Svěží pánský doplněk: Dřevěný motýlek s kapesníčkem do klopy ve stejné barvě
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, byl by ještě motýlek vzor B05 do Vánoc na skladě?
Dobrý den,
bohužel již nenaskladníme další kusy
Dobrý dne, chtěla jsem se zeptat, zda je mižné když zboží dnes objednán doručit do Štědrého dne. Děkuji
Dobrý den, ano doručíme do Vánoc
Dobrý den, již jsem učinila objednávku a zaplatila převodem, myslíte, že by šlo motýlek doručit dříve?
Dobrý den
pošleme v co nejkratším čase
Dobrý den
Jak prosím funguje platba přes Twisto?
Děkuji
Dorý den, obratte se přímo na Slevomat přes e-mail či přes telefon.
Dobrý den, motýlek přišel bez kapesníčku, můžete mi jej dodatečně poslat? Děkuji
Dobrý den, určitě ano, viděl jsem od Vás e-mail, na ten Vám také odpovíme
Přeji hezký den,
je možné zboží doručit nejpozději do 19.11.2018? Děkuji. Hezký den.
Dobrý den, s případným požadavkem na konkrétní barvu nám napište na e-mail, mohli bychom to zařídit.
Dobry den, pred chvili jsem si tu pres slevomat objednala od vas penezenku, bylo by mozne ji poslat v jedne zasilce i s motylkem, abych nemusela platit 2× „postovne“?
Dobrý den, Lucie pokud objednáváte ze dvou různých nabídek, potom je potřeba uhradit poštovné 2× protože zboží neodchází ze stejného místa. Hezký den, Simča
Dobrý den,potřebovala bych doručení příští týden.Neni to možné?
Dobrý den, máme všechny barvy skladem, není to tedy problém
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
Motýlek s kapesníčkem mi přišel, ale neodpovídá vzoru, který jsem si objednala. Můžu Vám jej vrátit?
Dobrý den, Marie, to nás velmi mrzí, kontaktujte prosím daného prodejce zboží pro zjištění postupu. Kontaktní údaje najdete na faktuře nebo v části Objednávky sekce Mé nákupy. Hezký den