Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Vtipná taška na nákupy v růžové nebo černé barvě

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Denisa Mlynkova

Dobrý den 26.11.jsem si objednala tašku také jsem hned poslala peníze a žádný e-mail mi nepřišel tak ani nevím kdy mi zboží přijde.Děkuji za odpověď Mlýnková můžete mě kontaktovat na nový e-mail denisamlynkova88@seznam.cz

H&Lpromotion s.r.o.

Dobrý den, odpověď jsme zaslali na Váš mail. Balíček byl odeslán 29.11.2018.
H&L Promotion

Ivana Zahoráková

Dobrý minulý týden jsem si objednala tři tašky, v pátek jsem zaplatila za ně bankovním převodem a do dnešního dne se vůbec nic neděje. Je to pro vás a u vás běžný postup se zákazníkem? Nemám ani objednávku na e-mailu prostě nic, takže nemám peníze, ale ani zboží a ani potuchy o tom, že se v této věci něco děje. Doufám, že dostanu nějakou příznivou odpověď, děkuji Zahoráková

H&Lpromotion s.r.o.

Dobrý den, veškeré změny a průběh monitoruje přímo Slevomat. Po přijaté úhradě od zákazníka pošlou objednávku k nám. My jsme objednávku přijmeme. Vaši jsme poté změnili na Vyřizuje se. Na objednávce pracujeme a předpokládaný termín odeslání máte 7.12.2018. Do této doby bude objednávka odeslána.
Hezký den kolektiv H&L Promotion

IVA

Dobrý den, máte hodně dlouhou dodací dobu- 3týdny? Chtěla bych si objednat ale přišli by vůbec do max.30.11?

H&Lpromotion s.r.o.

Dobrý den, dodací lhůta je max 3 týdny a nyní před vánoci je zakázek samozřejmě více než obvykle. Nicméně pokud včas uhradíte platbu a slevomat nám zašle Vaši objednávku, můžeme udělat max pro to, abyste měla zboží včas.
Případně nás kontaktujte na tel. 774319941. H&L Promotion

Petra

Dobrý den, když zde byla nabídka minule, ptala jsem, proč mi byla poslána taška Calvin Klein menších rozměrů, než je např. Dvě věci. A zda, když si nyní objednám Calvin Klein, jaká je garance velikosti. Byla mi poslána odpověď níže. Tašku jsem objednala a opět je menší velikosti. To mi moc seriozní nepřijde, něco slíbit a potom nedodržet a opětovně poslat špatné zboží než je v nabídce. Ano, dá se to vrátit a reklamovat, ale u této věci by poštovné bylo dražší než zboží samotné, takže se to nevyplatí a je lepší to hodit do koše.
S taškou Dvě věci jsem spokojená, tak jsem chtěla ještě jednu, ale toto Vaše jednání mě hodně zklamalo. Že se to stalo jednou, no dobře, ale 2× po sobě?Odpověď níže je z 15.10.

Dobrý den, zřejmě Vám byl omylem zaslán jiný model tašky, za což se omlouváme. Nyní již máme pouze model 40×45cm. Děkujeme a budeme se těšit na Vaši objednávku…hez­ký den

H&Lpromotion s.r.o.

Dobrý den, to nás velmi mrzí. Zřejmě musel dodavatel zaslat špatný rozměr. Není v naší moci při takovém množství objednávek přeměřovat tašky kus po kuse. V případě další objednávky prosíme do poznámky uvést toto nedopatření a obdržíte od nás dárek jako omluvu. S přáním hezkého dne Kolektiv H&L Promotion

Petra

Dobrý den, a mohu se ještě zeptat proč mi toto nebylo sděleno hned při první odpovědi? Místo toho jste mi napsali, že máte POUZE MODEL 40×45cm. To mi přijde jako klamání zákazníka, když víte, že je možnost i menšího modelu. A já se se přímo zeptala, jak je to s rozměry a na první dotaz dostala nepravdivou odpověď. A na základě této nepravdivé odpovědi jsem tašku objednala, protože jsem Vám věřila.
2× za sebou jsem jsem od Vás dostala špatné zboží, tak jistě pochopíte, že další objednávku riskovat nebudu.
Přijde mi, že hřešíte na to, že naprostá většina lidí nad tím mávne rukou a dále to řešit nebude, jde o zboží za malou částku. Jen budou naštvaní.
Hezký den, Petra.

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru