Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Dětská masivní borovicová postýlka s kompletní výbavou: 12 barevných variant
Hodnocení podniku Postylky-postele.cz
Nádherná postýlka z kvalitního materiálu, pevná a stabilní. Příslušenství velice kvalitní. Zboží nám bylo velice rychle dodáno. Všem moc ráda doporučuji.
Postýlka i veškeré příslušenství je moc krásné a funkční. Vybrali jsme neutrální barvy, jelikož jsme si nepřáli znát pohlaví miminka.
Rychlé jednání a dodání.
I přes některé negativní hodnocení (a následné neprofesionální reakce majitele podniku) jsme se rozhodli postýlku zkusit. Přišla asi o 17 dní před předpokládaným doručením (což nás hodně překvapilo) a samozřejmě stylem „v osm přišla SMS, že mezi 9–12 bude doručen balík“. Výbava k postýlce je naprosto rozkošná. =) Zatím ještě nepoužívaná, ale už stojí a to zatím zvládá velice dobře. =D
Neřekla bych, že je postýlka „masivní“, spíš právě naopak. Návod na sestavení není příliš podrobný (chápu, že méně technický typ člověka by mohl mást). Ocenila bych, kdyby součástí bylo i povlečení na matraci.
Látkové vybavení postylky.
Bohužel po druhé bych už neobjednala a kamarádům nedoporučuji. Chyba neni az tak ve zboží – i když bych čekala, ze postylka určena pro dítě i přes nizkou cenu bude bez vad… Nase je na par mistech neobroušena a i odloupnuta natolik, ze z ni jdou vyndat třísky a kusy dreva. Bohuzel nemam silu se s firmou dohadovat a pritel zabrousi a opraví sam. Matrace ackoli je zabalená je na ni videt, ze nejakou dobu nebyla, a zřejmě ji nekdo přejel vozikem tipuji. Jsou na ni otisky blátivých stop – daji se snad vyprat. Ale co me urazilo nejvice bylo doručení. Prvni doruceni se nezdarilo, po komunikaci s firmou a následně i přepravní firmou mi bylo receno, ze nebyl uveden tel. kontakt. Postylku mi zaslali znovu, za extra poštovné! A opět nedoruceno. Nastesti bydlim na vesnici, kde ma GSL svozové místo a pan si dal práci a ve volném case me našel, kontaktoval a ja si pro postylku stejně jela sama! Presto, ze jsem 2× zaplatila doručení! A vysledek? Na baliku uplne jine tel cislo… Pokud mi zákazník reklamuje zasilku s tím, ze na ni neni tel. Cislo… Dam si extra pozor, aby napodruhé bylo a bylo správné, ne? Za me tedy veliké zklamání.