Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
„Critical Error. 1-database file doesnt exist in the specified location“ toto mně piše po každe instalace programu MCLAB. Laptop s Windows. Co mám udělat, aby ten program fungoval? Děkuji
Dobrý den, kontaktujte mě prosím na marketa@mcl.cz. Pošlu vám jinou verzi programu. Děkuji, Dokoupilová
Dobrý den, pravděpodobně je už pozdě, ale chci se zeptat, jestli je u nových objednávek šance na jejich vyzvednutí přes Zásilkovnu do pátku 21. Děkuji.
Dobrý den. Bojím se že ne.
Dobrý den, prosím Vás, objednávku jsem poslala 28.11., kde jsem vyplnila
všechny potřebné údaje, VČETNĚ ZÁSILKOVNY. pak jste mi psali, že mám
znovu zvolit zásilkovnu, opět jsem udělala a doteď (dnes je 12.12.) nemám
zboží u sebe, Vy mi neberete telefon, neodpovídáte na email. Objednala jsem
jich několik jako dárek k Vánocům a nemám nic!
Děkuji s pozdravem V. K.
Problém je ten, že Zásilkovnu nevolíte u nás ale u Zásilkovny:
Nemáme tedy žádné informace co si volíte. V okamžiku odesílání
zakázek nám Zásilkovna zdělí, že nemá vaše udaje a tudíž nemůžu nic
odeslat, A jsme na začátku. Proto jsme chtěli aby v tento čas Slevomat
odstranil z nabídky Zásilkovnu a platbu převodem. Bohužel to nesmíme.
Takže my nemáme žádné řešení kde vy děláte chybu. Opravdu nevím.
Telefony které zvoní v tento čas prakticky nostop není možné všechny
zvedat. Emailů chodí každý den několik set. Většinou zbytečně, protože
se lidé ptají na věci které jsou popsány ve slevě nebo u nás na webu (
kde jsou i video nápovědy ) a stav své objednávky mohou sledovat zde https://www.mclab.cz/kontakt/
Přesto vše je pro komunikaci se zákazníky vyčleněno 6 lidí, ale je to
jako vlna Tsunami. Prostě to nelze zvládnout. Bud si budeme dopisovat a
povídat na telefonu, nebo budeme vyrábět kalendáře a fotoknihy.
Viz i info na našich www stránkách
PŘEDVÁNOČNÍ TIP OD MCL
Garance dodání do Vánoc u objednávek obdržených do 8.12.2018.
U objednávek odeslaných po 8.12. již nemůžeme garantovat doručení do
vánoc. Pro urychlení celého procesu doporučujeme vybírat platbu na
dobírku. Tak totiž produkt odesíláme ihned po jeho vyhotovení. U plateb
předem musíme čekat na spárování platby a to celý proces zpomaluje. Všem
přejeme příjemné vánoce a jsme moc rádi, že jste našimi věrnými
zákazníky.
Pokud jste objednávku odeslali po 8.12., nevěšte hlavu, snažíme se zhotovit
i objednávky odeslané později.
Z důvodu neskutečného množství přijatých emailů a hovorů bohužel
nestíháme odepisovat a odpovídat na telefony a za to se vám velmi
omlouváme. Kontrolujte stav objednávky níže.
Za MCL Berousek
Nemám vaše číslo objednávky a proto ani nemohu být konkrétnější
Dobrý den, děkuji za odpověď a za dárek,byl částečně využit k dalšímu tvoření. V danou chvíli bylo brzy po problému, ale už to zase dře… Včera jsem pracovala na dalším projektu, vše před ukončením uložila, dnes jdu pokračovat, na posledních stránkách vykřičníky, že nahrané fotky chybí, při kontrole v náhledu byly…nevzdávala jsem a zkoušela dál, nakonec zmizely. Nahrála jsem znovu a teď chvíli trvá, než se načtou. Nevím kde je problém, ale je to nepříjemné. Zakoupila jsem několik fotoknih, kalendářů, chtěla je zpracovat u jednoho výrobce, ale jednoduché to není když se každou chvilku objeví nějaký problém.....
Bojím se , že je to přetížený FTP server. Pokud to budete tvořit v desktopové verzi, bude to v pořádku. V pondělí se technicky pokusí zjistit stav serveru
Dobrý den, dne 22.11 jsem zaplatila fotoknihy. Ale neobdržela jsem potvrzující mail o objednávce. Jak mám postupovat. Děkuji
Pokud se ptáte na voucher kontaktujte Slevomat. Toto jsou dotazy na výrobce.
