Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Vytvořte si svou originální fotoknihu ve formátu A4
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Po obdržení voucheru Slevomat (přijde vám e‑mailem) pokračujte na stažení programu MCLAB nebo si zvolte vytvoření v online aplikaci (nová aplikace nabízí rozsáhlé možnosti pro tvorbu fotoproduktů a je ideální pro zákazníky s kvalitním internetovým připojením, již nemusíte nic instalovat, postupujte dle návodu)
- V nainstalovaném programu MCLAB vytvořte album a klikněte na ikonu nákupního košíku (objednat).
- Potvrďte podmínky pro přesměrování do objednacího systému.
- Přihlaste se ke svému účtu (pokud jej nemáte, klikněte na vytvořit účet).
- Zadejte množství a vyberte způsob doručení.
- Do sekce „Detaily platby“ vepište kód Vašeho voucheru a klikněte na uplatnit. (Pokud Vám kód hlásí, že je neplatný, vložte jej manuálně do sekce Další informace – Voucher. Spolu s Vaším voucherem vložte i název slevového portálu – Slevomat. Tato kolonka slouží pouze pro kódy voucheru. Jiné informace neuvádějte.)
- 1 ks fotoproduktu = 1 kód voucheru, na 2 ks fotoproduktů je třeba napsat 2 kódy atd. Neopakujte kódy voucheru do více objednávek – je to zbytečné.
- Potvrďte objednávku. Více objednávek je sdružováno automaticky na jedno poštovné – „sdružená doprava“.
- Nevšímejte si výše ceny zakázky, ta bude upravena až dodavatelem při odeslání hotové zakázky.
- Nevypínejte program až do obdržení prvního potvrzení přijetí dat – musíte si uvědomit, že odesílaná data mohou být značně velká a jejich odeslání může trvat dlouho.
- V případě nejasností kontaktujte podporu.
- V případě nedodržení popsaného postupu objednání může dojít ke značnému opoždění objednávky.
- Po zaslání objednávky vám přijdou 2 potvrzující e‑maily o přijetí objednávky.
- Po kontrole objednávky dostanete druhý e‑mail s odkazem na online ověření stavu objednávky (to znamená, že zakázka je zkontrolována a přijata).
Upozornění:
Fotokniha se vám automaticky otevře s menším počtem stran, než jste si zakoupili. Přidejte si prosím vámi požadovaný počet stran.
- U Online aplikace vkládejte stránky přes „Vložit stranu“.
- Ve staženém programu použijte ikonku přidat stranu nebo pokračujte přes „stránka“ a „přidat více“.
Doprava:
- Osobní odběr zdarma je možný na adrese Computer MCL Brno, spol. s r. o., Brněnská 1113, 664 42 Modřice.
- Doručení prostřednictvím společnosti:
Zásilkovna – platba předem: 89 Kč
Zásilkovna – na dobírku: 99 Kč
Česká pošta – platba předem: 114 Kč
Česká pošta – na dobírku: 124 Kč
- Cena se upravuje až při odesílání zásilky (nevšímejte si tedy výsledné původní ceny).
- Dodací lhůta je 14 pracovních dní od objednání.
Garance dodání do Vánoc je na kompletní objednávky zaslané do 10. 12. 2018 (po zaslání všech dat a přijetí platby za poštovné).
Výrobek nelze vrátit v zákonem stanovené lhůtě 14 dnů – viz ust. § 1837 písm. d) občanského zákoníku – jedná se o dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.
Dobrý den..mám koupené 3 různé vouchery..a budu teď v klidu teprve
tvořit do konce ledna 2019 :)
Loni/tedy spíš 12/2017 jsem bláznila na poslední chvíli a to přesně ve
22h.10.12, pak volala,psala..z vaší strany bez odezvy😀 a kdyby mi
nedošel kalendář včas..hroutila bych se asi jako mnoho jiných.. Ale dorazil
23.12.17 A MOC DĚKUJI a byl PERFEKTNÍ !!!
NO a letos 12/2018 se mi ale jednoduše nechtělo..a když čtu zpětně Vaše
množství odbaveného zboží-žasnu..
A že během pár hodin přijde 5888 objednávek..netušila jsem..Vaše
práce je perfektní..mějte se..Katka
Dobrý den. Začínám mít jméno Katka rád. :-) Ono potěší když si
člověk přečte také slova uznání. Ano prosinec to je vždy masakr.Já
osobně jsem jsem posledních 6 týdnu ve firmě prakticky nonstop. Pracuji
7 dní v týdnu spím na gauči tak trochu jak hlídací pes. Jedno oko
zavřené jedno otevřené. Jakmile tiskárna vydá signál že došel papír,
vstávám a doplňuji zásobníky. Řeknu vám, to fakt musí bavit.:-) Za
odměnu většinu zakázek stihneme. A tam kde to úplně nedopadne, tak tam si
to slíznu, No ale… spočítal jsem to. Reklamací za vánoce bylo 0,16 % a
to ještě většinu má na svědomí technická závada jedné tiskárny.
