Rezervační systém a webové stránky vypadají pěkně, očekávala jsem proto kvalitní služby.
Bohužel už první dojem byl špatný. Zázemí bylo na první pohled pěkné, ale dojem kazil nepořádek a špinavé zaprané oblečení kosmetiček. Slečna provádějící ošetření toho o proceduře moc nevěděla, na mé otázky nedokázala pořádně odpovědět a zjevně byla z dotazů nervózní. K ošetření byla použita levná kosmetika Ryor, značku aplikovaného séra si kosmetička musela jít přečíst, protože ji nevěděla. Ošetření bylo velmi bolestivé, na aplikaci znecitlivujícího krému bohužel v rámci ošetření nezbýval čas.
Výsledný efekt bohužel nebyl nulový, ale dokonce záporný. Místo efektu omlazení jsem se dočkala obrovských napuchlých pytlů pod očima, které začínají mizet až nyní po dvou týdnech. Dermapen určitě ještě vyzkouším, ale už jedině v kvalitním renomovaném podniku. Na obličejí se nevyplácí šetřit.
Vyjádření podniku
Před 5 roky
Moc děkujeme za vaše hodnocení, kterého si vážíme, ikdyž je negativní a poposune nás dál. Situaci budeme řešit a hluboce se omlouváme. Každopádně po mikrojehličkové mezoterapii bývá otok i několik dní po ošetření, na to upozorňujeme i v informovaném souhlasu, který klient před ošetřením podepisuje a se s tím seznámen. Kord, když podstupuje ošetření poprvé. Ohledně používané kosmetiky, všechno máme uvedené na stránkách, jaké kosmetické řady používáme při kosmetických ošetřeních. Používáme několik kosmetických řad značek Ericson Laboratoire, Nobilis Thilia, Syncare, Revital, Ryor a co se týká přímo používaných sér na mezoterapii, tak se jedná o séra MCC Cosmetics - používáme přímo koktejl 30 účinných látek a kyseliny hyaluronové (nízkomolekulární). V rámci mikrojehličkové mezoterapie je možné provést znecitlivění pokožky obličeje, ale klient musí dorazit na ošetření včas, nejlépe dříve. Pokud klient podstupuje toto ošetření poprvé, tak znecitlivující krém nedáváme, jelikož potřebujeme vědět, jak bude pokožka reagovat, aby nedošlo k neždoucím efektům po ošetření. S pozdravem Mgr. Vladimír Žitný Estetické centrum To well
špatná možnost parkování, nelze se dovolat, reagují jen na maily
Vyjádření podniku
Před 6 roky
Děkujeme za hodnocení. Přímo u salonu je větší placené parkoviště, kde vždy naleznete volné místo. Každého klienta, který se nám okamžitě nedovolá, kontaktujeme zpět hned jak je to možné. Jak uvádíte, na e-maily případně reagujeme ve všední dny téměř okamžitě. Děkujeme za pochopení. S pozdravem Micková, E.C. To Well