Dobrý den, při objednávce nenabízíte možnost platby dopravy předem, přitom v nabídce slevomatu to je – za 114 Kč. Já nemohu ani udělat osobní odběr ani dobírku, jelikož je to jako dárek. Jak vyřešit tuto situaci?
Dobrý den,
zavolejte nám prosím nebo nám napište na info@mcl.cz Váš požadavek.
V současné době zasíláme vše na dobírku. Pokud to máte jako dárek,
uděláme u Vás samozřejmě výjimku.
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, když objednám např. 12 stran znamená že ve výsledku budu mít knihu s 6ti listy oboustranně nebo budu mit 12 listů oboustranně. děkuji.
Dobrý den pane Aleši. 2 stránky jsou na jednom listu. 12 stran se tedy vleze na 6 listů (archů papíru) Řečeno profesně to bude 6 archů 4/4 :-)
Dobrý den, je možné, že je systém přetížený? Vkládání fotek se nahrává docela dlouho,s výběrem pozadí je to podobné, nejprve dlouho projíždí všechny možné varianty a po zastavení trvá dlouho načtení. Neobjednávám poprvé tak bych ráda věděla kde je problém. Děkuji.
Dobrý den, dnes jsme bohužel zaznamenali technické komplikace a proto systém nemusí fungovat na 100%. Na nápravě intenzivně pracujeme. Jako omluvu najdete na svém profilu dárek, který můžete využít na cokoliv. Děkujeme za pochopení. Pěkný den
Dobry den, kdyz musim pridavat stranky celkove i s uvodni stranou budu mit tedy 13 stran nebo vcerne uvodni budu mit 12? Jak rychle dostanu odpoved ze je vse v poradku kdyz to zaslu k odeslani ? Dekuji :)
Dobrý den. Budete mít 12 stran.
Dobry den, zakoupila jsem voucher s 12strany, kolik fotografii tam mohu max. Vlozit ? Na kazde strance muzou bejt 2 fotografie ? Dekuji za odpoved
Dobrý den. To záleží na vašem vkusu. Můžete tam dát fotek kolik
chcete.
V desktopové verzi bez problému , v online verzi po kliknutí na
„rozšířená editace“ je možnost změny formátu a počtu fotografií
Dobry den,
priplatek za dalsi stranky je opravdu 48Kc? U vsech ostatnich fotoknih je sleva
i na tento priplatek, tak jestli se nejedna pouze o preklep. Dekuji M.
Dobrý den, opravdu je to tak. Uznávám, že je to poněkud nešťastná formulace. Ale v nabídce jsou knihy z různým počtem stránek, tak stránky navíc se vlastně nepoužívají.
Dobrý den, takže když budu chtít 2ks fotoknihy tak zadam 2ks a dostanu
2× voucher? Nebo musím objednat 1ks a potom 1ks?
Děkuji
Dobrý večer. Koupile si 2 vouchery a ty napíšete do objednávky, kde také uvedete 2 kus.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, kdy je poslední šance objednat aby to došlo do vánoc ? Děkuji
Dobrý den,
garance dodání do Vánoc je odeslání objednávky do 10.12.2018.
Dobrý den, kolik kalendářů je možné zaslat na jedno poštovné? Děkuji :)
Dobrý den,
od 7ks účtujeme zvýšené poštovné 149Kč. Na zvýšené poštovné
můžeme zaslat až 20ks.
Dobrý den, je možné zakoupit poukaz na tuto fotoknihu, poté ještě na jinou (z jiné akce) a sloučit poštovné? Děkuji
Dobrý den, pokud objednávky již vytvořených fotoproduktů odešlete do 24 hodin na stejné objednací údaje, budou Vám automaticky sloučeny do jednoho balíčku. Nezáleží na tom z jakých akcí jste si je zakoupila.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
U kroužkové vazby je prosím první stránka obálka a první „dvojstránka“ je 2 a 3 stránka? Aby mi tematicky fotky seděly… Je to 12 listů v kroužkové vazbě? Nebo je obálka nějak vyztužená? Děkuji :-)
Dobrý den, ano první stránka fotoknihy je obálka. A pak následuje vnitřní strana. Jedná se o 12 stran v kroužkové vazbě. V objednávce si poté můžete zvolit za příplatek folii nebo karton.