Otevřený voucher: Je nutná rezervace předem na tel. č .: +421 52 789 5622. Při rezervaci pobytu je třeba uvést kód voucheru
Online termín: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou (za doplatek), ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Recepci je třeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,Ráda bych zakoupila tento pobyt, ale všimla jsem si že tam je
napsáno období do 20. 12. 2018. Jedná se o období kdy bude voucher
možný zakoupit, nebo je to období, do kdy se musí uplatnit? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den Luicie, voucher lze uplatnit do 20. 12. 2018 podle dostupných
kapacit. Termín si rezervujete sami telefonicky nebo online. Poradíme Vám,
že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí
kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi
se zobrazí volné kapacity penzionu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete
termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den, Simča :)
Zuzana
Dobrý den, dá se upravit nabídka a cena, když jsem sama s dětmi (4 a
7roků) děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Zuzano, v tomto případě doporučujeme kontaktovat přímo
hotel na e-mailu recepcia@hotelmontfort.sk
nebo telefonu +421 527 895 622 a domluvit se jaké jsou možnosti ve Vašem
případě. Pěkný den
Gabriela
Přeji krásný den,
ráda bych se zeptala do kdy tato nabídka bude platit?
Zakoupila bych až 12.11.2018, tak bych potřebovala vědět, zda tato nabídka
bude stále platná.
Děkuji za odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Gabrielo, doba vystavení nabídky není pevně stanovena a
odvíjí se od více faktorů. Před koncem nabídky se u akce objeví časový
odpočet. Čím dříve zakoupíte tím lépe :) Pěkný den
Monamour Kečkéšová
Dobrý deň, prosím Vás, budete mať túto ponuku na českom slevomate
aktuálnu aj na rok 2019? Chcela by som tento voucher zakúpiť ako vianočný
darček, ktorý sa bude dať uplatniť v priebehu roka 2019. Vďaka za
odpoveď.
Slevomat.cz
Dobrý den, prozatím takovou informaci nemáme. Můžete si nastavit
upozornění na nové nabídky obchodníka a tak Vám případná další akce
neunikne. Pěkný den
Nikola Procházková
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda můžu koupit tento hotel formou
cafeterie či přes sodexo pass? Děkuji předem za Vaši odpověď.
Nikola P.
Slevomat.cz
Dobrý den, Nikolo, stačí si zvolit, který benefitní program chcete
využít a podle toho vybrat. Více informací naleznete zde: https://www.slevomat.cz/cafeteria
:) Pěkný den
Danka Steinová
Dobrý den. Mají 2 lůžkové pokoje balkón? Děkuji
Libor Svoboda
Mají dvoulůžkové pokoje balkon, mám zájem o termín od
22,11, –25,11,2018
Markéta Kalabisová
Dobrý den, mohla bych se zeptat jaké máte nejbližší volné termíny pro
dvoulůžkový pokoj v termínech od čtvrtka do soboty nebo od pátku do
neděle. Vždy, aby to splňovalo 2 noci.
Slevomat.cz
Dobrý den, Markéto, poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete
ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté
na kolonku Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity penzionu.
Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :)
Pěkný den
Týna
Dobrý den,
chci se zeptat zda je možný termín i od 25.10.-28.10.?
Slevomat.cz
Dobrý den, Týno, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici.
Poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce,
kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a
před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba
najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den
Jeanette
Dobrý den, můžu zakoupit dva po sobě následující termíny a
prodloužit si tak pobyt?
Předem děkuji za odpověď.
Hotel Montfort
Dobrý deň, v prípade, že sú oba termíny voľné, je to možné.
Taťana Kačmařová
Dobrý den, prosím o cenovou nabídku a možnost termínu
12.ev.13.10.-19.10. 2× apartmán s ev. Balkónem a 1× pes .. dekuji za
odpověď ..
Hotel Montfort
Dobrý deň, prosím, v prípade špeciálnych požiadaviek kontaktujte
recepciu hotela. 00421 52 789 56 22.
Honaz
Dobrý den,
je možnost objednat pobyt až pro 8 osob najednou?
Hotel Montfort
Dobrý deň, ak máte záujem o skupinovú rezerváciu, prosím, kontaktujte
recepciu hotela.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,Ráda bych zakoupila tento pobyt, ale všimla jsem si že tam je napsáno období do 20. 12. 2018. Jedná se o období kdy bude voucher možný zakoupit, nebo je to období, do kdy se musí uplatnit? Děkuji
Dobrý den Luicie, voucher lze uplatnit do 20. 12. 2018 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami telefonicky nebo online. Poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity penzionu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den, Simča :)