Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobry den,
prosim Vas, planovaci kalendar na vysku, nastenny, je mozne ze na jednej strane
bude jeden mesiac bez rozdelenia na ,,4 casti, tydny,,…dekuji
Dobrý den,
zvolte si prosím kalendář N15. Zde budete mít okénka pro zápis
Vašich plánů.
Dobry den, kdyz odeslu objednavku do konce tydne,prijdou mi kalendare do 31.12. 2018. Dekuji za odpoved MK
Dobrý den. To opravdu nevím.
Dobry den, kde najdu podklady k platbe za postovne?dekuji
Po dokončení výroby vám zašleme zálohovou fakturu.
Stav objednávky mužete sledovat zde.
https://www.mclab.cz/kontakt/#
Dobrý den, na poukazu stojí, že garantujete dodání do Vánoc při objednání do 10.12., na webu teď ale píšete do 8.12. (což nestíhám), jak to tedy je? Děkuji. S pozdravem, Ivana Rocca
Slevomat to má do 10, Všichni ostatní do 8. No a my se modlíme aby to klaplo :-)
Dobrý den, pokud více kalendářů vytvořím a zašlu během 24hod, píšete že se automaticky spárují a zaplatí se tedy jen jedno poštovné. Platí to i pro Zásilkovnu? Jedná se o 3 ks. Děkuji
Ano :-)
Dobrý den, mám dotaz k 10× nástěnným A3 kalendářům – S07 a S08 – je možné vložit více fotografií na tuto jednu stranu? Vytvořit koláž? Děkuji, Katka
Dobrý den, ano v rozšířené editaci si můžete přidávat více fotografií na list.
Dobrý den, nejde mi vložit komentář pod naši diskuzi, tak reaguji novým příspěvkem. Jedná se o objednávku číslo 0079923 – manžel měl větší štěstí a během včerejších odpoledních hodin se k Vám dovolal – paní mu řekla, že kalendáře jsou již vytištěné a do konce týdne dojde email ohledně převzetí si zboží. Nicméně stále nedošel ani email ohledně potvrzení objednávky, a zde na Slevomatu mi to stále ukazuje neuplatněné slevové kódy. Tak teď se jen obávám, aby mi vůbec email ohledně vyzvednutí došel :-( S pozdravem, Švehlová
Dobrý den,
Vaši objednávku jsem zkontrolovala a je již připravena k vyzvednutí.
V současné době odesíláme standardně přes 1500 e-mailů za hodinu. Je
možné, že máte e-mail ve spamu. Stav Vaší objednávky si můžete
kontrolovat online zde: http://fotoknihy-mcl.cz/online-overeni-stavu-objednavky/
Dobrý den, psala jsem už příspěvek níže – v pátek. V pátek 30.11. jsem provedla objednávku na 3 ks plánovacího kalendáře, do teď mi nedošel žádný potvrzovací email. Jelikož nikdo nebere telefony, neodepisuje na email, můžete mě nějakým způsobem kontaktovat, jestli vše proběhlo ok? Děkuji, Švehlová
Dobrý den, o jaké číslo objednávky se jedná prosím.
Dobrý den
Objednala jsem si A4 ( kalendář a chtěla bych, aby na boku bylo kalenárium,
pouze v úzkém proužku a většinu stránky zabírala fotografie. Jako je to
v reklamní ukázce taky na stránce. Ale v programu se mi tuto možnost
vůbec nedaří najít. Poradíte, prosím? Děkuji, Katka
Dobrý den,
tento kalendář je v programu. Prosím aktualizujte si prosím program.
Dobrý den.
Měl bych dotaz na kalendář týdenní S19. Jde místo týdenního udělat
měsíční?
Předem děkuji Kalianko
Dobrý den
V podstatě si můžete udělat cokoliv. Voucher je pro nás ekvivalent peněz.
Bude li rozdíl v ceně, doplatíte nám to při převzetí.
Ještě bych měla dotaz.Sleva se asi nevztahuje na nástěnný kalendář měsíční S24?Děkuji za odpověď.Hanka
To máte jedno. Kupte si nějaký voucher, připište k němu do objednávky, že to tak chcete, a my vám případný rozdíl doučtujeme za stejných podmínek jako by to bylo na Slevomatu.
Dobrý den,píše mi to nízké rozlišení.Půjde i tak udělat kalendář?Děkuji za odpověď
Dobrý den
Nám to k výrobě nevadí, jen ty fotky možná nebudou úplně super. Ale
v praxi jde o to jak moc je to rozlišení nízké.
zde
http://phototest.mcl.cz/
si mužete vyzkoušet jaku mají reálnou velikost. 200 DPI je to co by jste
měla zkoušet. pak vám to ukáže skutečnou tiskovou velikost.
