Pro milovníky ostrého jídla: balíčky s chilli nápoji, omáčkami a tyčinkami
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, ještě jednou k mému dotazu ohledně mixu nápojů. Bohužel
pole „Poznámka“ není nikde při objednávání uvedeno. Na Slevomat
podpoře mi poradili uvést tuto informaci do pole „Firma“ v rámci
Fakturační adresy. Takže jsem objednávku učinila s touto poznámkou
v poli „Firma“.
Hezký den
Darina
Dobrý den, dobře, pohlídáme to. S pozdravem, Chilli-Plody.
Dobrý den, dobře, pohlídáme to. S pozdravem, Chilli-Plody.
Dobrý den zadala jsem objednavku 2*chilli balicek s blaznivou mariou se způsobem platby bankovním převodem ale nepřišly mi platebni pokyny..mam zadat objednavku znovu?
Dobrý den, Petro, v administraci nic nevidím, pravděpodobně jste zadanou objednávku nepotvrdila, zkuste to ještě jednou :) krásný den
Dobrý den, ráda bych se zeptala jestli by bylo možné při zakoupení
balíčku s hořkým Fernandem, vyměnit jednoho Fernanda za Osvěženou
Pamelu?
Děkuji za odpověď
Dobrý den, určitě Vám rádi vyhovíme, jen nám požadavek nějak důrazně napište do poznámky, ať to nepřehlédneme ;) S pozdravem, chilli-tým.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, šlo by v balíčku s Mariou vyměnit jeden nápoj za Pamelu? Děkuji, ALena.
Dobrý den, ano, až objednávku uděláte, napište nám, prosím, o výměnu na email objednavky@chilli-plody.cz. Děkujeme.