Ano, každý rok na vánoce to je tisíce emailu a telefonů, která nejde
zvládnout. Fakt nevím jak na to. Lidi nečtou .
No musím to nějak ustát.
Děkuji za podporu a slova uznání. Věřte potěší.
Za kolektiv Fotoknihy MCL Petr Berousek
Dobrý den, je prosím možné doobjednat fotoknihu H28, kterou jsem u vás vytvářela před třemi lety? Data v počítači ještě mám. Jak mám prosím postupovat? A druhý dotaz – chci vytvořit novou fotoknihu, ideálně také H28. Mám zakoupit voucher pro H18 a dále potom něco nastavit v programu? Děkuji P. Hájková
Dobrý den
U reedice musíte udělat kopii objednávky a tu nám poslat. Jinak by se
z důvodu identického čísla nenaimportovala.
U druhé knihy je to jak píšete. Koupíte si voucher na H18 nebo na H15 ( Je
to jedno) a uděláte si u nás v programu H28 s tím, že doplatíte
100 Kč. To už ale znáte. :-) Úspěšný nový rok 2019 :-)
Dobrý den, nemám žádný dotaz, jen chci poděkovat :-). Dnes jsem byla vyzvednout objednávky (0094071…). Děkuji nejen za vyřízení objednávek, ale především za vstřícnost při čekání. Pěkné svátky přeji :-)
Dobrý den, těší nás, že jste spokojená :) Vám také přeji pěkné a hlavně klidné svátky, Ivet :)
Dobrý den, objednávka 0094071 a 0094723 budou dnes ještě k vyzvednutí? Nebo alespoň jedna z nich? Chápu, že toho máte moc, ale dovolat se k vám nedá. Kalendář zaslaný později je již hotový od 18.12., poplatek 20 Kč za den skladování při nevyzvednutí do 4 dnů opravdu účtuje? Chápu, že skladovací prostory nejsou nafukovací, ale 4 dny? Chtěla jsem vyzvednout dohromady, ke kalendáři potřebuji ještě 1 knihu (tu první), na druhou nespěchám. Platit 20 Kč za den skladování, když budu vyzvedávat za pár dní i další věci se mi nezdá adekvátní. Děkuji za info
Jak vidím, zakázku už máte doma. Jistě víte, že jste žádný poplatek za skladování neplatila. Jako nakonec nikdo. Já jen už nevím jak donutit lidi aby to tu nenechávaly. Opravdu jsme to neměli kam dávat.
Jsem ochotná si přijet z frýdku-místku pro osobní odběr,když mi dáte vědět,že máte pro mě hotovo , jen Vás prosím dejte mi vědět.
Dobrý den, Já bych vám dal rád vědět ale nevím komu. zkuste mi zavolat 602 71 00 96
Dobrý den,
nerozumím zcela Vaší lince. Volám ráno, hned když otevřete a jsem
2 v pořadí. Čekal jsem 35 minut a bezvýsledku. Odpoledne volám
znova – 4 v pořadí. Čekal jsem hodinu, než mi došla trpělivost.
Zajímalo by mě, jestli se na tu linku jde vůbec dovolat. Na emaily
neodpovídáte.
Poslal jsem Vám objednávku 0090458 dne 9.12. což bylo den před deadlinem.
Tím, že vůbec nekomunikujete není možné se s Vámi ani domluvit jestli
objednávka bude/nebude. Mohu si pro ni přijet atd.
Proč slepě prodáváte téměř 9000 voucherů, když pak nejste schopni
dostát svým závazkům ve stanovené datum. Napsat, že to byl pouze odhad mi
přijde dost nefér, neboť spoustu lidí na to spoléhalo.
Pane Jakube. Nic na světě není ve skutečnosti tak jednoduché jak se
zdá. Máme na webu ověření stavu zakázky. Jen lidé raději píší nebo
volají. Můžete si myslet co chcete, ale já jsem schopen to co tu teď píši
doložit. Denně k nám chodí stovky emailu a na virtuální spraženou
telefonickou linku nám minulý prosinec přišlo zhruba 17600 příchozích
hovoru.(letos to bude stejné) To nepočítám mobilní linky.
Prostě prosinec to je jako vlna tsunami která prostě nejde zvládnout,
Navíc je nutné obsluhovat zákazníky kteří k nám dojdou osobně.
Ale k vám. Ač nerad musím uznat, že zrovna vás jsme nezvládli. To je mi
opravdu líto a nabídnu Vám za to kompenzaci.
Přesto tyto vánoce jsme zvládli 34 938 zakázek. A to zase není tak
špatné číslo. Někdy se stane, že neodletí letadlo, autobus má nehodu,
vlak zpoždění, auto poruchu. To je prostě život. Ale schválně to opravdu
nikdo nedělá.
Děkuji za Vaši reakci, nicméně mi tedy moc nepomohla, chápu správně, že už fotoknihu nemám šanci do vánoc obdržet? Jinak mi to nedá a musím reagovat, pokud něco nabízíte s garancí a uvedete konkrétní datum proč rovnou neuvedete, že když objednávku odešlu 10.12. Vám příjde 11.12. a tudíž nestihnete zpracovat , tyto informace od Vás dostávám až teď a to je mi už bohužel k ničemu :-( Celou dobu jsem žila v domění, že včas jsem odeslala, včas obdržím. Chápu předvánoční tlak , který se na Vás vyvíjí, ale Vy zase musíte pochopit Ty co počítají s dárkem pro své blízké a pár dní před oním dnem se dozví , že mají smůlu. S něčím takovým jste přece museli před svátky počítat, za mě jste prostě situaci nezvládli i když věřím, že v jakémkoliv jiném období roku máte spousty spokojených zákazníků . Dostane se mi prosím alespoň informace kdy můžu knihu očekávat ? Mezi svátky je to reálné nebo až po novém roce ? Děkuji Marcela
Dobrý den. Já bych rád nějak reagoval, ale není tu žádná informace podle které bych vás mohl dohledat. Tedy číslo zakázky, jméno nebo emailová adresa
Dobrý den, již 2 dny se Vám snažím dovolat, bezvýsledně :-( Odeslala jsem objednávku 10.12. splnila jsem tedy Vaši podmínku k doručení do Vánoc – máte to takto napsáno na voucheru. Ještě ten den mi přišel i druhý potvrzující e-mail. Od té doby bohužel nic :-( odkazy na info o stavu objednávky na webu nefungují :-( chápu , že je to pro Vás těžké předvánoční období, ale pak nemůžete lidem na voucheru slíbit nějaký termín a nedodržet ho :-( Upřímně jsem zoufalá:-( Nad knihami jsem strávila hodiny času a důvěřovala informacím na voucheru , že 10.12. je krajní termín. Jsem fat v prekérce, pomůžete mi nějak prosím ?! čísla objednávek : 0093065,0093055
Dobrý den. Vy jste tak trochu modelový případ. Objednávku jste k nám
začala posílat 10.12.2018 21:22:50. U nás se objevila 11,12.
V od 10,12 do 11.12 k přišlo 5888 objednávek. Svým způsobem jste to
poslala pozdě. Snažíme se to sice dokončit, ale také jsme jen lidé.
Garance do vánoc je náš odhad. Bohužel v době, kdy netušíme kolik
voucheru se prodá a hlavně kdy to lidé nakonec pošlou. Takže ano, chápeme
to jako naši chybu, Tam kde to opravdu nestihneme, asi nabídneme lidem
kompenzaci. Ale je to podobné, jako když vlak chytne zpoždění. Je to
průšvih, ale stává se to.
Rád bych ale zdůraznil, že dalších několik desítek tisíc zakázek
dorazilo včas. To je ovšem samozřejmost, takže to sem lidé nepíší.
Dobry den odeslala jsem objednavku 9.12 na tri fotoknihy ale po vice kusech jako postovne jsem zvolila dobirku nad 4 ks a dnes mi prisla jen jedna kniha z me celkove objednavky 6ks a za postovne 125,– do vanoc uz asi zbytek nebude a to budu jako pltit znovu postovne 149,– za zbytek knih kdyz jsem udelala jednu objednavku?? Tak rozdelujete do vice balicku a posilate po troskachh?? Z toho nejak nechapu a dovolat se vam nejde…:-(
Dobrý den. Rád bych vám odpověděl, ale není tu ani vaše jméno a ani číslo objednávky.
Dobrý den,
jelikož se vám nemůžu dovolat, jsem už 45 min na telefonu a nic, tak jsem
zvolila tuto formu. Objednávku na 1 fotoknihu jsem odeslala 10.12., je ve
výrobě, čtvrtek před Vánocemi a stále nic nevím. Zvolila jsem osobní
odběr. Můžete mi prosím aspoň sdělit, jestli to do těch Vánoc bude?
Chtěla bych se podle toho zařídit. Další 3 fotoknihy jsem odeslala 12.12.,
s tím ani nepočítám. Děkuji Potrusilová
Dobrý den Ano jednu objednávku jste začala odesílat 10.12.2018 22:43:17. Pokud máte osobní odběr, mohli bychom to stihnout.
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat na stav objednávky a zda to půjde doručit do vánoc,
váže si mi na fotoknihu další dárek. Samozřejmě si uvědomuji, že toho
máte jistě v této předvánoční době moc a držím pěsti pro štěstí
aby se Vám vše podařilo splnit jak to máte naplánované. Mé číslo
objednávky je: 0093787. Děkuji předem za informaci a přeji hezký večer.
František
Dobrý den, přišlo to bohužel pozdě. Nestihneme to.
dobry den, muzete mi prosim take odpovedet na muj dotaz vyse? cisla objednavek 0093135 a 0093087. dekuji
Dobrý večer.
