Zimní dovolená v historické horské chalupě v Peci pod Sněžkou pro dva
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
ráda bych poptala možnost ubytování v termínu 25.1. –
27.1. případně 8.2. – 10.2.?
Mohli byste mi dát prosím informaci o obsazenosti?
Předem moc děkuji za zprávu
Hezký zbytek dne
Dobrý den, Kláro, pro co nejpřesnější informace o dostupných kapacitách kontaktujte přímo hotel na e-mailu: hotel.tetrivek@tiskali.cz, nebo na telefonu +420 607 532 418. Hezký den :)
Dobrý den. Máte volný termín od 1.2 do 6.2. Dva dospělí a dítě 8let. Děkuji za informaci. A pokud ano tak prosím o cenu pobytu. S pozdravem Jirsák Jaroslav
Dobrý den, Jaroslave, ohledně volných termínů doporučujeme kontaktovat přímo hotel: hotel.tetrivek@tiskali.cz, +420 607 532 418. Dostupnost termínů si také můžete ověřit přímo v nabídce, stačí kliknout na Vámi vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné termíny hotelu. Hezký den :)
Dobrý den, můžu prosím u vás platit benefit kartou? Děkuji Krivankova
Dobrý den, Romano, ano pobyt se dá zaplatit benefit kartou, pod přiloženým odkazem se skrývají veškeré informace https://www.slevomat.cz/cafeteria. Hezký den :)
Dobrý den,
rádi bychom se ubytovali s 2-letým dítětem. Postýlku máme vlastní. Je to
možné ? Ev. za jakých podmínek ?
Děkuji
Urban
Dobrý den, Pavle, děti do 2,9 let hotel neubytovává. Můžu Vám ještě
poradit obrátit se přímo na hotel.tetrivek@tiskali.cz
+420 607 532 418 a třeba se s nimi domluvíte. Hezký den :)
Ještě by nás zajímal termín začátkem května. Je to možné?
Vlasta
Dobrý den, Vlasto, prozatím takovou informaci nemáme. Vouchery jsou platné pouze do 31.3. Můžete si nastavit upozornění na nové nabídky obchodníka a tak Vám případná další akce neunikne. Pěkný den
Dobrý den,
je možné využít nabídku i na podzim 2019?
S pozdravem Vlasta Nevolová
Dobrý den, Vlasto, nabídka je platná pouze do 31.3. Můžete si nastavit upozornění na nové nabídky obchodníka a tak Vám případná další akce neunikne. Pěkný den
dobry den, koupili jsme voucher, ale v danych terminech neni volno. Radi bychom zajezd vratili. jak je to mozne provezt? dekuji Lucie
Dobrý den, Lucie, omlouvám se, že jste musela tak dlouho čekat na odpověď. :/ Pokud si stále přejete zájezd vrátit, obraťte se, prosím, na naši zákaznickou podporu, kde s Vámi vše rádi vyřeší. Můžete zaslat email na vip.podpora@slevomat.cz (kam uveďte číslo voucheru a daný probém) nebo nám od 27.12. přímo zavolat. Omlouvám se za způsobené nepřijemnosti a přeji hezké a klidné svátky, Ivet :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den.
Máte volno na dvě noci pro dva dospělé a 4 děti někdy v termínu od 25. do 28.2.? Děkuji, Petra Marešová
Dobrý den,bohužel tento termín je obsazen