Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Filtry
Recenze zákazníků
Petra
duben 2019
1,0/5
Nic.
Nechala jsem si vyčistit dětské golfky. Čistírna mi při čištění zlomila bezpečnostní přezku, což mi při předávání kočárku ve stísněných prostorách provozovny zatajila. Vadu jsem objevila až po 14 dnech jelikož byl sníh a kočárek jsem nemohla použít. Reakce pracovnice čistírny byla naprosto otřesná = 15 min před koncem pracovní doby hrozně spěchala a já jsem ji hrozně obtěžovala, rovněž mi do očí tvrdila, že „to už bylo“ a že ona to kontrolovala, převzala si kočárek na reklamaci, která měla trvat 30 dní. Majitelka společnosti se k mé stížnosti na chování zaměstnankyně nevyjádřila, provozní ředitelka mě poučila, že jsem si měla kočárek prohlédnout a reklamovat na místě. Výsledek byl ten, že něž mi švédský výrobce zaslal nové pásy, byla jsem s tříletým dítětem bez kočárku téměř dva měsíce. Na základě této zkušenosti varuji každého, aby si dobře rozmyslel, než se rozhodne využít této služby. Normální lidi a normální firmy, pokud něco zničí, tak Vám to podle mého názoru sami sdělí.
Jsem absolutně zklamaná z úrovně poskytované služby. Povlaky na matrace byly plné vlasů a dalšího prachu, zůstaly všechny žmolky. Už nikdy víc. Tohle přeci není vyčištěno!
Uvidím kvalitu vyyčistenia, dávali sme čistit kočárek, odovzdanie pred vianocami, a doteraz ešte nie je, predpokladaný termín je od 14.–18. tak uvidíme kedy bude.