Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
O jaké bídě to mluvíte? Na taková invektiva snad ani nebudu
odpovídat.
Ivana
Dobrý den , lze přikoupit k voucheru poukaz na dvě večeře pro dva?
chtěli bychom zakoupit pobyt jako s polopenzí
děkuji
Hotel u Mauritzů
Dobrý den,
když si rozkliknete „příplatky“ je tam možnost i polopenze. Takže ano,
je to možné. Pěkný den
Hotel u Mauritzů
Dobrý večer,
ano, je to možné, nejlépe je koupit si typ polopenze na místě.
Děkuji Peková
Jaromíra Nesměráková
Dobrý den, je u Vás možný přístup k mikrovlnce? Máme 6ti měsíční
dítě a potřebujeme v ní sterilizovat lahvičky. Předem díky za
odpověď
Hotel u Mauritzů
Dobrý den, v některých větších apartmánech mikrovlnná trouba je.
V případě, že byste ji neměli na apartmánu, mikrovlnná trouba je
v kuchyňce a po dohodě s personálem Vám lahvičky vysterilizují.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Nestydíte se za tu bídu, co provozujete?
O jaké bídě to mluvíte? Na taková invektiva snad ani nebudu odpovídat.