Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Pohoda v centru Budapešti: 2–4 noci s neomezeným wellness na ostrově

4,7 / 5 Ensana Thermal Margaret Island Health Spa Hotel Budapešť - Maďarsko (mapa) 7 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
FKSP
Filip Musil

Dobrý den, chtěl bych zakoupit pobyt na 2 noci, ale s Galavečeří. Je možná tato kombinace? Jaká by byla v tomto případě cena? Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, pane Filipe,

tato kombinace u nás bohužel není možná. Pobyt s galavečeří se týká pouze pobytu na 4dny/3noci.

Přeji hezký den,
 Adéla

Koubková

Dobrý den, máte volný termín od 4.3.2019–10.3.2019.
Děkuji Koubková

Slevomat.cz

Dobrý den, paní Koubková, ověření termínu probíhá v cizím jazyce, pokud potřebujete poradit, rádi Vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e-mail pomoc@slevomat.cz. Pěkný den

Lenka Jedlickova

Dobry den, je mozne rezervovat termin a s platbou od zamestnavatele na fakturu?

Slevomat.cz

Dobrý den, Lenko, u zahraničních hotelů, je to vždy pouze na daném hotelu, který musí klient kontaktovat předem. Pokud hotel souhlasí tak je postup následující: Pokud potřebujete proforma fakturu pro svého zaměstnavatele, například pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se na obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Kde uplatnit“."

V případě platby přes proforma fakturu dojde k úpravě doby splatnosti, není tak třeba uhradit do 2 pracovních dní, jak standardně píšeme. Samozřejmě chápeme, že vyřizování proforma faktury může zabrat trochu času a proto vám na připsaní platby výjimečně počkáme týden. Pěkný den

Veronika

Dobrý den, jak by to prosím bylo s termínem 22.12.-25.12.2018.? Platí nabídka i na Vánoční termín? Je možné nám pomoci s rezervací? Předem děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Veroniko, Vámi vybraný termín je bez omezení, takže to můžeme zkusit. Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e-mail pomoc@slevomat.cz :) Pěkný den

Renata

Dobrý deň, je možné na izbu umiestniť 2 prístelky pre deti 9 a 11 ročné ? Ďakujem za odpoveď

Slevomat.cz

Dobrý den, Renato, na pokoj je možné umístit pouze jednu přistýlku. Pěkný den

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru