Otevřený Voucher: Informace o volných termínech a rezervace předem (v angličtině, němčině, polštině, ruštině) e‑mailem na wyspianski@janpol.com.pl nebo faxem: +48 12 422 57 19. Při rezervaci je nutné nahlásit kód voucheru
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci třeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
Pomoc s rezervací: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte potíže s rezervací, uděláme to pro Vás, zašlete nám název hotelu s Vaším datem na adresu podpora@slevomat.cz
Upozorění: Ve dvoulůžkovém pokoji je možná pouze jedna přistýlka.
Domácí mazlíčci: 35 PLN/noc (Domácí mazlíček je povolen pouze s vlastním pelíškem a nesmí rušit ostatní hosty. Zvířata nemají přístup do baru ani do hotelové restaurace.)
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, ráda bych využila tuto nabídku v měsíci dubnu nebo květnu.
Bude se znovu opakovat na Slevomatu ? Děkuji za odpověď
Slevomat.cz
Dobrý den, Mariko, prozatím takovou informaci nemáme. Můžete si nastavit
upozornění na nové nabídky obchodníka a tak Vám případná další akce
neunikne. Pěkný den, Simča :)
Lucie
Dobrý den, ráda bych se zeptala, jestli tato cena za pobyt na 3 noci
platí i se snídaní: Osoba nad 16 let na přistýlce: 96 PLN / pobyt.
A dále bych se chtěla zeptat, jestli se dají dokoupit večeře a za kolik.
Děkuji Lucie
Kateřina Ladýřová
Dobry den, termin patek 14. –16.12. volny jiz neni? dekuji za odp.
Slevomat.cz
Dobrý den, Kateřino, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici.
Poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce,
kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a
před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba
najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den
Michaela
Dobrý den,
jak dlouho ještě bude platit tato nabídka? Ráda bych si koupila variantu
rovnou s termínem, ale budu ho vědět až později a nerada bych akci
propásla.
Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Michaelo, doba vystavení nabídky není pevně stanovena a
odvíjí se od více faktorů. Před koncem nabídky se u akce objeví časový
odpočet. Čím dříve zakoupíte tím lépe :) Pěkný den, Simča :)
Tomáš Gargulák
Dobrý den,
chtěl jsem se zeptat do kolika hodin musíme být ubytováni v den příjezdu
na hotel.
Slevomat.cz
Dobrý den, Tomáši, check in je od 14:00 hodin. Záleží na Vás v kolik
dorazíte. Pokud víte, že to bude někdy pozdě, dejte vědět hotelu předem.
Pěkný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, ráda bych využila tuto nabídku v měsíci dubnu nebo květnu. Bude se znovu opakovat na Slevomatu ? Děkuji za odpověď
Dobrý den, Mariko, prozatím takovou informaci nemáme. Můžete si nastavit upozornění na nové nabídky obchodníka a tak Vám případná další akce neunikne. Pěkný den, Simča :)