Lampa pro parádu i vůni: Elektrický aroma difuzér a éterický olej jako dárek
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, difuzér mám již doma, je pěkný, jen bych potřebovala fakturu a návod. nic z toho nebylo přiloženo. A nějaký certifikát jak píšete že máte neposíláte?? Takhle si zákazníci můžou opravdu myslet, že není rozdíl oproti Ali, jenom v ceně. Děkuju Jana
Poslali sme Vam email.
S pozdravom
La Fe
PS: čo sa týka certifikátu je to vec ktorá sa nerozdáva ale kľudne si
objednajte difuzer odtiaľ a porovnajte si ich.
Dobrý den, ano už jsem se konečně dočkala a s difuzérem jsem spokojená. Děkuju moc a ještě vás poprosím o fakturu do mailu.
všetko dobré prajeme
Dobrý den, jak je tom stav mé objednávky? První předpokládané dodání mělo být 9.1. Po prvním mailu a vaší omluvě, že jste začali pracovat po svátcích až 7.1.jsem chápala. Slíbili jste mi dodání 16.1.-23.1.a zatím opět nic. Na druhý mail už jste mi neodpověděli. Mám zvoleno dodání do Zásilkovny, která mi vždy dá vědět, že balík přijali a je na cestě na pobočku Zásilkovny. Už mě to přestává bavit! Děkuji za odpověď.
Dobrý deň, po preverení vidím, že zásielku už máte doručenú. Verím, že ste s tovarom spokojná, nech Vám slúži. Pekný deň
Zdravím a děkuji za informaci. Nejde mi o prodloužení dodávky difuzéru, jen o to, že jsem měla obavy když se s vámi nedalo komunikovat, ačkoliv jste tady nedlouho před tím odpovídali na dotazy. Přeji prima den! Jana
:-)
dobrý den, ráda bych se dozvěděla něco o osudu mé objednávky difuzéru. Dodání pravděpodobně 7.1.2019 – dala jsem tomu čas týden, potom jsem volala pro informaci, ale tel. mi byl 2× odmítnut, na email mi nikdo neodpověděl a dnes je tel. vypnutý. Proč prosím nekomunikujete? Jana
Dobrý deň, boli sme odcestovaný. Tovar vám odošleme samozrejme čo
najskôr. Zajali sme robiť po vianociach až v januári čiže dátum
doručenia sa predĺžil nakoľko to systém nezmení podľa reálnej situácie.
Ospravedlňujeme sa za situáciu.
S pozdravom.
Dobrý den, difusér přišel, ale bez českého návodu a nedostala jsem ani žádnou fakturu. Můžete vše prosím doplnit v mailu? Děkuji
Samozrejme pani Šmidlova pošleme vám to na email.
S pozdravom
Dobrý den, byli by možné zaslat znovu návod? Dekuji
Dobrý deň, samozrejme ale potrebujem vaše číslo objednávky.
s pozdravom
Dobrý den, bylo by možné zrealizovat výměnu lampy za jiný design, když se Ježíšek netrefil barvou dřeva? Pokud ano, prosím o konkrétní info, jak mám postupovat. Děkuji.
Dobrý deň, samozrejme áno. Najlepšie bude keď nám mi napíšete priamo
na môj email patriks@lafe.sk ak vám
neodpoviem hneď tak sa predom ospravedlňujem ale aj my momentálne fungujeme
sviatočne a veľa vecí si nechávame na budúci rok :-) v každom prípade
lampu bude potrebné poslať späť k nám. Sú dva spôsoby ako: 1, pošlete
to ako vy uznáte za vhodné na našu adresu Žakovce 60, 05973 Žakovce,
Slovenská Republika alebo
2, Pošleme vám číslo účtu kde nám zaplatíte poštovné cez zásielkovňu
a tovar nám pošlete späť cez zásielkovňu na základe čísla zásielky
ktoré vám pošleme.
Druhý spôsob je lacnejší ale náročnejší nakoľko nám musíte platiť
poštovné prevodom. Máme ale CZ účet čiže poplatkov sa báť nemusíte
:-)
Dúfam že som vám pomohol a že sa teda z Ježiška budete tešiť :-)
Dobrý den,
pokud není z Číny tak byste měli mít CE značku a prohlášení deklaraci
že výrobek splňuje podmínky pro prodej v EU. Splňujete tyto podmínky?
Můžete přidat fot o deklaraci?