No můžu Vám jen říct, že knihy jsou vytištěné a rozpracované. Vidím,
že jste je začala odesílat 10.12.2018 21:53:39, ale k nám se dostali až
11.12. Sama cítíte, že je to velmi na hraně. Nedokáži Vám říct jestli
se nám je zítra povede dokončit, ale budeme se snažit. Zkusím na to
dohlédnout. Někdy se prostě stane, že ne vždy se vše povede tak jak si
lidé původně představuji. Zavolejte mi prosím zítra na 602 71 00
96 zkusíme najít nějaké řešení. Berousek
Dobrý den,
10.12. jsem objednala 3 ks fotoknihy a 1 fotokalendář. Volala jsem do
společnosti ohledně poštovného, jak to je, když nejde všechny produkty
zadat do jedné objednávky. Splnila jsem podmínky, které mi vaše
zaměstnankyně sdělila. No, nyní u dvou výrobků mám stav ve výrobě a
dva výrobky byly předány dnes dopravci s tím, že ke každému se váže
poštovné 124 Kč. Jak je to tedy s tím poštovným? To místo slibovaných
124 Kč zaplatím 496 Kč, protože každý produkt mi pošlete zvlášť? To
mi přijde dost nefér a přiznám se, že s tím jsem opravdu nepočítala.
A budou ty další dva produkty do pátku? Volala jsem na obě uvedená čísla
x krát, ale nikdo mi to nebere. Na jednom čísle jsem desátá a na druhém
sedmá v pořadí. Proto dotaz uvádím sem. Děkuji za odpověď.
S pozdravem
Lucie Mráziková
Dobrý den,
všechny Vaše objednávky jsou odeslány. Pokud máte nesrovnalosti
s poštovným, kontaktujte nás prosím na e-mail info@mcl.cz
Dobry den, 10.12. jsme zaslali objednavku na 5 ks fotoknih. u objednavky je uz tyden uvedeno, ze jsou ve vyrobe. doposud nam neprisel potvrzujici email ohledne postovneho, jen prvni email s potvrzenim objednavky. Rada bych se zeptala, kde je problem, s dodanim do vanoc jsme pocitali a jine darky nemame. poslete klidne na dobirku, jen potrebujeme fotoknihy mit do patka doma. objednavka byla na jmeno Lenka Troblova
Dobrý den. Odpověd je již víše.
Dobrý den,
Do jaké doby od zaplacení mi bude doručen voucher? Zaplacen byl dne
16.12.2018. Je mi jasné, že nyní jedete na plný výkon, ale myslel jsem,
že voucher se po zaplacení vygeneruje automaticky a bude odeslán na můj
mail. Tak mi jde spíše o to, jestli se někde nestala nějaká
chyba. Díky
Dobrý den. To je ale otázka na Slevomat. Toto jsou odpovědi od výrobce. Musíte zavolat k nim.
Dobrý den. Využíváme vašich služeb s manželkou již několik let a vždycky jsme byli s kvalitou i rychlostí velmi spokojeni. Můj dotaz se týká spíše technického zpracování knihy. Je možné někde ve staženém softwaru vložit i text do hřbetu knihy? Máme knížky v knihovně moc by se nám pro pristi objednávky hodila tato možnost…zatím jsme tuhle možnost neobjevili :-) Děkuji za odpověď.
Dobrý den, ano je to možné. Můžete si vložit textové pole a otočit jej. Jen je tato možnost lepší využívat u fotoknih s větším počtem stran.
Zde budu tedy jednoznačnější ve svém dotazu: Fotoknihu jsem Vám odeslala kompletně ke zpracování 8.12.2018 dosud však od Vás nemám potvrzující email, že došla v pořádku a neznám ani číslo této své zakázky. Co Vám mám zaslat pro její identifikaci, aby jste mi ověřil její stav? Na voucheru je uvedena dodací lhůta do vánoc – já mám osobní odběr, pokud se tedy dostavím 19.12, mohu si svou zakázku vyzvednout a to i když nebudu znát její číslo? Určitě mi ji vyrobíte?
Pošlete mi prosím pokud možno hned na 602 71 00 96 to číslo voucheru. Jinak nic nevyřeším. Ale prosím hned, protože ihned jak to vyřešíme půjdu domů. Pokud máme vaše data, slibuji, že knihu vyrobíme. Už jen proto, aby jste na mně neměla až tak negativní názor. :-)
Dobrý den, pokud se domníváte, že Vaše arogantní anonymní odpověď formou otázky: „Je to dost rychlé?“, namísto aby jste navrhnul/a odpověď zákazníka další potenciální zákazníky neodradí stejně rychle, pak určitě ano. Pošlete (nebo zanechejte Slevomatu – zítra je nakontaktuju) laskavě „dost rychle“ buď kontakt, kde je možno sdělovat osobní údaje pro dohledání mé zakázky, abych je pro Vaši chybu nemusela sharovat s celou komunitou Slevomatu. Toto nebo jiné schůdné řešení však mělo vzejít od Vás!