Pokud by se vám to zdálo složité, tak to prostě riskněte. :-)
Dobrý den, do jaké doby má přijít první potvrzovací email? Objednávku jsem provedla cca před půl hodinou, tak jsem mírně nervózní, jestli proběhlo vše ok :-)
Dobrý den
V tento čas k nám padají objednávky po tisících. To je trochu na hraně.
Tak počkejte 24 hod a pak bychom hledali problém. Ale nebojte. Je to jak
přiucpaná dálnice. Jede to déle, ale nakonec projede.
Dobrý den, do kalendáře ročního, lze vložit více fotek, jako koláž?
Nebo musí být jen jedna velká fotka.
Děkuji
Dobrý den. Ano v desktopové verzi můžete dělat co vás napadne.
Dobrý den, je možné objednat i stolní kalendář za 139 Kč 10 ks nebo se to vztahuje pouze na nástěnné?
Dobrý den, 139Kč je za roční kalendáře (S07/S08 10 listů). Nejedná se o nástěnné kalendáře, které obsahují 13 listů ani o stolní.
Dobrý den, kalendáře jsem u vás dělala i minulý rok, letos mě nepříjemně překvapil program. Obrovská změna-loni desítky pozadí, klipartů, letos jen nudné šablony. Nebo snad v programu špatně hledám? Vědět to předem, asi bych se poohlídla jinde.
Dobrý den, program obsahuje také mnoho pozadí. Když si otevřete jakoukoliv šablonu (kromě šablon se zámečkem) můžete měnit pozadí dle své libosti. Naše přednastavené šablony nemusíte vůbec využívat. Pokud něco nebudete moci najít, kontaktujte nás přímo na info@mcl.cz.
Dobrý den,
chci od vás objednat kalendář a fotoknihu. V programu MCLAB jsem fotoknihu
našla, ale nevím, jak navolit kalendář. Pochopila jsem, že program by měl
být na oba produkty totožný. Nebo je to jinak?
Dobrý den. Ano jakmile zmáčknete tlačítko „Vytvořit nový projekt“ máte tam na výběr i kalendáře.
dobrý den. Máte k dispozici i slovenský kalendář?
Dobrý den. Ano máme i slovenské kalendáře. A budete se možná divit ale i v dalších cca 14 jazycích.
Dobrý den, je Váš program MCLAB kompatibilní i s OS Mac?
Dobrý den,
v případě OS Mac prosím využijte naši online aplikaci.
Dobry den, pokud si u Vas zakoupim voucher na kalendar a vouchery na fotoknihy, lze vse sloucit do jedne objednavky a platit tak jen jedno postovne? Dekuji
Dobrý den, pokud objednávky zašlete od sebe do 24 hodin, budou automaticky sloučeny do jednoho balíčku.
Dobrý den, objednala jsem si dva kalendáře, poštovné (resp.Zásilkovnu – 89,– Kč) mám připočítat k platbě a odeslat rovnou k vám? Děkuji, Musilová
Dobrý den. Ne, dopravu zaplatíte až po dokončení výroby. ( dle zvolené přepravy)
Nějak jsem rychle objednávala a vlastně jsem nepostřehla, kam napsat, že si zboží vyzvednu osobně. Tedy doprava 0 Kč.
Dobrý den. Nevím na co se nás ptáte.
Dobrý den,
mám dotaz k 10× nástěnným A3 kalendářům. Cena 139 Kč je opravdu za
deset kalendářů? A druhý dotaz je, jestli objednávka musí být zadána
najednou, nebo je možné kalendáře objednávat postupně?
Děkuji,
JP
Dobrý den. Tyto kalendáře jsou v podstatě celý rok na jednom archu. Musí se zadat všech 10 v jedné objednávce.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, bohužel se k vám nemohu celý den dovolat (telefon vyzvání přes hodinu v kuse). Můžete se prosím podívat na objednávku č. 0095702? Na webu vidím velmi zmatené informace („Chyba Voucher zadán na jiný produkt. Volejte zákaznickou linku.“ a dále „Ve výrobě“ a „Předáno dopravci“ avšak uvedené číslo balíčku nelze nalézt). Ráda bych věděla, jak je na tom tedy moje objednávka. Velmi děkuji za odpověď.
Asi mi zavolejte na 602 71 00 96. Skutečně se asi jedná o popletenou objednávku.