Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
3chodové menu pro 2 s hovězím steakem nebo kachním prsíčkem
Hodnocení podniku Restaurace Hotel General*****
krásné prostředí, výborné jídlo a příjemná obsluha, navíc kousek od našeho domu- fakt nevím, co si více přát. Snad jen „normální“ ceny trochu odrazují od další návštěvy…
Dobre jidlo i vino
Jedine co mi vadilo bylo, ze jako dezert bylo cokoladove fondue a cokolada byla studena 🙁
Dobrý den,
V prvé řadě děkujeme za návštěvu a za čas, který jste věnovali hodnocení našeho podniku. Naše služby každým dnem zlepšujeme a snažíme se dosáhnout maximální spokojenosti hosta. Budeme se těšit na Vaší další návštěvu.
Tým Hotelu General
Hodnocená nabídka: 3chodové menu: dýňový krém, kachna či steak
Ochota, úsměv personálu,
Jídlo vynikající
Dobrý den,
děkujeme za Váš čas a hodnocení našich služeb. Jsme velmi potěšeni Vaší milou recenzí a budeme se těšit na Vaší návštěvu.
S Pozdravem a přáním pěkného dne.
Tým hotelu General
Hodnocená nabídka: 3chodové menu: dýňový krém, kachna či steak
jídla vypadala krásně
jídla bohužel lépe vypadala, než chutnala
Milá obsluha a výborné jídlo.
-
-
Hodnocená nabídka: 3chodové menu: dýňový krém, kachna či steak
Krásné prostředí a vynikající jídlo. Můžu určitě doporučit všem
Dobrý den,
velmi Vám děkujeme za milé hodnocení.
Budeme se těšit na Vaší další návštěvu.
S Pozdravem.
Hotel General Team
Menu bylo vynikající, moc jsme si pochutnali. Personal je příjemný a ochotný . Rádi zopakujeme.
Dobrý den,
velmi Vám děkujeme za milé hodnocení.
Budeme se těšit na Vaší další návštěvu.
S Pozdravem.
Hotel General Team
Zakoupila jsem tento voucer jako dárek.
Bez problému jsem objednala stolek.
Příjemná atmosféra.
Stejk měl divnou chuť a moc nechutnál. Láhev vina která patřila k vouceru je nejlevnější kterou se dá zakoupít v obchodě.
Jídlo; kuchyně byla boží, bohužel zbytek zabyl personál a servis…
Nedostali jsme welcome drink (museli jsme si o něj důrazněji říci), odbavování příborů na stole nefungovalo (na polévku jsme nedostali lžíci a po polévce naopak přebýval nůž a vidlička); s tím obecně souvisí slabší servis kdy nám na stole zůstávalo spousta věcí; měli jsme sice sklenky na vodu, ale nikdo se neobtěžoval nám ji nabídnout; i když se může stát, v celkovém obraze nevynikla ani zhaslá svíčka pod čokoládovým fondue. Celkově jsem to vnímal tak, že jsme jakýsi póvl a tak k nám bylo i přistupováno (viz. bod profesionalita) – personál sice nebyl nepříjemný, nicméně na hotel, který si hraje na 5 hvězdiček bych čekal špičkovou službu.
Dobrý den,
Velmi děkujeme za čas, který jste věnovali hodnocení námi nabízené služby. Velmi si vážíme každého hodnocení, neboť je pro nás motivací k lepšímu výkonu, který vede ke spokojenosti našeho klienta. Moc nás těší a jsme rádi, že Vám chutnalo a pochvalujete si vysokou kvalitu našich jídel která je pro nás jednou z priorit a mottem naší restaurace. Naším cílem je vždy spokojený zákazník, který je pro nás nejdůležitější, doufáme,
že Vás při příští návštěvě naš servis překvapí více a budete spokojenější . Dovolte se mi jménem celého týmu restaurace Viva Victoria omluvit, že Vám nebyl Welkom drink donesen v čas . Jednalo se o pochybení našeho personálu . Tato skutečnost pak mohla tedy ve Vás vyvolat výše popisované pocity. Děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním pěkného dne. Hotel General Team
Jídlo bylo hezky naservírované, restaurace je hezká, pan číšník velmi milý a ochotný.
Nemám co.
Dobrý den,
velmi Vám děkujeme za milé hodnocení.
Budeme se těšit na Vaší další návštěvu.
S Pozdravem.
Hotel General Team