Já nevím co ode mně chcete. Nevidím Vaší adresu ani vaše jméno,jen
dotaz. Na webu je tady https://www.mclab.cz/kontakt/#
možnost online ověření stavu objednávky. Napíšete otázku, já vám na
ní odpovím a za pár minut chcete rychlou odpověď.
Není na co dát rychlou odpověď. Nedá se vaše zakázka nijak identifikovat.
Všude píšeme kde se dá online sledovat stav objednávky. Nemáme kapacitu
odpovídat na stovky emailu telefonátu denně, aniž by se lidé před
voláním alespoň pokusily si odpovědi najít jak na podmínkách slevomatu
nebo na našich www stránkách
Dobrý den, dne 8.12.2018 jsem Vám odeslala do výroby fotoknihu, ale dosud nemám na emailu ani potvrzení o objednávce (tak jako u kalendářů) i když v aplikaci MCL vidím, že je ve výrobě, ani její číslo. Chtěla bych tedy znát číslo mé zakázky a termín výroby – na voucheru garantujete dodání do vánoc ale já mám uveden osobní odběr. Nebudu zde uvádět osobní údaje, ani kod voucheru – předpokládám, že mé zakázky identifikujete podle emailu, na který mi budete odpovídat. Děkuji za rychlou odpověď, dovolat se k Vám nedá. Pavlína
Já Váš email nevidím. Tady se neuvádí, tak nemohu být konkrétní. Je to dost rychlé ?
Dobrý den, je možné expresní doručení za příplatek a kde v objednávce případně a jak zadat ? Děkuji.
Pokud to obchodní oddělení nevyplo, je ta možnost při objednávání zvolit expresní výrobu. Ale kouzelníci nejsme. Je těch objednávek ještě stále hodně.
Prosím zeptám se tedy aktuálně, pokud pošlu návrh fotoknihy zítra,
dostanu ji ještě do Vánoc?
Děkuji
Dobrý den. Já nevím, asi ano, ale jsme také jen lide. Osobní odběr bude asi OK pak tu je ale faktor pošta který neovlivním.
Dobrý den,už jsem u Vás zakoupila nějaké produkty,chtěla jsem se zeptat zda jde kombinovat voucher s další slevou?Děkuji za odpověd.
Dobrý den. My taky musíme být z něčeho živy. Takže ne :-)
Dobrý večer, fotokniha H17 – kolik stránek je v ceně? Při výběru šablony je uvedeno rozmezí počtu stránek, tj. od 24 stran. V nabídce slevomatu je psáno 32 stran. Kolik tedy mohu vložit bez doplatku? Děkuji.
Inu co je psáno to je dáno :-) 32 stran když je to uvedené v nabídce :-)
Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat, jestli ještě zaručujete dodání do Vánoc.
Případně od jakého data už ne? Děkuji.
Dobrý den. Obecně říkáme do 10.12. Realita však závisí na Vás zákaznicích. Nemám ani potuchy jak velké procento si to nechá na opravdu poslední chvíli. Praxe říká že tak asi 30 000 zakázek stihneme a tak 300 nestihneme. Ty nám ale vždy pak pěkně vynadají.
Dobrý den, rád bych objednal fotoknihu H18. Zajímá mne zda se v programu
MCLAB dají vytvořit popisky k fotografiím.
Předem děkuji
Ano samozřejmě. Tiskový editor to ovšem není. Ale jednoduché popisky třeba na celou stánku klidně. Jen formátování textu je velmi základní.
Dobrý den,
chtěl bych si objednat 2 fotoknihy za pomocí voucheru ze slevomatu. Jednu
menší – H17 a druhou větší – H18. Během celého procesu vytváření
knihy a objednávky jsem však nikde nezaznamenal možnost rozlišit H17 od H18.
Všude mi to souhrně nabízí „Fotokniha A4 na výšku – STANDARD (H15,
H17, H18)“. Podle čeho se tedy pozná, jestli mám objednanou knihu H17
nebo H18?
Podle ničeho :-) H15, H17, H18 je v podstatě stejná knížka. Má jen s obchodních důvodů rozdílné počty stránek. Chtěli jsme aby si lidé sami určovali pro ně optimální počet stánek. Proto vznikla H15.
Dobrý den, prosím o radu, ve staženém programu jsem nenalezla, tak jako
v jeho onlive verzi, automatické plnění fotek, prosím o radu, kde
najdu.
Děkuji!
Dobrý den,
v programu se jedná o 7. ikonku z pravé strany. Jedná se o obrázek
fotografie s šipkou.
Dobrý den,
chtěla bych vytvořit několik podobných fotoknih s tím, že by se lišily
jen v některých fotkách. Dá se vytvořit jedna kniha, kterou bych
zkopírovala a doupravila?
Díky
Ano , uděláte pak kopii a tu upravíte.
