Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Kouzlo Vysokých Tater s neomezeným vstupem do wellness i polopenzí
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č .: +421 910 623 176
- Při rezervaci pobytu je třeba uvést kód voucheru
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.)
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou nebo pokoj vyššího standardu (za doplatek), ověřte si dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Pobyt chystáte s domácím mazlíčkem nahlaste recepci předem.
- Otevírací hodiny bazénu denně: 8:00–10:00 a 16:30–21:00
- Otevírací hodiny saunového světa denně: 17:00–21:00
- Doplatky pro varianty s mimosezónní a dlouhou platností:
- Děti od 5 do 11,9 let - 16,50 € / osoba / noc (v ceně ubytování a všechny služby)
- Děti od 12 let: 26 € / osoba / noc (v ceně ubytování a všechny služby)
- Upozornění: Děti do 15 let mají vstup do vitálního světa zakázán.
- Domácí mazlíčci: 20 €/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,potřebovala bych na daný pobyt vystavit fakturu pro zaměstnavatele,jak to prosím provést?Hynešová Lenka
Dobrý den, Lenko, pokud potřebujete proforma fakturu pro svého zaměstnavatele, například pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se na obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Kde uplatnit“. :-) krásný den
Dobrý den, pobyt na 6 dní (5 nocí) již nebude v nabídce?
Dobrý den, Lucie, v nabídce je Velikonoční pobyt, 2 osoby, 6 dní (5 nocí) – Platnost 19. 4. – 24. 4. 2019. Pro další termíny si můžete nastavit upozornění na nové nabídky obchodníka a tak Vám případná a akce neuniknou. Hezký den, Simča :)
Dobrý den.
Bude ještě v nabídce pobyt na 6 dní (5 nocí)? Předem děkuji za
odpověď.
Dobrý den, Václave, v nabídce je Velikonoční pobyt, 2 osoby, 6 dní (5 nocí) – Platnost 19. 4. – 24. 4. 2019. Můžete si nastavit upozornění na nové nabídky obchodníka a tak Vám případná další termíny a akce neuniknou. Hezký den, Simča :)
Dobry den. Chci se zeptat zda je mozne platit na fakturu. Mam moznost prispevku od zamestavatele z FKSP. Dekuji moc. Preji hezky den. Fritschova Lada
Dobrý den, Lado, pokud potřebujete proforma fakturu pro svého zaměstnavatele, například pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Kde uplatnit“." Pěkný den, Honza
Dobrý den, uvažujeme o tom, že si u Vás zarezervujeme pobyt na 3 dny
(2 noci) uprostřed týdne (30. 7.-1. 8. 2019). Klienty ubytováváte od
odpoledních hodin.
Chtěla jsem se zeptat, kdybychom přijeli už ráno, zda bychom si mohli někde
na recepci zanechat zavazadla. Šli bychom na výlet a ubytovali se k večeru.
Rádi bychom využili celého dne v Tatrách. Děkuji mnohokrát
Dobrý den, Jarmilo, tuto možnost jsem prověřil u partnera a je možná. Ráno s Vámi zařídí veškerou administrativu a uschovají zavazadla, po výletu se jen zastavíte pro klíček od pokoje. Recepce je standardně otevřená 7:00 – 19:00. Pěkný den, Honza
Dobrý den,
koupili jsme si dva vouchery. Ráda bych zamluvila termín. V předchozích
příspěvcích píšete: kontaktovat recepci hotelu e-mailem nebo telefonicky.
O to se snažím už 2 dny, telefony jsou odmítány, nebo nezvednuty, na
e-mail není odpovězeno. Prosím o reakci.
Děkuji, pěkný den.
Lenka P.
Dobrý deň prajem pani Lenka,
chceme sa Vám ospravedlniť, že nebolo možne dovolať sa na náš tel.
kontakt, denne máme množstvo telefonátov aj e-mailov a pracovník recepcie
nevedel reagovať na každý hovor.
Všetky požiadavky ohľadne rezervácie pobytov sa u nás výhradne robia na
základe e-mailovej komunikácie( recepcia@hotel-nezabudka.sk
) , z tohto dôvodu Vás žiadame o preposlanie Vášho e-mailu ohľadne
rezervácie pobytu nakoľko už máme zodpovedané všetky prijaté maily.
Vopred ďakujeme za preposlanie a následne sa budeme venovať Vašej
požiadavke.
Prajeme pekný zvyšok dňa recepcia hotela
Dobrý den,
Je možné mít u Vás polopenzi v bezlepkové verzi?
Děkuji za odpověď
Dobrý deň prajem pani Veronika,
raňajky a večere ponúkame vo forme bufetových stolov, kde klienti si vedia
prispôsobiť stravu. Pri požiadavke na ubytovanie je potrebné uviesť, že
požadujete bezlepkové stravovanie a vieme Vám zabezpečiť bezlepkové
pečivo.
Prajeme pekný zvyšok dňa recepcia hotela..
