Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Luxusní lázeňský pobyt s procedurami v 4* hotelu ve Františkových Lazních
Hodnocení podniku Spa & Kur Hotel Harvey
Hezký hotel.
Nepříjemná paní v recepci, která byla velice arogantní.
Podprůmětná kvalita jídla.
Dáno jako dárek k 70 narozeninám. Rodiče by znovu zcela jistě nejeli.
Nám se líbílo vše
Hodnocená nabídka: Františkovy Lázně: 4* pobyt s procedurami a jídlem
Vše bylo v pořádku.
Hodnocená nabídka: Františkovy Lázně: 4* pobyt s procedurami a jídlem
Hezký pokoj, ochotný personál, pěkná lokalita
Průměrná jídelna ( nedoplňováni jídla), mimo časů na jídlo nefungovala žádná restaurace
Hodnocená nabídka: Františkovy Lázně: 4* pobyt s procedurami a jídlem
Líbilo se nám vše, pobyt jsme si moc užili.
Ochotný personál
Hezké pokoje a hotel
Nádherné prostředí
Široká nabídka pití a drinků, příjemní barmani
Hotel nám nebídl masáže, wellness procedury a baleo, ale během pobytu nic nešlo objednat, protože na žádnou ze služeb neměly přítomný personál
Minibar na pokoji byl prázdný
Kuchyně odpovídala více školní jídelně než 4 hvězdičkovému hotelu
Hodnocená nabídka: Františkovy Lázně: 4* pobyt s procedurami a jídlem
Klid a pohoda, velké pokoje, wellness, příjemný personál 👍😉
Menší porce večeře, občas jako ve školní jídelně.
Hodnocená nabídka: Františkovy Lázně: 4* pobyt s procedurami a jídlem
Hodnocená nabídka: Františkovy Lázně: 4* pobyt s procedurami a jídlem
Velká vstřícnost personálu, prostředí
Trochu opožděná zpráva o rezervaci ze strany Slevomatu.
Děkujeme za krásné hodnocení hotelu, moc si toho vážíme. Jsem rád, že se Vám pobyt ve Františkových Lázních líbil. Petr Červený, manažer hotelu
Hodnocená nabídka: Františkovy Lázně: 4* pobyt s procedurami a jídlem
Můj pokoj byl podkrovní. Deset malých okének na dvě strany. Neskutečně útulný.
Obalovaná ryba se nepovedla, bylo tam víc mouky a strouhanky než ryby.
Děkujeme za krásné hodnocení, moc si toho vážíme. Jsem rád, že se Vám pobyt ve Františkových Lázních líbil. Za nepovedenou rybu se omlouváme... Petr Červený, manažer hotelu
Hodnocená nabídka: Františkovy Lázně: 4* pobyt s procedurami a jídlem
Hotel je čistý a má pěkné prostorné pokoje. My měli i výhled do parku. Spokojeni jsme byli i se službami personálu.
Bohužel hotel má na svou kapacitu velmi malý bazén, takže pakliže jsou v bazénu čtyři lidé můžete tak maximálně poskakovat na místě. Sauny jsou přeplněné, takže zapomeňte že máte neomezený přístup do wellness. Budete rádi za dvě hodiny v lepším případě v přeplněné sauně. Velkou slabinou hotelu je stravování. Polévky příšerný, hlavní jídlo dostanete dětskou porci a salátový bar už toho moc nezachrání. Od večeře odcházíte zklamaní a většinou hladoví. Navíc se mi nelíbí zasedací pořádek který vám přidělí ke stolu neznámé lidi se kterými musíte celý pobyt sdílet vaše snídaně, obědy i večeře. Drahé je i parkování což je 200 Kč za noc a zkasírují vás i za lázeňský poplatek 50 Kč osoba a den. Bohužel těch negativních stránek je v tomto hotelu více než těch pozitivních a z tohoto důvodu jej nedoporučuji, myslím, že ve městě je mnoho dalších lepších hotelů, než je tento.
Děkujeme za hodnocení, moc si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
Hodnocená nabídka: Františkovy Lázně: 4* pobyt s procedurami a jídlem
Vše luxus pokoje, skvělé prostředí, milá obsluha a všechny procedůry byly skvělé a jídlo super, luxus nádhera vše doporučuji díky
Děkujeme moc za krásné hodnocení. Velice si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
Hodnocená nabídka: Františkovy Lázně: 4* pobyt s procedurami a jídlem
- príjemné ubytovanie
– ústretový personál
- vše ok
Děkujeme moc za krásné hodnocení. Velice si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
Hodnocená nabídka: Františkovy Lázně: 4* pobyt s procedurami a jídlem
Klidné prostředí, velikost a vybavení pokoje, krásné wellness, perfektní lékařské služby, jídlo, prostě relax.
Děkujeme moc za krásné hodnocení. Velice si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
Hodnocená nabídka: Františkovy Lázně: 4* pobyt s procedurami a jídlem
Všechno bylo super. Mohu jen doporučit.
Vše ok
Děkujeme moc za krásné hodnocení. Velice si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
Hodnocená nabídka: Františkovy Lázně: 4* pobyt s procedurami a jídlem
Wellnes
Chaos při podávání večeře.
Děkujeme moc za hodnocení. Velice si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
Hodnocená nabídka: Františkovy Lázně: 4* pobyt s procedurami a jídlem
Pěkné zařízení pokoje.
Přístup personálu v jídelně při večeřích – dlouhá doba čekání (i 20 minut), nápoje nabídli až při odchodu po jídle, před jídlem „pití teď není na programu“ – vyjádření číšníka.
Na tak velkou jídelnu a počet hostů málo personálu.
Bazén – jedno odpoledně nepřístupný, údajně špatně nadávkovaný chlór, upozornění až na místě, když jsme byli v plavkách.
Děkujeme moc za hodnocení. Velice si toho vážíme. Za technické problémy bazénu se omlouváme. Petr Červený, manažer hotelu
Hodnocená nabídka: Františkovy Lázně: 4* pobyt s procedurami a jídlem
Pokoj krásný, hotel hezky udělaný a v centru lázeňského města…
Jídlo opravdu nic moc – taková závodní jídelna. Welness velmi malé a není si ani pořádně kam lehnout / sednout…
Děkujeme moc za hodnocení. Velice si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
Hodnocená nabídka: Františkovy Lázně: 4* pobyt s procedurami a jídlem
Byla jsem spokojená, ráda se vrátím.
Děkujeme moc za krásné hodnocení. Velice si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
Má 80ti letá maminka dostala dárek k narozeninám. Velice se ji líbilo.
Bohužel bylo chladno na pokoji. Pres urgenci se nepodařilo polepšit. Mozna technicky problém možná planovany system vytápění. 80ti lety člověk vsak potřebuje teplo po cely den.
Dobrý den,
Děkujeme za hezké hodnocení. Jsme moc rádi, že se mamince pobyt líbil. Hotel má automatické vytápění, které se zapne v momentě, kdy teplota v pokoji klesne pod určitou úroveň. V našem případě je teplota v pokojích nastavena na 23,5 stupně. V každém pokoji jsou klasické termostatické hlavice, které musí být zapnuty, aby vše fungovalo. Tak snad na vysvětlenou. S přátelským pozdravem, Petr Červený, manažer hotelu