Dobrý den, kde mohu nastavit šablony tak abych mohla vkládat fotografie na stránku jak potřebuji?Standardně by to nabízí automaticky rozložené pouze 2 fotky na stránku. Děkuji,
Pokud je to Online, zkuste rozšířenou editaci. Jinak k nám zavolejte. Můžete s našim programem upravovat co vás napadne.
Dobrý den, chtěla bych si objednat fotoknihu velikosti A4 na šířku na 60 stran, kterou variantu mám zvolit? děkuji
V nabídce je napsáno
Fotokniha A4 – H17, 60 stran, tedy H17. V našem programu ale mužete
použít i H15. Je technologicky shodná.
Dobrý den, v nabídce voucheru je kniha H17 a 32 stran. V programu mi to ale nabízí jen 24 stran. Musím si tedy zbylých 8 dokoupit nebo jak to tedy je? Děkuji
Dobrý den. 24 stran je technologické minimum. Prostě si přidejte stránky kolik potřebujete.
Dobrý den, nevím, kolik stránek budu potřebovat. Je možné si to ve Vaší aplikaci průběžně ukládat a až poté koupit voucher podle počtu stránek? Děkuji
Dobrý den,
ano můžete si stáhnout program bez voucheru.
Dobrý den. Kolik fotoknih A4, lze poslat za jedno poštovné? Děkuji.
Dobrý den. 5 ks a nad 5 pak za 149 Kč
Dobrý den,
v loňském roce jsem si na Slevomatu zakoupila vaši fotoknihu „Fotokniha
Smart A5 – H06“ se 40 listy, letos jsem si chtěla dodělat ve stejném
formátu další 2, aby to pěkně ladilo, ale zjistila jsem, že tento formát
nenabízíte. Chtěla jsem se zeptat, jestli je možné zde zakoupit "Fotokniha
H17 – formát A4 " ale objednat si u vás "Fotokniha Smart A5 – H06 "
Děkuji
L.R.
Dobrý den. To by jste se ošidila. Zavolejte k nám a nějak se domluvíme. Nebojte :-) Berousek
Dobrý den,
fotoknihu potrebuji na oslavu narozenin, která bude 5.1.2019 – kdy
nejpozdeji je nutné objednávku odeslat?
Děkuji :)
Dobrý den, to vážně nevím. Nevím kolik tady bude zakázek. Nevím jak bude fungovat pošta, jsou tam i svátky. Tak asi čím dříve tím lépe.
Dobrý den ještě jednou,
na Vašich webových stránkách (http://www.mcl.cz/digitalni-tisk/)
čtu, že také tisknete samolepky. Vyrábíte také tyto řezané samolepky?
Bylo by možné požadovat to po Vás, v rámci reklamace chybějícího textu
v knize? Děkuji.
Dobrý den. To se bojím, že to tady nevyřešíme. Asi nám zavolejte v pracovní době. My se pokusíme zjistit, kde se stala chyba. Nechci vás tady zatěžovat technologiemi, ale v kostce, data k nám posíláte vy. My nemáme žádnou možnost do nich zasahovat. A jak jsem psal, nikdy jsem se s podobným problémem nesetkal.
Dobrý den,
knihu mám již hotovou doma a jsem s ní celkově spokojená, pouze na jedné
stránce se nevytisknul text (již jsem posílala mail s fotografiemi, jak jsem
vytvořila v softwaru a jak stránka v knize skutečně vypadá). V knize je
pouze prázdná textová bublina, bez textu, tudíž je na první pohled
patrné, že tam chybí text. Ráda bych si tam nějakým způsobem text
dolepila, aby, pokud možno, co nejlépe splynul s knihou a nebylo vidět, že
je dolepovaný. Mohli byste mi prosím poradit, jak to udělat? Zatím
nejlepší, co mě napadlo, je vyřezávaná samolepka (bez pozadí, pouze ten
text). Moc děkuji.
Dobrý den, Nikdy jsem s něčím podobným nesetkal. Tak těžko radit, ale to co píšete zní rozumně.
Dobrý den, měl bych zájem o knihu H17 s 52 stránkami. Mohu zakoupit voucher na H17 s 60 stránkami a těch osm zbývajících byste nám tam vůbec nedali? Aby nebylo posledních 8 stránek prázdných. Děkuji
Dobrý den, určitě si můžete zakoupit variantu na 60 stran. V programu si prosím vytvořte přesně 52 stran dle Vašeho přání. Žádné prázdné strany v objednávce prosím nenechávejte.
Dobrý den, lze k fotkám přidat textové pole s popiskem? V online programu jsem tuto možnost nenašla…? Děkuji.
Dobrý den,
ve standardních fotoproduktech máte možnost zapnout rozšířenou editaci, ve
které můžete vkládat textová pole. Pokud Vám něco nefunguje, potřebovali
bychom znát konkrétní produkt. Můžete nás kontaktovat na info@mcl.cz
Dobry den, kolik fotoknih je mozne zaslat na jedno postovne? Dekuji
Dobrý den, Moniko, více objednávek je sdružováno automaticky na jedno
poštovné – „sdružená doprava“. V případě velkého počtu prosím
kontaktujte partnera a to na emailové adrese: info@mcl.cz
Pěkný den, Honza
Dobry den, musim mit fotky v pocitaci, nebo mohu knihu tvorit jen pres mobil a vkladat fotky ulozene v telefonu?
