Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
21.11. jsem vytvořila objednávku 6363, ale stále jsem polštářek nedostala
a ani nemám zprávu, co se děje ? Děkuji za odpověď
Dobrý den, moc se omlouváme za zpoždění. Zboží budeme odesílat tento
týden takže do pátku jej budete mít doma.
Děkujeme a omlouváme se za prodlení.
Dobrý den garantujete do dnešního dne když uskutečníme objednávku dodání do Vánoc. Je tedy počítán i dnešek jako že včetně? Akorát mi nejdou vložit 2 fotografie ale vždy se uloží jen jedna 🤔🤔
Dobrý den, i dnešek. Nejspíše budeme schopni doručit i objednávky až
ze 14.12.2018
Děkujeme moc
Dobry den, chtela bych se zeptat, zda v povlaku s fotografii je klasicky polstarek nebo jen vypln. Dekuji
Dobrý den,
uvnitř je klasický polstářek.
Děkujeme
Dobrý den, jaká je doba dodání polštářku ?Objednávala jsem již před 14 dni. Děkuji
Dobrý den, většinou je dodací doba 14 dní avšak je nutné nyní
počítat s drobným držením několik pracovních dní navíc.
Děkujeme a moc se omlouváme
dobry den,objednam li tento tyden, dorazi jeste do Vanoc?diky
Dobrý den, ano 100% dorazí.
Děkujeme
Dobrý den, je možné dát na každou stranu polštářku jinou fotku?
Dobrý den,
ano na každou stranu polštářku je možné dát jinou fotku.
Děkujeme
Dobrý den. Jak mám vložit fotografii a kam, prosím? Dekuji
Dobrý den, fotografií vložíte na našich webových stránkách viz návod
jak uplatnit slevu, kterou najdete ve slevové akci.
Děkujeme
Dobrý den, je možný tisk třeba 4 fotografií na 1 povlak a bude stejná cena ? Děkuji
Dobrý den, na množství fotografií nezáleží.
Děkujeme
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, když objednám polštářek dnes nebo zítra dodáte mi ho do Vánoc?
děkuji za odpověd.
Dobrý den, ano pokud obdržíme objednávku do 11.12. stihneme doručit do Vánoc.
Děkujeme