
Termín
V období do 14. 4. 2019 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu.
V ceně balíčku
- 1× ubytování pro 2 osoby ve dvoulůžkovém pokoji
- 1× snídaně formou švédských stolů pro 2 osoby
- Místní poplatek pro 2 osoby
- Wi‑Fi připojení a parkování před hotelem zdarma
Strava: Snídaně
Ostatní služby
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
- Otevřené vouchery: Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č .: +48 (12) 28 10 144, případně e‑mailem: recepcja@hotelniepolomice.pl (polsky nebo anglicky)
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu. Při rezervaci je nutné nahlásit číslo voucheru. - Pomoc s rezervací: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za Vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- V případě, že budete potřebovat vystavit doklad, tak je potřeba hotelu poskytnout fakturační údaje dopředu. U online termínů napište požadavek s údaji do poznámky a v případě otevřeného voucheru je sdělte při emailové či telefonické komunikaci.
Děti do 3,9 let mají ubytování bez nároku na lůžko zdarma.
Dítě od 4 let nebo dospělá osoba: 15 € (60 PLN) / noc se snídaní
Domácí zvíře: pobyt s domácím mazlíčkem není možný
Wi‑Fi připojení zdarma
Parkování: zdarma u hotelu
Místní doplatek: zahrnut v ceně voucheru
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Vystavení dokladu se řídí legislativou státu, ze kterého poskytovatel ubytování pochází. Na vystavení dokladu se tedy domluvte přímo s poskytovatelem ubytování před zakoupením voucheru. Po domluvě mu následně zašlete vaše fakturační údaje.
Termín
V období do 14. 4. 2019 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu.
V ceně balíčku
- 2× ubytování pro 2 osoby ve dvoulůžkovém pokoji
- 2× snídaně formou švédských stolů pro 2 osoby
- Místní poplatek pro 2 osoby
- Wi‑Fi připojení a parkování před hotelem zdarma
Strava: Snídaně
Ostatní služby
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
- Otevřené vouchery: Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č .: +48 (12) 28 10 144, případně e‑mailem: recepcja@hotelniepolomice.pl (polsky nebo anglicky)
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu. Při rezervaci je nutné nahlásit číslo voucheru. - Pomoc s rezervací: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za Vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- V případě, že budete potřebovat vystavit doklad, tak je potřeba hotelu poskytnout fakturační údaje dopředu. U online termínů napište požadavek s údaji do poznámky a v případě otevřeného voucheru je sdělte při emailové či telefonické komunikaci.
Děti do 3,9 let mají ubytování bez nároku na lůžko zdarma.
Dítě od 4 let nebo dospělá osoba: 15 € (60 PLN) / noc se snídaní
Domácí zvíře: pobyt s domácím mazlíčkem není možný
Wi‑Fi připojení zdarma
Parkování: zdarma u hotelu
Místní doplatek: zahrnut v ceně voucheru
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Vystavení dokladu se řídí legislativou státu, ze kterého poskytovatel ubytování pochází. Na vystavení dokladu se tedy domluvte přímo s poskytovatelem ubytování před zakoupením voucheru. Po domluvě mu následně zašlete vaše fakturační údaje.
Termín
V období do 14. 4. 2019 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu.
V ceně balíčku
- 3× ubytování pro 2 osoby ve dvoulůžkovém pokoji
- 3× snídaně formou švédských stolů pro 2 osoby
- Místní poplatek pro 2 osoby
- Wi‑Fi připojení a parkování před hotelem zdarma
Strava: Snídaně
Ostatní služby
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
- Otevřené vouchery: Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č .: +48 (12) 28 10 144, případně e‑mailem: recepcja@hotelniepolomice.pl (polsky nebo anglicky)
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu. Při rezervaci je nutné nahlásit číslo voucheru. - Pomoc s rezervací: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za Vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- V případě, že budete potřebovat vystavit doklad, tak je potřeba hotelu poskytnout fakturační údaje dopředu. U online termínů napište požadavek s údaji do poznámky a v případě otevřeného voucheru je sdělte při emailové či telefonické komunikaci.
Děti do 3,9 let mají ubytování bez nároku na lůžko zdarma.