Dobrý den,
pro mobilní telefony máme přímo aplikaci, ve které můžete fotoknihu
tvořit: https://play.google.com/store/apps/details?id=cz.mcl.tiskmcl
Dobrý den, jaká je prosím gramáž listů u fotoknihy typu H17? Nikde jsem bohužel nenašla. Děkuji
Dobrý den
Vidíte, moc se nedíváte :-)
Fotky jsou tištěny na papír o hmotnosti 150 g/m2 , u fotoknih EverFlat na
patentovaný papír 220 g/m2.
Dobrý den, chtěla bych objednat Vaši fotoknihu o 120 stránkách na šířku. V nabídce máte H18 o 120 str. na výšku a u toho poznámku, že za příplatek 100,–kč je možné objednat na šířku. Mám tedy zakoupit vohucher na knihu H18? Jak dále postupovat, aby z ní byla kniha na šířku? Děkuji. Pavlína
Dobrý den,
pokud chcete fotoknihu na šířku, zakupte prosím voucher na fotoknihu H18 a
v programu si zvolíte poté H28. K objednávce Vám bude připočtena
částka 100Kč jako příplatek za panorama.
Chci se zeptat, pokud budu vytvářet fotoknihu online (nebudu stahovat program), můžu na knize pracovat průběžně tj. uložit si ji někam a pracovat na ní zase zítra nebo to nelze? Předem moc děkuji za odpověd.
Dobrý den. Ano mužete jen se musíte přihlásit a pak to průběžně ukládat. :-) Dokonce to můžete dělat na různých počítačích i v telefonu,
Dobrý den, do jakého data je potřeba objednávku odeslat, abyste garantovali doručení do Vánoc? Děkuji
Dobrý večer. Těžká otázka. Záleží jak se budou chovat zákazníci. Pokud si to 20 000 lidí nechá na poslední chvíli, protože to garantujeme bude to problém. Ale praxe říká že cca do 10.12
Dobrý den, je za formát H27 (formát na šířku) nějaký příplatek?
Dobrý den, ano 100 Kč.
Dobrý den.Chtela bych se optat jestli jde voucher zakoupit přes beta gallery kartu. DĚKUJI SUCHA
Dobrý den. Musíte se zeptat Slevomatu. Tohle je dotaz na výrobce.
Dobrý den, děkuji za odpověď. Bohužel jsem zde nenašel možnost
reagovat na vaši odpověď, takže se zeptám v novém dotazu:
Kde by bylo případně možné požádat o vystavení faktury? Máte na to
nějaký kontaktní email třeba?
Ještě jednou díky za odpověď :)
Fakturu vám můžeme vystavit po odeslání objednávky. info@mcl,cz
Dobrý večer, chci se zeptat, je možné u vás nechat vystavit fakturu na fotoknihy? Aby tam byla vystavena cena? Kdybychom chtěli třeba 5 stejných knih na klub, abychom to mohli dát proplatit na pokladnu? Případně kde fakturu získat? Díky za odpověď.
Dobrý den. Samozřejmě, jsme firma. Faktury vystavujeme ze zákona.
Dobrý večer, ráda bych se zeptala, jak dlouho bude tato nabídka na fotoknihy platná? Zda je omezena časově nebo počtem prodaných voucherů? Moc děkuji za odpoveď Jitka Šteinerová
Dobrý den, je to v popisu slevy.
Trvání akce:
8. 10. 2018 — 3. 1. 2019
Platnost voucheru:
8. 10. 2018 — 28. 2. 2019
Dobrý den, přečetla jsem si zde, že nabízíte expresní doručení. Mohla bych se zeptat o kolik je dražší od standardu a o kolik se může zkrátit doba dodání (pokud je záruka standard 14 pracovních dní)? Děkuji moc za odpověď.
Dobrý den, v současné době nabízíme doručení do 7 dní (příplatek 100Kč), do 5 dní (150Kč) a do 3 dnů (200Kč).
Dobrý den. Ráda bych vytvořila několik fotoknih a pak je nechala poslat za jedno poštovné. Je možné v online programu tyto „má díla“ vytvářet postupně a průběžně se k nim vracet? Předpokládám, že se to dá jednotlivě pojmenovat a uložit a pak vše hotové odeslat. Je to tak? Děkuji předem za odpověď. Kateřina
Dobrý den,
můžete si i v online aplikaci ukládat své projekty na účet. Poté se
k nim dostanete přes tlačítko na našich stránkách „Pokračovat
v uložených projektech“. Poté objednávky odešlete.
Dobrý den, 4 stránky za 16,–, to znamená 4 listy = 8 stran nebo
2 listy =4 stránky?