Dobrý deň Pavla, tovar je zo zákona označený všetkým ako má správne
byť, k tovaru dostanete aj návod k použitiu so všetkými bezpečnostnými
upozorneniami. Certifikátmi disponuje výrobca. Samozrejme si ich nie je
problém vyžiadať. V tejto diskusií sa fotky ani žiadne iné prílohy
nedajú vložiť. Upozorňujem však na vašu prvú vetu. Nikto nikde nenapísal
ani nepovedal že tovar nie je z Číny ale že si ho nenakupujeme na
aliexpresse ako tu niektorý zákazníci píšu. 99% tovaru sa dnes vyrába
v Číne ale v rôznej kvalite. Aj významné automobilové alebo športové
značky majú svoju produkciu v Číne a u nás ich nakupujeme za neskutočné
peniaze lebo sú kvalitné. Ale dajú sa kúpiť bez značky alebo s fake
značkou na nejakej Čínskej stránke za pár drobných len pre malé vady
výrobkov. V Číne si viete kúpiť tú istú vec za 5€ ale aj za 500€ a
prečo, to by vám musel odpovedať sám výrobca.
s pozdravom
difuzer xenium tmavé dřevo již není skladem – bude do vánoc?
Pravdepodobne áno no nemôžeme garantovať doručenie :-( Treba akciu
sledovať každý deň do konca týždňa. Ak si objednáte do konca tohto
týždňa tak vám príde do Vianoc.
S pozdravom
Dobrý den,
děkuji za zpětný kód zásilky, zboží jsem dnes odeslala. Je mi líto, že
Vám e-mail nedošel. Budu ráda, když mi Vy napíšete na k.slehoferova@outlook.cz
platební údaje pro úhradu dopravy. Budu se těšit na vyměněný kus.
Věřím, že jste o dané vadě od dodavatele nevěděli a prosím (pokud je
to možné), abyste zásilku, která mi bude zasílána, zkontrolovali. Moc
děkuji a přeji pěkný den, Katka
Spoľahnite sa :-)
Dobrý den,
ráda bych se zeptala na značku.
Děkuji.
Dobrý deň, výrobca je spoločnosť E-Union. Olejčeky vyrába spoločnosť
Slow-Natur. Difúzer nie je z čínskych stránok ako je ali.
s pozdravom
Stejný problém viz níže, e-mail poslán na patriks@lafe.sk, opět bez odpovědi.
Je to zvláštne ale nič mi naozaj neprišlo. Stačí ak pôjdete na
zasielkovnu a podáte zásielku. Kód spätnej zásielky je 963 54 427. Na
pobočke vám vytlačia štítok. Každý deň som očakával od vás email
žiaľ ho nemám.
S pozdravom
Dobrý den,
řešila jsem přes e-mail reklamaci. Byla mi navrhnuta možnost vrátit zboží
přes zásilkovnu, kterou bych ráda využila. Bohužel mi už nikdo
neodpověděl. Mail jsem odesílala 29.11.2018. Ráda bych měla celou situaci
vyřešenou, těším se na vánoční atmosféru s difuzérem.
Děkuji
Dobrý deň pani Kateřina Šlehoferová, veľmi sa ospravedlňujem, je
možné že v aktuálnom nápore objednávok a emailov sa nám to v emailovej
schránke zapatrošilo. Nemalo by sa to stávať, ospravedlňujem sa Vám.
Pošlite mi prosím teraz hneď email na patriks@lafe.sk so žiadosťou
o zaslanie štítka a hneď vám ho vygenerujem a pošlem aj ostatné
údaje.
Ďakujem
Šuster
Dobrý den,
převzala jsem zásilku,ale chyběl olejíček,který měl být součásti
nabídky. S difuzérem jsem spokojená.
Dobrý deň, v takom prípade nás kontaktujte na tel. číslo 0948455756 ale ešte pred tým sa prosím pozrite do vnútra lampy kde sa nalieva voda. Dávame ich tam aby sa nerozbil. Veľa zákazníkov nás kontaktovalo s tým istým ale nakoniec je vo vnútri.
Dobrý den chtěla jsem se zeptat je difuzer zabalen v nějaké pěkné krabičce?
Dobrý deň, model Tulipán a Xenium áno ostatné majú klasickú hnedú krabicu.
Dobrý den, jaký olej posíláte k difuzéru zdarma? Můžu si vybrat?
Dobrý deň, teraz posielame vianočné, ale samozrejme ak sa Vám nejaký
páči z našej ponuky stačí nám napísať na email patriks@lafe.sk a my Vám ho
pošleme.
Pekný deň
Prosím Vás jste si jistý, že prodáváte ÉTERICKÉ OLEJE? To co tu propagujete je podle dodavatele vonný olej (minimálně hrozen). Jedná se o kritický rozdíl. Vonný olej je chemie a éterické olej je 100% extrakce z rostlin, květů, dřevin atd… Jestli se jedná o éterický olej rád si jich pár pořídím, ale pokud se jedná o vonné oleje tak bych doporučil raději opravit.
