Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Tři dny ve Špindlerově Mlýně pro dva. Přepychové ubytování v Savoy Royal Hotel****, luxusní relaxace, degustační večeře a nádherná příroda!
Hodnocení podniku Savoy Royal hotel
zbytecne komentovat, hotel po nasem odjezdu krachnul (ne nasi vinou)
Vše bylo perfektní. Personál velmi vstřícný a ochotný, cítili jsme se jako doma. Jídlo vynikající, pokoj čišťounký. Velmi oceňujeme dětský koutek a wellnes. Určitě si pobyt v hotelu zopakujeme. Moc děkujeme.
Co se nelíbílo, zavření podniku po našem odjezdu, takže již nelze známým doporučit…
Luxusni hotel, výborné jídlo, příjemná obsluha, kvalitní masáž, blízko dostupné pro turistiku
perfektní
Líbilo se nám prostředí a poloha hotelu. Nelíbilo chování personálu v restauraci.
Překvapením byla jen informace po návratu, že Savoy končí…
7chodové menu v ceně – naprosto neprofesionální přístup. Po ujištění, že rezervace v ten den je idální, že bude málo lidí způsobila to, že jsme neměli v době rezervace prostřený stůl, 20 minut se nic nedělo, pak nás usadili k „holému“ stolu a bylo… O velikosti porcí nemluvím… Po 7 chodech stále hlad a to vím, jak vypadají vícechodá menu v luxusních restauracích v Praze (bez slevových akcí). Somelier hotelu se mě zeptal, jestli si dám víno sladší, nebo kyselejší (zřejmě myslel sušší)… Vybrala jsem si South Africa – tak prý severní Afrika je dobrá volba…To mluví za vše. Dále jsme byli ubytování se psem, k mému nepochopení v pokoji, který nebyl v uzavřené chodbě, narozdíl od spousty ostatních pokojů, které byly odděleny dalšími dveřmi, vedoucími k výtahu… Ale v případě hotelu SAvoy je už asi jedno… Jinak čistota a komfort pokojů na jedničku.
Naprostá spokojenost. Personál příjemný, čistota, výborná kuchyně.
Moc hezký hotel. Personál byl trochu vystresovaný z důvodu neplacení od majitele. Ale jinak moc hezké.
vše jako obvykle vynikajici
Dobrý den, musím bohužel konstatovat, že jsme nebyli vůbec spokojeni.
hotel využívá hodnocení 4hvězd a jeho služby zdaleka neodpovídají
Nevím zda jsem pochopil systém slevomatu. Uvažoval jsem, že hotel, který využije prodej ubytování přes slevomat, chce nabídnout „novým“ klientům ukázku co nabízí s cílem získat jej na další spolupráci.
Hotel Savoy však použil slevomat na vytížení mrtvé sezony s cílem osekat klientovi služby na minimum!!!!
– ubytování – pokoj přestavěn z office, pod schodem, bez trezoru na pokoji (rušeni pohybem po chodbách), nesvítíci světla, personál vstupuje na pokoj i když dám cedulku nerušit!!!
– snídaně naprosto osekaná a nesplňující normy ani 2hvězdičkového hotelu (původní propagace – výběr z tzv. menu snídaní)
-naprosto omezený výběr vín a celkově nápojů
– hotelu chybí bazen, fitness a má naprosto nedostačující kapacitu ve stravovací části (první den se používá restaurace vlevo pro snídaně, druhý den vpravo, stoly nepřipraveny, …)
Musím konstatovat, že lituji zakoupení tohoto hotelu přes slevomat.
Nedoporučil bych jej pro další spolupráci.
Leoš Alexa, 602 447 201
Luxusní pobyt v hotelu Savoy byl naprosto skvělý. Velmi příjemné a luxusní prostředí, veškerý komfort, milý a ochotný personál. Vůbec žádné negativní připomínky.
jezdím sem každý rok, je to nesmírně krásný a luxusní hotel s naprosto perfektními službami.
Skvělý pobyt v úžasném hotelu, děkujeme.
Celý hotel i personál byl skvělý. Drobné výhrady jsme měli u degustačního menu, kde bylo pár nedostatků.
Jsme velice spokojeni se službami tohoto hotelu, konkrétně s obsluhou v restauraci.
s pozdravem
Svatoslav Drda
Krásný hotel, úžasné jídlo, skvělá vína a výborná obsluha!
Krásný pobyt, vřele doporučuji.:)