Výběrová káva ze všech koutů světa: Dárkové degustační balíčky
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
Dne 28.11. byla zaplacena objednávka za tři balíčky kávy.Termín dodání
měl být 7.12. Ale bohužel nic nepřišlo.
Kdy teda můžu očekávat svůj balíček?
Děkuji za informaci
Dobrý den, degustační menu kávy budeme odesílat tento týden. Omlouváme
se za zpoždění.
darka-shop.cz
Dobrý den, koupila jsem si sadu kávy kde mela byt sada 4kav a v krabičce, jsou kávy jen 3
Dobrý den,
vidíte v kazetě 3 ks a vespod je 4 káva.
Pokud je tomu jinak, zavolejte nám. tel.: 777 960 088
darka-shop.cz
Dobry den, objednala prave od vas kavu a caj jako darek k Vanocum. Mate
napsane garance doruceni do Vanoc s prijetim platby do 12.12. Platila jsem
online kartou.
Ale pri dokonceni objednavky mi to napsalo datum 2.1.2019. Je prosim mozne
zajistit doruceni na odberne misto do 20.12? Dekuji moc Lenka Kezlinkova
Dobrý den, samozřejmě Vám do 20.12. zboží doručíme. Je to chyba na
straně Slevomatu.
darka-shop.cz
Dobrý den,
objednávku jsem vyřídila i zaplatila 26.11.2018. Stále je ve stavu
objednávka přijata. Kdy bude prosím doručena?
Děkuji Čechová
Dobrý den,
Vaše zásilka Vám dle pokynů ze Slevomatu dorazí, zítra to je 5.12.2018,
tudíž v termínu, jaký máte uveden na voucheru. Pokud chcete zboží
dříve, tak nám příště prosím zavolejte.
Hezký den.
darka-shop.cz
Zdravím, od 24.11.2018 mám stále jen jako objednávka přijata s orientačním doručením 4.12.2018, kdy tedy bude doručeno??? Kupovala jsem to do mikulášského balíčku. Zdeňka
Dobrý den, máme zpoždění 1 den a za to se Vám omlouváme. Zásilka
měla být doručena 4.12.2018 a bude 5.12.2018. Vaše zásilka bude doručena
zítra na pobočku Zásilkovny, kterou jste zvolila.
Hezký den.
darka-shop.cz
Dobrý den, prodáváte i zrnkovou kávu? Děkuji Blahová
Dobrý den,
káva je všechna zrnková.
Automaticky ji tak zasíláme, pokud si ji nepřejete namlít.
darka-shop.cz
Dobrý den, dá se tato káva použít do presovače delonghi?
Dobrý den, samozřejmě je kávu možno použít do jakéhokoliv
přístroje.
Jestliže chcete mít kávu v zrnu, pak Vám tak i přijde. Pokud ji budete
chtít namlít, pak nám to napište.
Standartně ji však zasíláme v zrnu.
darka-shop.cz
Dobrý den, chci se jen zeptat, jakto, že nemohu využít kredity na
dárkové balení, když toto jsou dárkové degustační balíčky? Mám
v košíku více zboží, z toho dva dárkové balíčky, proto se ptám, kde
se stala chyba nebo na co se popřípadě kredity dají uplatnit.
Děkuji za odpověď
Dobrý den, Kristýno, moc se omlouvám, netuším, co se s kredity mohlo stát. :( Ale protože se snažíme mít spokojené zákazníky, podívejte se na svůj účet, čeká tam na Vás malý dárek, který můžete využít úplně na cokoliv. ;) Přeji hezký den, Ivet :)
Dobrý den, nemá ráda kyselé kávy. Doporučíte mi, prosím Vás, který
balíček je nejméně kyselý?
Moc děkuji
Dobrý den, doporučuji vyzkoušet menu Brazílie, žádná káva není kyselá a brazilské kávy jsou nejoblíbenější. darka-shop.cz
Dobrý den, je možné namlít abych to měla jako Turka? A ještě se chci zeptat co mi doporučíte? Jaká sada se nejvíc prodává? Děkuji.
Dobrý den,
nejprodávanější jsou tyto sady: Kávové Degustační menu De Lux, Kávové
Degustační menu Brazílie, Kávové Degustační menu Organic. Pokud chcete
vyzkoušet i Cibetkovou kávu, pak určitě doporučujeme vyzkoušet kávové
menu De Lux. Napište nám, že chcete kávu namlít na – info@darka-shop.cz
darka-shop.cz
Dobré odpoledne,
jak dlouho káva vydrží zrna (v neotevřeném sáčku) aby neztratila na
kvalitě?
Děkuji.
L.
Dobrý den,
káva je čerstvě napražená. Doporučujeme spotřebovat do 3 měsíců.
darka-shop.cz
Dobrý den,
káva je automaticky namletá, nebo je nutné o to zažádat?
Děkuji moc Markéta
Dobrý den, káva je v zrnu. Pokud ji budete chtít namlít, pak nám
napište na jaký způsob přípravy ji budete chtít namlít.
e-mail: info@darka-shop.cz
www.darka-shop.cz
Dobrý den,
chtěl jsem se zeptat, zda je možné kávu zaslat mletou na french
press? M,
Dobrý den, ano kávu Vám nameleme na french press.
Napište nám číslo objednávky na e-mail: info@darka-shop.cz
www.darka-shop.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den.Mám stejný problém.27.11. jsem zaplatila objednávku za kávy + kvetoucí čaje a mělo mi to dorazit 6.12. a zatím stále nic.Doufám ,že to stihne dorazit do Vánoc???
Dobrý den, Vaše zásilka byla expedována 11.12.2018 a na Zásilkovně byla dne 12.12.2018.
darka-shop.cz