Dobrý den,
rádi bychom využili nabídky na Slevomatu. Chtěla bych se zeptat, jsme
rodina – 2 dospělí a 2 větší děti(15 a 17). Je možné u Vás
ubytování buď v apartmánu se 2 ložnicemi nebo v dřevěných srubech se
2 ložnicemi? Pokud ano za jakých podmínek. V inzerci se píše „za
příplatek“.
Máte volno v termínu 1.2.-3.2.2019
Jaká by tedy byla konečná cena za ubytování pro 4 osoby s polopenzí a
vstupem do bazénů a wellnes.
Děkuji M.Partschová
Dobrý deň prajem, čo sa týka kalkulácie pobytu a voľnej kapacity je potrebné kontaktovať hotel na emailovej adrese recepcia@hotel-nezabudka.sk Prajeme pekný zvyšok dňa recepcia hotela…
Dobrý den, platí se nějaký doplatek pří online rezervaci v období letních prázdnin (čěrvenec, srpen)? Děkuji za odpověď.
Dobrý deň prajem,
v uvedených mesiacoch sa nehradia príplatky. Na hotelovej recepcii sa
účtuje len daň za ubytovanie čo je 0,75e/os/noc
Prajeme pekný zvyšok dňa recepcia hotela
Dobrý den, Pavle, online rezervace je zcela zdarma. Hezký den :)
Dobrý den, objednal jsem si nabídku 6 dní a 5 nocí s dlouhou trvanlivostí do 21.12.2019. Píše se tu, ale v nabídce, že se připlácí za osobu a noc ještě 26 €, takže si mám ještě k tomuto poukazu připočíst 260 €?? Děkuji.
Dobrý deň prajem,
doplatok 26 eur/os/noc je myslený v rámci prístelky pre tretiu osobu. Cena
pobyt. balička zahŕňa všetky poplatky pre 2 osoby / dvojlôžková izba /,
na mieste budete hradiť len miestnu daň vo výške 0,75 eur / osoba /
noc.
Prajeme pekný zvyšok dňa recepcia hotela…
Dobrý den, mohu mít dotaz na cenu přistýlky pro dospělou osobu včetně polopenze a ostatních služeb, které mají v cene 2 osoby na voucher? Děkuji
Dobrý den, Blanko, dospělá osoba: 26 € / osoba / noc (v ceně ubytování a všechny služby). Hezký den :)
Dobrý den, chtěl bych se zeptat na doplatky, které uvadíte u nabídky, a
to pro varianty s mimosezónní a dlouhou platností: Dospělá osoba: 26 €
/ osoba / noc (v ceně ubytování a všechny služby)
Jak mám poplatek chápat? Meli bychom zájem o využití voucheru mimosezoniho
na období 7.-9.2.
Dobrý deň prajem pani Lucie,
doplatok 26 eur je myslený v rámci prístelky pre tretiu osobu.
Cena pobyt. balička zahŕňa všetky poplatky pre 2 osoby / dvojlôžková
izba /, na mieste budete hradiť len miestnu daň vo výške 0,75 eur / osoba /
noc. Čo sa týka voľnej kapacity je potrebné kontaktovať hotel na emailovej
adrese recepcia@hotel-nezabudka.sk
Prajeme pekný zvyšok dňa recepcia hotela…
Dobrý den, máte prosím volné pokoje na 5 nocí, v termínu od 9.2. do
14.2.2019 ?
Jedná se o dvě rodiny, 2 dospělí a děti 2 a 4 let a druhá rodina
2 dospělí a děti 8 a 12 let. A jaká by prosím byla cena? Děkuji
Pechová
Dobrý den, Petro, ohledně volných termínů doporučujeme kontaktovat přímo hotel: recepcia@hotel-nezabudka.sk, +421 918 899 518, tam Vám poradí i s cenami. Volné termíny si také můžete ověřit přímo v nabídce, stačí kliknout na Vámi vybranou variantu a poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné termíny hotelu. Hezký den :)
Dobrý den. Cena uvedena je na osobu nebo za oba? Když otevřu košík jsou tam dva vaucery tak jsem zmatená. Děkuji.
Dobrý den, Michaelo, uvedené ceny u všech variant jsou za dvě osoby. Poradíme Vám, aby jste zkusila vyprázdnit celý košík a poté zkusila zakoupit pobyt znovu. Pěkný den :)
Dobrý den máte volný termín v týdnu od 11.2 2019 děkuji Zdražilová
Dobrý den, Blanko, pro konkrétní informace o dostupných kapacitách kontaktujte přímo hotel. Hezký den :)
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat jestli k celoročnímu pobytu na 5 nocí
v červenci je účtován příplatek 26 euro na osobu / noc?
Je možné objednat 2 vouchery a pobyt si prodloužit?