Děkuji Stašková
Dobrý večer paní Stašková :-) 4 stránky jsou prostě 4 stránky. ne 8. Jeden list má 2 stránky. Tedy 2 listy mají 4 stránky. A ty stoji 16 Kč
Dobrý den, v nabídce máte možnost Luxusní fotoknihu H18 .. počet stran
až 120, nyní vidím, že je možnost až 150 stran, platí tato informace a
cena je také 549,– Kč.
Děkuji
Dobrý den, Ano platí ale za stránky navíc se musí doplatit při
převzetí.
Další stránky můžete dokoupit za zvýhodněnou cenu 16 Kč za každé
4 stránky
Po zakoupení knihy naprostý šok. Nešlo nic nainstalovat, nikdo ze Slevomatu neodpovídal. Zakoupila jsem 120 stran a po 90 stranách program oznámil, že více stran nelze vložit. Ze Slevomatu nikdo neodpověděl několik dní. Téměř příšerná služba, program dost náročný, návod nefungoval. Každému to bylo jedno. Slevomatu zcela.
Dobrý den,
omlouváme se za vzniklé komplikace. Bohužel v současné době nemůžeme
zjistit, kde nastal problém. Pokud Vám můžeme ještě nějakým způsobem
pomoci, kontaktujte nás přímo na info@mcl.cz nebo přímo
telefonicky na 727 865 921.
Dobrý den,
Když si zakoupím voucher na fotoknihu a 3 kalendáře od vaší společnosti,
je možné zaslat na jedno poštovné? Nebo každý produkt zvlášť. Děkuji
Marcela
Dobrý den, pokud objednávky zašlete do 24 hodin na stejné objednací údaje, budou automaticky sloučeny do jednoho balíčku.
Dobrý den,
mám od Vás slevový kód, který jsme dostala do SMS (65%). Je možné tento
kód kombinovat i se zde zakoupeným poukazem? Děkuji.
Dobrý den,
kombinace slev bohužel není možná.
Dobrý den. Lze do fotoknihy vkládat fotografie pouze na mista určené nebo si to na stránkách mohu rozložit jak chci a měnit velikost obrázků apod?
Dobrý den,
máme dva druhy šablon. Ve fixních šablonách jsou pevně fotografie
umístěny. Ve variabilních šablonách si můžete dělat s rozmístěním a
počtem fotek co chcete.
Dobrý den,
prosím, dalo by se případně připlatit za expresní doručení? Potřebuji
knihu do 10.11. a počítám, že je to tedy 13.pracovních dní.
Moc díky.
Dobrý den,
v současné době nabízíme expresní doručení, které si můžete zvolit
v objednávce.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, pokud budu vytvářet 2 fotoknihy a obě budou po 3 kusech, mám si zakoupit 6 voucherů? A budu platiti jedno poštovné? Moc jsem to z těch informací nepochopila. Dále se chci zeptat, pokud budu vytvářet fotoknihu online (nebudu stahovat program), můžu na knize pracovat průběžně tj. uložit si ji někam a pracovat na ní zase zítra nebo to nelze? Předem moc děkuji za odpovědi.
Dobrý den. Ano na 6 knih je potřeba 6 voucheru. Pokud objednávky pošlete v rozmezí 24 hodin posíláme automaticky za jedno poštovné.
Jakou knihu byste mi doporučili na svatební fotografie? HOdně stránek a hezké kvalitní provedení podmínkou
Dobrý den. Je to těžká otázka. Každý máme jiný vkus. Za mně ale dle zadání vyplývá H19.
Dobry den budete jeste mit vouchery na fotoknihy v krouzkove vazbe??
Dobrý den. Na tuto otázku Vám v tomto okamžiku neumím odpovědět. Pokud nás ale budete kontaktovat a nebude tato možnost na Slevomatu, nabídneme Vám srovnatelnou cenu,
Jakou dopravu objednat k této knize. Nabízíte zásilkovnu, ale když člověk objednává, vyskočí tam pouze Česká pošta.
Dobrý den,
v nabídce je více možností dopravy: Česká pošta, Zásilkovna a osobní
odběr. Dopravu si vyberete až při odeslání Vámi vytvořeného
fotoproduktu. Pokud budete mít problém, neváhejte nás telefonicky
kontaktovat.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, na začátek dotazu bych chtěla říci, že jsem s vašimi produkty opakovaně spokojená. prosím ale o vyřešení problémů, ke kteremu došlo. 20.12. jsem posílala email, neboť se k vám nedalo dovolat. Doposavad nikdo neodpověděl a dovolat se stále nedá, tudíž jsem psala email znovu. Dorazila mi jen část objednávky (0093873) žádala jsem o zaslání druhé části bez postovneho, neboť jsem zaslala jako celek. Děkuji za vyřešení a těším se na dodání jako vždy krásné fotoknihy :-)
Hanka
Dobrý den. Už jsem doma. Zítra na to mrknu. 👍