Dítě od 4 let nebo dospělá osoba: 15 € (60 PLN) / noc se snídaní
Domácí zvíře: pobyt s domácím mazlíčkem není možný
Wi‑Fi připojení zdarma
Parkování: zdarma u hotelu
Místní doplatek: zahrnut v ceně voucheru
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Vystavení dokladu se řídí legislativou státu, ze kterého poskytovatel ubytování pochází. Na vystavení dokladu se tedy domluvte přímo s poskytovatelem ubytování před zakoupením voucheru. Po domluvě mu následně zašlete vaše fakturační údaje.
Termín
V období do 22. 4. 2019 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu.
V ceně balíčku
- 3× ubytování pro 2 osoby ve dvoulůžkovém pokoji
- 3× snídaně formou švédských stolů pro 2 osoby
- při pobytu v pátek a sobotu se podává od 7 do 10 hod., v neděli a pondělí od 8 do 11 hod.
- Děti do 4 let mají pobyt zdarma na přistýlkách (nutné informovat recepci při rezervaci)
- Místní poplatek pro 2 osoby
- Wi‑Fi připojení a parkování před hotelem zdarma
Strava: Snídaně
Ostatní služby
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
- Otevřené vouchery: Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č .: +48 (12) 28 10 144, případně e‑mailem: recepcja@hotelniepolomice.pl (polsky nebo anglicky)
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu. Při rezervaci je nutné nahlásit číslo voucheru. - Pomoc s rezervací: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za Vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- V případě, že budete potřebovat vystavit doklad, tak je potřeba hotelu poskytnout fakturační údaje dopředu. U online termínů napište požadavek s údaji do poznámky a v případě otevřeného voucheru je sdělte při emailové či telefonické komunikaci.
Děti do 3,9 let mají ubytování bez nároku na lůžko zdarma.
Dítě od 4 let nebo dospělá osoba: 15 € (60 PLN) / noc se snídaní
Domácí zvíře: pobyt s domácím mazlíčkem není možný
Wi‑Fi připojení zdarma
Parkování: zdarma u hotelu
Místní doplatek: zahrnut v ceně voucheru
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Vystavení dokladu se řídí legislativou státu, ze kterého poskytovatel ubytování pochází. Na vystavení dokladu se tedy domluvte přímo s poskytovatelem ubytování před zakoupením voucheru. Po domluvě mu následně zašlete vaše fakturační údaje.
Dovolená jako z polské pohádky o kouzelném loveckém zámku, solném dole a magickém, nezničitelném – „niepołomnom“ lese.
Niepołomice Hotel je tříhvězdičkový hotel v centru městečka Niepołomice. Díky bezprostřední blízkosti malebného lesa Niepołomice, Wieliczky a města Krakov – je to skvělé místo pro práci i odpočinek v přírodě.
Tip: Podívejte se na skvělá hodnocení hostů z minulých nabídek hotelu.
Útulná atmosféra s vynikající kuchyní
Bydlet budete skutečně komfortně v pokojích, které mají vlastní klimatizaci, TV, ledničku, fén, ručníky a kosmetiku. V bowlingovém centru si večer můžete vychutnat dobré pivko nebo drink ve společnosti přátel, či partnera.Restaurace se nachází v přízemí hotelu, kde budete snídat formou švédských stolů nebo si můžete vybrat pobyt s polopenzí a vychutnat si i společné večeře, které si vyberete z menu (polévky, předkrmy i jídla jsou pokaždé na výběr z 3 různých možností).
Volný čas podle vašeho přání
Pobyt můžete strávit procházkami v historických uličkách Niepołomic, navštívit královský zámek Królewski ze 14. století, který je jen 300 m od hotelu nebo si naplánovat výlety po okolí. Velmi oblíbenou atrakcí jsou solné doly ve Wieliczce (6 km), které jsou zapsány na seznamu památek UNESCO. Určitě by jste neměli opomenout nádherné město Krakov, kam se dostanete přibližně za půl hodinku. Pokud plánujete pobyt do konce roku, tak právě v Krakově jsou nejvyhlášenější adventní trhy.
A pokud zatoužíte po aktivním odpočinku, tak můžete využít bowling nebo kulečník přímo v hotelu. Nebo nedalekou plovárnu (500 m) či si zajít na tenis (2 km). V hotelu máte možnost zakoupení vstupů se slevou jak do solných dolů, do bazénu, tak i do královského zámku v Nepolomicích.