Děkuji Šárka
Dobrý den, Šárko, ano lze zakoupit 2 vouchery a pobyt si prodloužit po domluvě termínu přímo s hotelem, kvůli poplatku Vám poradím obrátit se na také přímo na hotel.=)
Dobrý den chtěla bych se zeptat na celoroční pobyt kdykoliv to se bydlí ve srubech nebo v normálních pokojích
Dobrý den, Nicol, jde o ubytování ve zrekonstruovaných pokojích pro 2 osoby. Hezký den :)
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat na doplatky, které uvadíte u nabídky, a to pro
varianty s mimosezónní a dlouhou platností:
Dospělá osoba: 26 € / osoba / noc (v ceně ubytování a všechny
služby)
Nevím jak to mám chápat … zakoupil jsem si pobyt s platností do
21.12.2019 a mám v plánu jet v průběhů léta 2019… týká se mě tedy
tento odstavec s příplatkem ? Děkuji za vysvětlení. Liška
Dobrý deň prajem,
žiadame,aby ste kontaktovali recepciu hotela na emailovej adrese recepcia@hotel-nezabudka.sk,
kde do prílohy už uvediete Váš z akúpený pobyt,aby sme si overili typ
pobytu. Následne Vás budeme informovať o možnosti využitia kupónu.
Prajeme krásny zvyšok dňa recepcia hotela…
Dobrý den, pokud bychom chtěli přijet se dvěma dětmi (3roky a 7měsíců), jaké jsou příplatky a mohou děti do bazénu? Děkuji za odpověď, Renata
Dobrý deň prajem pani Renata,
deti do 4,99rokov majú pobyt zadarmo v cene kupónu bez nároku na lôžko.
Deti môžu počas pobytu využívať bazén, do vitálne saunového sveta majú
vstup zakázaný.
Dobrý den.
Chtěl bych se zeptat,zda je možné vybraný pobyt zaplatit přes program
Benefit Plus.Předem děkuji za odpověď,s pozdravem Hýbl
Dobrý den, Martine, ano pobyt je možní zaplatit poukázkami Benefit plus. Přikládám také odkaz, kde se dozvíte veškeré informace https://www.slevomat.cz/cafeteria. Hezký den :)
dobrý den je možné jet dva dospělí a pět dětí? všechny do 11 let. děkuji
Dobrý deň prajem pani Závodníková,
náš hotel ponúka ubytovanie aj pre rodiny s deťmi, ak požadujete
ubytovanie pre 2osoby +5detí vedeli by sme Vám ponúknuť ubytovanie
v rodinnej izbe bez príplatku(4pevné lôžka+3prístelky). Pre upresnenie
termínu pobytu, prípadne zodpovedania viacerých otázok, je potrebné
kontaktovať hotelovú recepciu na emailovej adrese recepcia@hotel-nezabudka.sk.
Prajeme pekný zvyšok dňa.
Dobry den, jaka je cena 1dospely + 2 deti (2×9let) v terminu
30.07.-02.08.2019?
Dekuji
Dobrý deň prajem pani Jana,
v uvedenom termíne by sme Vám vedeli ponúknuť ubytovanie. Čo sa týka
podrobnej kalkulácie pobytu, je potrebné kontaktovať hotelovú recepciu na
emailovej adrese recepcia@hotel-nezabudka.sk.
Prajeme pekný zvyšok dňa.
Rád bych se dozvěděl více o možnosti tenisu, více informací o plaveckém bazénu a o možnostech lyžování v okolí, děkuji
Dobrý deň prajem pán Robert,
priamo pri hoteli sa nachádza tenisový kurt s umelým trávnikom, ktorý sa
dá využívať podľa počasia, prioritne v letných mesiacoch. Relaxačný
bazén s morskou vodou a protiprúdom s rozmermi 10×4m a hlbkou 1,5m ,
odpočívacím priestorom, lehátkami a s možnosťou využitia terasy
v letných mesiacoch sa dá využívať v prevádzkovej dobe:
Pondelok – Nedeľa 8:00 – 10:00 a 16:30 – 21:00
Hotel v zimných mesiacoch ponúka 20% zľavu na celodenný lístok
v lyžiarskom stredisku Snowpark Lúčivná, ktoré je vzdialené 10 km od
hotela.
Prajeme krásny deň. Recepcia hotela Nezábudka
Dobry den. Jste si jisti tim ze kdyz k vam prijedu tak u vas uvidim VSE CO
NABIZITE A VSE CO MATE NA FOTOGRAFIJICH? Stejne fotky jsou i v inzeratu
www.slevomat.cz/akce/1345660-wellness-pobyty-s-polopenzi-ve-vysokych-tatrach
Dobrý deň, vo vami uvedenom inzeráte sú použité fotky z nášho hotela. Všetky fotky ktoré máme my uvedené v našej ponuke sú u nás robené. Vašu otázku by bolo treba adresovať na ten hotel, kde ste našli naše fotky. Ďakujeme a prajeme pekný deň. Recepcia hotela Nezábudka.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
chtěl bych se jen informovat, v jakou dobu jsou servírovány snídaně a večeře.
Děkuji.
Dobrý deň prajem pán Jakub,
raňajky sa podávajú od 7:00 do 9:30 a večere od 18:00 do 21:00. Podávame ich vo forme bufetových stolov.
Prajeme pekný zvyšok dňa recepcia hotela