Dobrý deň, áno sme si istý čo ponúkame a na 100% je olejček ktorý
máme – Mäta, Škorica, Levandula, Eukalyptus, Borovica Éterický olej –
silica. Ostatné ktoré vidíte ako aj hrozno je vonná kompozícia ale pre
aróma difúzer vhodná.
s pozdravom
Dobrý deň,
je možné objednávku doručiť na Slovensku a zaplatiť na český účet
v CZ ?
Áno samozrejme je to možné. Akcia ale beží aj na slovenskom zlavomate ak
by vám vramci SR viac vyhovovala pošta.
S pozdravom
Dobrý deň,
posielate aj českou poštou? Alebo je možné zaplatiť v Kč a poslať
slovenskou poštou ( ste slovenská firma )?
Dobrý deň, českú poštu nepoužívame nakoľko zo Slovenka je to drahšie
ako kuriér. Áno sme slovenská firma ale dlhodobo vyvážame aj na Český trh
a nemusíte sa báť ani reklamácie alebo nejakej pomoci z našej strany máte
aj v ČR plnú podporu.
s pozdravom
Dobrý den, cena je dost vysoká, ale chápu, že certifikace pro EU něco
stojí, stejně, jako výroba českých návodů k použití, balení
atd…
Takže těch 699,– je ještě rozumná cena.
Já si pár difuzérů, které prodáváte pod označením Xenium koupil na
jaře v Thajsku, když jsem si posílal odtamtud kontejner. Sice v kamenném
obchodě, ale samozřejmě i tak za úplně jinou cenu (250,– THB/ks).
Jenže, jelikož je mám pro vlastní potřebu, nemusel jsem řešit
certifikáty, ani to, že mají zástrčky do thajských zásuvek.
Fungují skvěle, mohu jen doporučit.
Dotaz:
Zástrčky u vámi prodávaných difuzérů jsou typu C (eurozástrčky)?
Áno samozrejme všetko je pre EU. Viete nie každý vycestuje do Thajská aby si kúpil difuzer.
Dobry den, aky je rozdiel medzi modelom Tulipan a Tulipan 2? Dakujem
Je tam čisto dizajnový rozdiel, funkcie aj objem je rovnaký.
S pozdravom
V posledni dobe je na slevomatu opravdu jedna radost nakupovat.. sami radoby podnikatele, co nakoupi v cine a tady prodavaji pod znamkou slevy. ..
Vážená pani Hana, otázka je skôr kto dnes nenakupuje z číny keď
všetka produkcia je tam a v iných štátoch sa už výrobky len skladajú? Aj
nekonkretizovaný obchod s mimozemšťanom ma veľkú časť tovarov odiať a
napriek tomu tam všetci nakupujeme a za podstatne vyššie sumy. Verte mi že
nie je jednoduché predávať v EU tovar ktorý má pôvod v číne a hlavne
to nie je lacná záležitosť. Nenakupujeme ako súkromná osoba na ali ale
poctivo pre svojich zákazníkov vyberáme 100% kvalitu a hlavne prvú
akosť.
s pozdravom
Šuster
Dobrý den, nerozumím tomu, co je na této nabídce výhodné, když totožné difuzery lze koupit na aliexpressu od 17 dolarů?
Dobrý deň, asi to že to nie sú tie a máte aj záruku. Na Aliexpresse
máte tovar druhej akosti čo si veľa ľudí neuvedomuje. Tovar ktorý tam
kúpite je neoznačený a veľa krát nespĺňa EU štandardy. Všetky tieto
veci ako kvalita, certifikáty, označenia, balenie, záruka a mnoho ďalších
stoja peniaze. Aliexpress toto nerieši nakoľko ak vám príde nejaká
hlúposť zaručene to nevrátite niekam do Číny lebo poštovné je 100×
drahšie ako samotný tovar.
s pozdravom
Má nějakou baterku nebo musí být pořád v zásuvce?
Musí byť v zásuvke.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, proč uvádíte původní ceny okolo 2 tis. Kč, když běžně ( stačí prohlédnout google) jsou všechny Vámi nabízené difuzéry za ceny poloviční a nebo ještě nižší. Vámi nabízená sleva je dost irelevantní, protože cena je stále vyšší, než bez slevy kdekoliv jinde.
Dobrý deň, nesúhlasím s vaším tvrdením a dovolím sa odvolať na CZ a SK trh (nie google) kde tieto difúzery stoja od 1480Kč vyššie napr. alza.cz, mall.cz… určite ich je viac.
To čo nájdete niekde v Číne alebo v podobnej krajine ponúkajú za menej ale v inej kvalite a hlavne bez záruky, neviete ho vrátiť a je otázne či vám vôbec príde. Druhá vec je že nedostanete návod na použitie a teda sa budete riadiť len inštinktom a keď sa vám pokazí tak ho hodíte do koša.
s pozdravom