovat nebo už jsou úplně
vyprodaní. Děkuji.
Maximat.cz
Dobrý den, bohužel jsou andílci již vyprodáni u nás i u našeho
dodavatele, takže letos už nebudou.
Pavlína Štětinová
Dobrý den, anděl už není v nabídce? Děkuji
Maximat.cz
Dobrý den, Pavlíno,
andílek je bohužel nyní již vyprodaný. Doporučuji sledovat naší akci,
aby Vám neuniklo doplnění dalších kusů.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Bude ještě andílek k dostání?
Dobrý den, Aleno, prozatím takovou informaci nemáme. Můžete si nastavit upozornění na nové nabídky obchodníka a tak Vám případná další akce neunikne. Pěkný den