Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Pobyt v typické horské chalupě: zima i jaro na 3 až 8 dní s polopenzí a slevami

Populární
Nabídka, která má velmi vysoké hodnocení našich zákazníků a má dostatečný počet recenzí.
4,7 / 5
Penzion Sněžná Šumava (mapa) 40 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
FKSP
Věra

Dobrý den, prosím zda je u vás možnost ubytování se psem. Jedná se o Německého ovčáka. Prosím zda budete nabízet přes slevový portál podzimní termíny.
Děkuji Štorková Věra

Slevomat.cz

Dobrý den, Věro, ano, je to možné za příplatek 100 Kč/noc :-) Zda budou v nabídce i podzimní termíny zatím nevíme, to záleží na více faktorech, ale nastavte si odběr novinek u partnera a případná další nabídka Vám neunikne :) krásný den

Penzion Sněžná

Dobrý den, paní Štorková, ubytování se psem možné je, poplatek za něj uhradíte na místě a činí 100 Kč/noc. Akci na podzimní termíny zatím nepřipravujeme, nevylučujeme ale, že se zde nabídka objeví. Máte-li nyní zájem o rezervaci podzimního termínu, prosím, obraťte se přímo na nás. S pozdravem, Zuzana Málková / Penzion Sněžná

Alena Krpatová

Dobrý večer chtěla bych se informovat na letní dovolenou od 13.7.-20.7.2019 na ubytování s polopenzí pro dva a cenu.Předem děkuji Krpatová

Penzion Sněžná

Dobrý den, paní Krpatová, letní sezónu na slevovém portálu nenabízíme. Je potřeba se obrátit přímo na náš penzion a rádi Vám uděláme cenovou kalkulaci a rezervaci. S pozdravem, Zuzana Málková / Penzion Sněžná

Nikol

Dobrý den, je prosím volno pro dva dospělé a tri deti (dva pokoje) 1dospělý +dítě 9let a druhý pokoj 1dospělý a dvě děti věk – 7 a 9 let , v termínu od 22.2. do 3.3. 2019 na tři noce? děkuji

Penzion Sněžná

Dobrý den, Nikol, v tomto termínu již bohužel volné pokoje nemáme. Jedině na víkend 1.-3.3.2019. Volné termíny se Vám zobrazí zeleně, když kliknete u dané varianty voucheru na „koupit na termín“. S pozdravem, Zuzana Málková / Penzion Sněžná

Soňa Grossová

Dobrý den,
je možné si již nyní koupit pobyt pro 3 osoby s polopenzí na 3 dny (2 noci) na srpen 2019 ?

Děkuji za odpověď, přeji Vám hezký den.
Soňa Grossová

Penzion Sněžná

Dobrý den, paní Grossová, léto na slevových portálech nenabízíme. Pokud máte zájem o rezervaci, je potřeba nás kontaktovat přímo. Děkuji, Zuzana Málková / Penzion Sněžná

Luboš Drnák

Dobrý den.
Chtěl bych se zeptat na možnost ubytování ve Vašem zařízení pro 2 dospělé a jedno dítě 15 let včetně polopenze a to v termínu 31.1 – 3.2.2019 a nebo v termínu 1.2 – 3.2.2019 a nebo v termínu 1.2 – 4.2.2019. Můžete mi napsat, zda by byly tyto termíny volné a za jakou cenu ?

Děkuji, s pozdravem Luboš Drnák.

Slevomat.cz

Dobrý den, Luboši, Poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity penzionu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den

Penzion Sněžná

Dobry den pane Drnaku,
Vsechny Vami zminovane terminy jsou k dispozici. Vyberte si, ktery Vam bude vyhovovat nejvice a zarezervujte si termin bud primo online, ci se obratte na rezervace@penzionsnezna.cz

Tesime se na Vasi navstevu.
Penzion Snezna

Ivo Křepinský

Vyberu si pobyt na 4 dny (v lednu nebo v únoru), dám rezervaci na konkrétní termín, termíny v kalendáři jsou k dispozici, vyberu si termín, proklikám se až k placení a tam se najednou objeví, že termín je obsazený. To se stane pro všechny termíny. Pokud je termín opravdu obsazený, proč se to neukáže už v kalendáři a nutí mne to vždy absolvovat únavné proklikání?

Penzion Sněžná

Dobrý den, pane Křepinský, prosím, obraťte se s tímto dotazem přímo na zákaznickou podporu Slevomatu. Děkuji, Zuzana Málková / Penzion Sněžná

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru